90 tkm:n kohdalla, ilman lisätöitä/korjauksia. HUH ! Ja jatkossa käytän pajalla... Onko muilla näin karmaisevan hintaisia kokemuksia???
Passatin huolto 830 e!!!
43
21959
Vastaukset
- JOkke
Niin oliko passattisi tieseli?
- tdi Passat
Juu, omaan tehtiin 180 tkm huolto, käsittää suurinpiirtein samat hommat ja muutama lisäkorjaus niin hintaa oli 1200 euroo. Vähän se passatti naftaa syö mutta Laakkonen kyllä korjaa potin itelleen. Oli muuten viimenen huolto Laakkosella.
- Jaa
tdi Passat kirjoitti:
Juu, omaan tehtiin 180 tkm huolto, käsittää suurinpiirtein samat hommat ja muutama lisäkorjaus niin hintaa oli 1200 euroo. Vähän se passatti naftaa syö mutta Laakkonen kyllä korjaa potin itelleen. Oli muuten viimenen huolto Laakkosella.
Pieniä ovat nuo hinnat vielä urheiluautojen huoltoihin verrattuna...
- Volsu
Jaa kirjoitti:
Pieniä ovat nuo hinnat vielä urheiluautojen huoltoihin verrattuna...
No ei noi hinnat kauheen pahalta tunnu.
Joskus ihmetyttää miten pikkupajat pystyy tekemään työt niin halvalla. Voi tietysti olla ettei ne arvosta omaa työtään? - P00
Volsu kirjoitti:
No ei noi hinnat kauheen pahalta tunnu.
Joskus ihmetyttää miten pikkupajat pystyy tekemään työt niin halvalla. Voi tietysti olla ettei ne arvosta omaa työtään?Vai ei n1000e eli 6000 tonnin vanhan rahan huoltojen hinnat tunnu pahoilta?
Mieti vähän, tolla hinnalla saa jo esim uuden 32" laajakuvatelevision... - deisga
Volsu kirjoitti:
No ei noi hinnat kauheen pahalta tunnu.
Joskus ihmetyttää miten pikkupajat pystyy tekemään työt niin halvalla. Voi tietysti olla ettei ne arvosta omaa työtään?hei jonkun on maksettava kalliit kiinteistön käyttökulut (lämmitys, vuokrat, ym), sekä työntekijöiden palkat, vissin kai pitäis voittoakin tuottaa. kyllä se on niin että nuo kulut nyhtästään meiltä autoilijoilta. mielestäni tuossa ei tosiaankaan ole kyse oman työnsä arvostamisesta. asiahan voi olla toisinkinpäin, eikö.? hyvä asia, että noita pienempiäkin "pajoja" on olemassa. eivät meinaan välttämättä veloita aivan pilkun tarkasti. iloisia ajeluja.
- Passat 2000
sitäpä tässä protestoin, että ei ees tiisseli. Kallista on, ainakin minusta, kun ottaa huomioon, että perusduunarin nettopalkat pyörii alle 1700 e:n.
- Volsu
deisga kirjoitti:
hei jonkun on maksettava kalliit kiinteistön käyttökulut (lämmitys, vuokrat, ym), sekä työntekijöiden palkat, vissin kai pitäis voittoakin tuottaa. kyllä se on niin että nuo kulut nyhtästään meiltä autoilijoilta. mielestäni tuossa ei tosiaankaan ole kyse oman työnsä arvostamisesta. asiahan voi olla toisinkinpäin, eikö.? hyvä asia, että noita pienempiäkin "pajoja" on olemassa. eivät meinaan välttämättä veloita aivan pilkun tarkasti. iloisia ajeluja.
Samat kulut ne on pajoillakin ja niiden omistajilla/ työntekijöilla, sen takia ihmettelin miten siellä pystytään töitä tekemään niin halvalla.
- Auto
Passat 2000 kirjoitti:
sitäpä tässä protestoin, että ei ees tiisseli. Kallista on, ainakin minusta, kun ottaa huomioon, että perusduunarin nettopalkat pyörii alle 1700 e:n.
Tere!
Jaahas , taas on kiskottu hintaa...
