Olen lähdössä ensi kuussa Kaliforniaan lomailemaan, mutta pelkään että passikuvani takia en pääse maahan! Kuva on otettu vuonna 2004, mutta en näytä YHTÄÄN itseltäni. Olen muuttunut paljon. Tuleekohan tämä olemaan ongelma? Uuttakaan passia en kerkeä/enkä haluaisi laittaa. Onko kokemuksia?
Pääsenkö maahan?!
avuntarvitsija
2
1063
Vastaukset
- älä siitä huoli
Älä turhia huoli, tullivirkailijat mukavampia kuin mikään muu ammattikunta. Minut vain pidättivät ja pistivät linnaan muutamaksi päivää kun eivät pitäneet asenteestani, potkaisivat maasta ulos ja veivät viisumivapauden :)
Jos olet aiemmin käynyt maassa niin sormenjälkien kanssa viimeistään pitäisi natsata.- jaksat
kannustaa, kun kysytään asiallisesti. Itse kävin pahimpaan geelipommiaikaan, Heathrowlla koneen vaihdossa oli tosi tiukat tarkastukset, hyvä niin. Minulta otettiin Sisupastillit pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876