Alotin steinerkoulus vasta ku menin lukioon, ny oon tokalla ja meidän luokalla on hirvee tyyppi. Se vittuilee, sit huijaa sen äitille kaikkee, ny tänään se käski sen äitin sinne kouluun. Se äiti otti mut puhutteluun ja ku meinasin lähtee niin se otti musta kii. Mun kannattais varmaan vaihtaa toiseen kouluun jossa on vähemmän väkivaltasia. En suosittele kenellekkään steinerkoulua.
...
4
695
Vastaukset
- Yhden oppilaan takia
Yhden oppilaan takia tuskin kannattaa mitään koulua pitää hyvänä tai huonona.
- Miia`
No oon monesta steinerkoulusta kuullu että niissä opettajat ei välitä oikeen mistää. Jos vaikka joku vittuilee, myöhästelee, lintsaa tai ihan mitä tahansa.
- vapaa kasvatus
Steinerin mielestä säännöt, etiikka ja normit eivät kuulu normaaliin käyttäytymiseen, vaan okkultismi ja rasismi. Saihan Hitlerkin rasismioppinsa Steinerilta. Steinerin pedagogiikassa tosiaan näkyy villi ja vapaa kasvatus ilman rajoja, kuten olet huomannut.
Suosittelen vaihtamaan koulua "normaaliin" lukioon. Itsekin vastustan steinerkoulua nimenomaan vapaan kasvatuksen takia eri harhaoppien lisäksi.- Ihanko totta
Ihanko totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453