Ovat varmaan hihnan vaihtaneet ,öljyt suodatin ja tulpat, sytkän tarkastaneet, raitisilman suodattimen ja ilmanputsarin vaihtaneet...
Lieneekö jarrupalat vaihdettu liukukumisarjat vaihdettu...???
Noh joutuuhan konetta hieman nostaa ja jopa muutaman ruuvin avaamaan ...
Itse olisin moiset hommat 250-300:lla eskolla tehnyt.Töineen osineen...
Merkkiliike on merkkiliike...
Kerran olivat eräässä merkki liikkessä huollon tehneet, autoa hakenut ihmetteli, miksi öljyvalo paloi, noh olipa sitten jäänyt öljyt laittamatta ja koeajolenkkikin oli jo tehty...että näin,sitten syyteltiin kesäpoikaa...
Muitten esimerkeistä oppien, teen kaiken tarvittavat itse , eikä ole tarvinnut liikkeisiin vaivaitua...
reiska - Volsu
P00 kirjoitti:
Vai ei n1000e eli 6000 tonnin vanhan rahan huoltojen hinnat tunnu pahoilta?
Mieti vähän, tolla hinnalla saa jo esim uuden 32" laajakuvatelevision...Nää on näitä arvostus kysymyksiä. Minä arvostan enemmän ihmisen tekemää työtä kuin esim. robotin tekemää laajakuvaa.
- Jepuli
Auto kirjoitti:
Tere!
Jaahas , taas on kiskottu hintaa...
Ovat varmaan hihnan vaihtaneet ,öljyt suodatin ja tulpat, sytkän tarkastaneet, raitisilman suodattimen ja ilmanputsarin vaihtaneet...
Lieneekö jarrupalat vaihdettu liukukumisarjat vaihdettu...???
Noh joutuuhan konetta hieman nostaa ja jopa muutaman ruuvin avaamaan ...
Itse olisin moiset hommat 250-300:lla eskolla tehnyt.Töineen osineen...
Merkkiliike on merkkiliike...
Kerran olivat eräässä merkki liikkessä huollon tehneet, autoa hakenut ihmetteli, miksi öljyvalo paloi, noh olipa sitten jäänyt öljyt laittamatta ja koeajolenkkikin oli jo tehty...että näin,sitten syyteltiin kesäpoikaa...
Muitten esimerkeistä oppien, teen kaiken tarvittavat itse , eikä ole tarvinnut liikkeisiin vaivaitua...
reiskaJos hammashinnan vaihto kuuluu hintaan ni rupee teilläpäin keikkaa riittään.
- huoltohinta
deisga kirjoitti:
hei jonkun on maksettava kalliit kiinteistön käyttökulut (lämmitys, vuokrat, ym), sekä työntekijöiden palkat, vissin kai pitäis voittoakin tuottaa. kyllä se on niin että nuo kulut nyhtästään meiltä autoilijoilta. mielestäni tuossa ei tosiaankaan ole kyse oman työnsä arvostamisesta. asiahan voi olla toisinkinpäin, eikö.? hyvä asia, että noita pienempiäkin "pajoja" on olemassa. eivät meinaan välttämättä veloita aivan pilkun tarkasti. iloisia ajeluja.
Merkkiliike teki 470 000 km huollon A-mallin Vectraan (öljyn suotimen
vaihto ja jakohihnan vaihto). työ osineen 120 euroa. Siihen sisältyy
yhtälailla kiinteistön vuokra ja pomoverkoston palkat. Taatusti tuli
katetta tuostakin hinnasta. Taitaa "deisgalla" olla eurot ja markat
sekaisin tai sitten ajelee toisten kulkupeleillä ja veronmaksajien
rahoilla. - Auto
Jepuli kirjoitti:
Jos hammashinnan vaihto kuuluu hintaan ni rupee teilläpäin keikkaa riittään.
No hihna ja kiristin n.70e
suodattimet n.40e, raitis, ilmanputsari,öljys.
Öljy 30eskoo, jos long life 30000km=(66e)
jarrupalat 30e,liukukumisrj 8e
---------------------------------------
Jos nyt työhön varaa 100e ,niin öljystä riippuen 280-320e
näin meillä, näin harrastellen,toki kävijöitä riittää...
reiska - Auto
Jepuli kirjoitti:
Jos hammashinnan vaihto kuuluu hintaan ni rupee teilläpäin keikkaa riittään.
No hihna ja kiristin n.70e
suodattimet n.40e, raitis, ilmanputsari,öljys.
Öljy 30eskoo, jos long life 30000km=(66e)
jarrupalat 30e,liukukumisrj 8e
---------------------------------------
Jos nyt työhön varaa 100e ,niin öljystä riippuen 280-320e
näin meillä, näin harrastellen,toki kävijöitä riittää...
reiska - Auto
Jepuli kirjoitti:
Jos hammashinnan vaihto kuuluu hintaan ni rupee teilläpäin keikkaa riittään.
No hihna ja kiristin n.70e
suodattimet n.40e, raitis, ilmanputsari,öljys.
Öljy 30eskoo, jos long life 30000km=(66e)
jarrupalat 30e,liukukumisrj 8e
---------------------------------------
Jos nyt työhön varaa 100e ,niin öljystä riippuen 280-320e
näin meillä, näin harrastellen,toki kävijöitä riittää...
reiska - Jepuli
Auto kirjoitti:
No hihna ja kiristin n.70e
suodattimet n.40e, raitis, ilmanputsari,öljys.
Öljy 30eskoo, jos long life 30000km=(66e)
jarrupalat 30e,liukukumisrj 8e
---------------------------------------
Jos nyt työhön varaa 100e ,niin öljystä riippuen 280-320e
näin meillä, näin harrastellen,toki kävijöitä riittää...
reiskaKauanko sulta menee aikaa tommoseen hommaan.
- Farkkutaavi-00
Auto kirjoitti:
No hihna ja kiristin n.70e
suodattimet n.40e, raitis, ilmanputsari,öljys.
Öljy 30eskoo, jos long life 30000km=(66e)
jarrupalat 30e,liukukumisrj 8e
---------------------------------------
Jos nyt työhön varaa 100e ,niin öljystä riippuen 280-320e
näin meillä, näin harrastellen,toki kävijöitä riittää...
reiskaJos teet myös diesel Octaviaan 180tkm:n hihnanvaihtohuollon tuohon hintaan, niin laitahan yhteystietoja. Etenkin jos majailet Porin suunnalla...
Voisin kyllä ottaa huoltoa varten lomapäivänkin ja ajella muutaman sata kilsaa, jos et ihan Porin lähellä ole. 800e - 300e = 500e. Kun tuosta vähentää vielä meikäpojan päiväpalkan, jää paksu tukku naftarahaa :). - toimihenkilö
Passat 2000 kirjoitti:
sitäpä tässä protestoin, että ei ees tiisseli. Kallista on, ainakin minusta, kun ottaa huomioon, että perusduunarin nettopalkat pyörii alle 1700 e:n.
perusduunarin palkat menevät pitkälti yli 3000e:n !!!
- huh
toimihenkilö kirjoitti:
perusduunarin palkat menevät pitkälti yli 3000e:n !!!
Kuka duunari saa käteen 1700e!!!?? No ok, vuorotyötä tekevät papreityöläiset saavat ja jotkut muutkin vuorotyöläiset.
Tilastot väittää, että suomalaisten keskipalkka bruttona on n. 2300e...höpö höpö...no tavallaan on, mutta kun putsataa pois ylin 5% kaikkinen optioineen ym, niin huomataan, että suurin osa suomalaisista sijoittuu palkkaluokkaan 1300-2000e!!! Siis BRUTTO!! Tämä tilasto kuvaa tilannetta paljon paremmin. Pk-seudulla voi toki sitten heittää noihin jonkun 10-15% lisää. Toki sitten mm. asumiskulut on suuremmat kuin muualla.
Itse olen ylempi toimihenkilö ja palkka ei kummoinen ole...ihan alkaa luvulla 2 ja paljon ei tule päälle...paskat palkat täällä Suomessa. - Makke
Passat 2000 kirjoitti:
sitäpä tässä protestoin, että ei ees tiisseli. Kallista on, ainakin minusta, kun ottaa huomioon, että perusduunarin nettopalkat pyörii alle 1700 e:n.
Teetin minäkin maahantuojalla Passat vm2000 Tdi 60 000km huollon ja kun automaatti oli niin sehän se maksoikin, eli 60K ja 120K kohdalla pitäisi vaihtaa laatikon suodatin ja öljyt, ne erikois sellaiset, ja laatikon huolto maksoi pelkästään 500 euroa (laatikon huolto kestää 4-6h) sen päälle tavallinen huolto noin 200 euroa. Joten menee se vanha 4000 markkaa niin että heilahtaa, mutta muuttui laatikko tosi jouheaksi ja mukavaksi.
Muuten huoltojen hinnat on ollut ihan normaali rajoissa mutta 120K ja paukkuu. - Kansakoulu!
huh kirjoitti:
Kuka duunari saa käteen 1700e!!!?? No ok, vuorotyötä tekevät papreityöläiset saavat ja jotkut muutkin vuorotyöläiset.
Tilastot väittää, että suomalaisten keskipalkka bruttona on n. 2300e...höpö höpö...no tavallaan on, mutta kun putsataa pois ylin 5% kaikkinen optioineen ym, niin huomataan, että suurin osa suomalaisista sijoittuu palkkaluokkaan 1300-2000e!!! Siis BRUTTO!! Tämä tilasto kuvaa tilannetta paljon paremmin. Pk-seudulla voi toki sitten heittää noihin jonkun 10-15% lisää. Toki sitten mm. asumiskulut on suuremmat kuin muualla.
Itse olen ylempi toimihenkilö ja palkka ei kummoinen ole...ihan alkaa luvulla 2 ja paljon ei tule päälle...paskat palkat täällä Suomessa.Olen paperiTYÖLÄINEN ja oma palkkani on itseäni tyydyttävä.Nettona kuukaudessa keskimäärin n.2800 egua.Lisäksi lomakorvaukset esim. vuodelta 2002 olivat kaikkineen yli 6000 egua.Siis nettona.Enpä valita.Ja arvatkaapa mikä on koulutuspohjani?No...enpä viitsi kertoa.Itteäänki hävettää.
Repikää siitä. - ..liioittele!!
Kansakoulu! kirjoitti:
Olen paperiTYÖLÄINEN ja oma palkkani on itseäni tyydyttävä.Nettona kuukaudessa keskimäärin n.2800 egua.Lisäksi lomakorvaukset esim. vuodelta 2002 olivat kaikkineen yli 6000 egua.Siis nettona.Enpä valita.Ja arvatkaapa mikä on koulutuspohjani?No...enpä viitsi kertoa.Itteäänki hävettää.
Repikää siitä.Nyt kyllä jauhat paskaa..tollasille palkoille ei sentäs pääse paperityöläinenkään!! Sulla pitäs ola brutto n. 5000e ja sitä se ei ole edes vuorotyössä. Mulla on kyllä kokemusta paperiteolisuuden vuorotöistä ja kavereita alalla myös.Nettoansiot vuorotyössä kuukaudessa työstä riippuen 1700e-2200e. Parhaiten palkattuja taitavat olla paperikoneen hoitajat, jotka kyllä kieltämättä taitavat päästä kuukaudessa about 4000e BRUTTO ansioille. Toki jos teet JATKUVASTI ylitöitä, niin nostaahan se palkkaa mukavasti. Ja lomakorvaukset tulee kaikille suht saman kaavan mukaan, eli 60% palkasta. Ehkä voit siis saada tuollaiset 1000-1500e nettoa lomarahaa.
- anssi
huoltohinta kirjoitti:
Merkkiliike teki 470 000 km huollon A-mallin Vectraan (öljyn suotimen
vaihto ja jakohihnan vaihto). työ osineen 120 euroa. Siihen sisältyy
yhtälailla kiinteistön vuokra ja pomoverkoston palkat. Taatusti tuli
katetta tuostakin hinnasta. Taitaa "deisgalla" olla eurot ja markat
sekaisin tai sitten ajelee toisten kulkupeleillä ja veronmaksajien
rahoilla.itselläni on farkku omega a malli ajettu 470000. auto kävi merkki huollos seinäjoella aikaa kului 2,5 tuntia vaihtoi jakohihnan alarullan vesipumpun nesteet öljyt hintaa oli 110 € ei omasta mielestäni liikaa. todella tyytyväinen asiakas =)
- asentaja
Makke kirjoitti:
Teetin minäkin maahantuojalla Passat vm2000 Tdi 60 000km huollon ja kun automaatti oli niin sehän se maksoikin, eli 60K ja 120K kohdalla pitäisi vaihtaa laatikon suodatin ja öljyt, ne erikois sellaiset, ja laatikon huolto maksoi pelkästään 500 euroa (laatikon huolto kestää 4-6h) sen päälle tavallinen huolto noin 200 euroa. Joten menee se vanha 4000 markkaa niin että heilahtaa, mutta muuttui laatikko tosi jouheaksi ja mukavaksi.
Muuten huoltojen hinnat on ollut ihan normaali rajoissa mutta 120K ja paukkuu.maahantuojalla ei ole huoltoa...
- jeps
..liioittele!! kirjoitti:
Nyt kyllä jauhat paskaa..tollasille palkoille ei sentäs pääse paperityöläinenkään!! Sulla pitäs ola brutto n. 5000e ja sitä se ei ole edes vuorotyössä. Mulla on kyllä kokemusta paperiteolisuuden vuorotöistä ja kavereita alalla myös.Nettoansiot vuorotyössä kuukaudessa työstä riippuen 1700e-2200e. Parhaiten palkattuja taitavat olla paperikoneen hoitajat, jotka kyllä kieltämättä taitavat päästä kuukaudessa about 4000e BRUTTO ansioille. Toki jos teet JATKUVASTI ylitöitä, niin nostaahan se palkkaa mukavasti. Ja lomakorvaukset tulee kaikille suht saman kaavan mukaan, eli 60% palkasta. Ehkä voit siis saada tuollaiset 1000-1500e nettoa lomarahaa.
mutta on se kyllä vittumaisen tylsää hommaakin. Nyt on jokunen vuosi hinattu sen masiinan ääressä ja vituttaa, kun miettiikin seuraavaa vuoroa...
Ei kyllä vittu se on jatkettava opiskeluita, että pääse vaikka mieluummin pääkonttoriin istumaan. Sinne tulee sentään edes päivän lehdet...
t:imatralta vittuun. - -Hez-
Kansakoulu! kirjoitti:
Olen paperiTYÖLÄINEN ja oma palkkani on itseäni tyydyttävä.Nettona kuukaudessa keskimäärin n.2800 egua.Lisäksi lomakorvaukset esim. vuodelta 2002 olivat kaikkineen yli 6000 egua.Siis nettona.Enpä valita.Ja arvatkaapa mikä on koulutuspohjani?No...enpä viitsi kertoa.Itteäänki hävettää.
Repikää siitä.Kyllä sapettaa lukea tuollaisista summista. Itse toivottavasti joskus pääsen noille palkkatasoille, tällä hetkellä opiskelen tradenomiksi ja kesätyöläisenä revin 1080 €miinus verot kuussa.... voi kakka! :)'
- IDIOOTIT !!!
tdi Passat kirjoitti:
Juu, omaan tehtiin 180 tkm huolto, käsittää suurinpiirtein samat hommat ja muutama lisäkorjaus niin hintaa oli 1200 euroo. Vähän se passatti naftaa syö mutta Laakkonen kyllä korjaa potin itelleen. Oli muuten viimenen huolto Laakkosella.
Asustatte ja huollatte autonne mitä todennäköisemmin siellä helsingin päässä. Eihän muualla ihmiset alistukkaan tuollaiseen ryöstöön.
No olkaa te siellä ja maksakaa, me ollaan täällä landella jne.
Vittuilla saa tuosta landejutusta kun kuitenkin haluatte. Joudutte varmaan siitäkin kuitenkin maksamaankin, vai kuinka ??? - Makke
asentaja kirjoitti:
maahantuojalla ei ole huoltoa...
Niinpä niin, auto oli Pitäjänmäellä isossa autoliikkeessä jonka luulin olevan maahantuoja, lasku tuli saman firman nimellä, joten kuka kumma se on sitten se maahantuoja, VAG, VW-Auto vai Stockmann-auto?
Kenet muuten päättelit tehneen huollon, jäikö joku asia epäselväksi vai piruuttasiko vaan kuittasit. - Timangi
Passat 2000 kirjoitti:
sitäpä tässä protestoin, että ei ees tiisseli. Kallista on, ainakin minusta, kun ottaa huomioon, että perusduunarin nettopalkat pyörii alle 1700 e:n.
Huonompi ajettava kuin Passat. Huollon hinta vuodessa 100-120 euroa. Muutoin ei tarvitse poikkeilla ja ihan tuulipuvussa voi mennä.
Leikki leikkinä; kun et halua statusta, vaan varmatoimisen perusauton, se on siinä. - Tyyppi
Passat 2000 kirjoitti:
sitäpä tässä protestoin, että ei ees tiisseli. Kallista on, ainakin minusta, kun ottaa huomioon, että perusduunarin nettopalkat pyörii alle 1700 e:n.
ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka MAKSAA!! :D
- pd -00
90tkm huolto kokonaisuudessaan 1500e. Tuli melkein kokonaan uusi etupään alusta, mm. raidetangon päät, kaikki pallonivelet, molemmat alemmat tukivarret, yms... Kumma kun autolla on ajettu aivan tavallisesti hyvillä teillä.
- meesi
No kyllä on ihme touhua jos tuon verran ajettuun autoon aletaan vaihtaa tuommosia osia kun reippaasti yli kymmenen vuotta vanhaankaan ei tarvitse! Rahastusta!! tai sitten on ollut autossa jotain vialla...
- ÖööÖöö
meesi kirjoitti:
No kyllä on ihme touhua jos tuon verran ajettuun autoon aletaan vaihtaa tuommosia osia kun reippaasti yli kymmenen vuotta vanhaankaan ei tarvitse! Rahastusta!! tai sitten on ollut autossa jotain vialla...
Jaa paljon, Onhan noita Passattien etupäitä kokonaisuudessaan jo vaihdettu 50tkm kohdalla.
Itsellääni on juuri kaikki tukivarret ja raidetangot päineen vaihdettu ja ajettu 110tkm.
Kyllä asia on niin, että Passat vaan on heikko auto etupäästään.
Onko kukaan kuullut, että Ruotsissa olisi menossa joku opikeusjuttu VW:tä vastaan täsät Passatin etupään korjauskierteestä?
Kuulin jotain juttua, että Jenkeissä asin VW on jo hyväksynyt ja osat menisi aina VW:n piikkiin, riippumatta auton iästä.
Suomessahan VW korvaa alle 2v vanhoihin Passateihin sekä työn, että osat takuuna. Alle 4v (maks 150tkm), VW korvaa puolet kummastakin.
Raidetangoissa Passatissa on käsittääkseni valmistevika, joka koskee joitakin sarjanumeroita, joten ne kaikki vaihdetaan veloituksetta.
Surkeinta tarinassani on se, että vaikka merkkihuolto väitti kolinan tulevan noista palikoista: kun ne nyt on vaihdettu, edelleen tuo kiesi pitää samaa kolinaa. Se siitä ammattitaidosta.
- WhiteWolf
No ainahan hyvä maksaa ja varsinkin jos se on tehty huolella, siis kaikki se mitä yleensä siihen on tehty. Itsekkin tällä hetkellä huoltamassa autoja, tosin vain AKK:n hallissa. Aika hintava tuo kyllä minunkin mielestäni on pelkästä huollosta ilman mitään muita töitä.. Mahdollisesti merkkikorjaamo?
- Työnvastaanotto
Tämä vinkkinä kaikille uusien autojen omistajille jotka huollattavat merkkiliikkeessä.
Kannattaa mennä huollattamaan auto jonnekkin pienemmälle paikkakunnalle esim loimaa missä tunnetusti tarkkaa populaa niin huolto on erinomaista ja hinta noin 30 % halvempaa kuin turussa. Jopa saman ketjun liikkeillä uskokaa tai älkää. Tästä hyvä esimerkki eräs asiakkaamme tulee helsingistä huoltamaan autonsa loimaalle. Tämä ei ole mainostamista vaan fakta...kokeilkaapa. Ja halvan testin voi tehdä kun soitaa ja pyytää YSTÄVÄLLISESTI mitä huolto maksaa.
T:
Eräs autokorjaamossa töissä oleva. - a4turbo
vw-auto on tunnetusti erittäin kallis.
Oon huomannut kun on soittellut ja tehnyt hintavertailuja. Stadissa asuville vinkiksi että auto lautalla tallinnaan ja merkkihuolto on puoli-ilmaista. kyllä kannattaa lähtee vähän kauempaakin.
Lisäksi Suomessa merkkiliikkeessä työn teko kestäää oudon kauan. Jouduin vaihdattaa audiin tukivarren. Stockmanautolla olisi jounut maksamaan 3t:n työstä. Ad-korjaamolla tehtiin homma tunnissa. Sinänsä tuntivelotukissa ei paljoa eroa. Pitä tästä pitäisi päätellä?
Merkkiliikkeissä annetaan kallista valohoitoa.- huomio
Kannattaa ottaa tässä huomioon että tod näk merkkiliikkeen aikaan kuuluu myös ohjauskulmien tarkastus. Tästä voi selittyä aikaero...? Mutta yleisesti ottaen ajat katsotaan kirjasta ja se on tehtaan ilmoittama aika joka työn tekoon menee. Joskus menee enemmän ja joskus vähemmän. Yleensä vähemmän.
T:Edelleen korjaamossa töissä - ÖööÖöö
huomio kirjoitti:
Kannattaa ottaa tässä huomioon että tod näk merkkiliikkeen aikaan kuuluu myös ohjauskulmien tarkastus. Tästä voi selittyä aikaero...? Mutta yleisesti ottaen ajat katsotaan kirjasta ja se on tehtaan ilmoittama aika joka työn tekoon menee. Joskus menee enemmän ja joskus vähemmän. Yleensä vähemmän.
T:Edelleen korjaamossa töissäOhjauskulmien säädöstä velottavat kytllä erikseen. Kokemusta on.
Heput veivaa aina koko varsiston uusiksi, kun ammattitaito/viitseliäisyys ei riitä toteamaan missä vika on. - Arska
ÖööÖöö kirjoitti:
Ohjauskulmien säädöstä velottavat kytllä erikseen. Kokemusta on.
Heput veivaa aina koko varsiston uusiksi, kun ammattitaito/viitseliäisyys ei riitä toteamaan missä vika on.Kannattaa pyytää vaihdetut osat näytille jos epäillyttää.
- audi a4 1.8 turbo
kyllä on hinnoissaan sama huolto 690e.vedit kyllä pohjat
- caramba
maksoi yhteensä 17€. vaihdoin siis öljyt ja suodattimen ja vein katsastukseen ja läpihän se tietty meni jo kuudennen kerran peräkkäin=D
- Driver
Osta köyhä mopo...eiku sorry... sehän maksaa yli 100€..
- LADA
Ei todellankaan kannata maksaa tuollaisia summia jostain öljynvaihtohuollosta. Kannattaa takuuajan jälkeen ottaa seuraava periaate käyttöön, vaihdatat vaan öljyt ja suodattimet ym. bulkkiosat merkkipajalla.Näin saat leimat huoltovihkoon. Ainoastaan vian ilmetessä korjauttaa merkkikorjaamolla. Autohan ei nuorene vaikka teettäsit päivittäin helvetin kalliin huollon.
Lisäksi kun huomioit esim sen jos auto on 25000 euron hintainen niin ei tosiaankaan kannata sitä huollattaa, koska perintökaluksi ei käyttöautosta ole. 500 euron huolto on tuon hintaluokan omaavaan, lyhyen elinkaaren autoon kallis.
Itselläni on golf 1.8, olen huollattanut auton täyssynteettiset sisään periaatteella ja korjaa kun vika tulee -tyyliin. Halvaksi on tullut. Vian mmärityskin onnistuu parhaiten sillä kun vie auton leimattavaksi ja jututtaa katsastusmiestä.
Jos kuitenkin jostain syystä haluat olla se kaiken maksava asiakas, niin selvitä ennen auton hankintaa huoltojen hinnat, niin ei kannata purnata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316