Onko muita hakemassa tähän musikaaliin?Tietääkö kukaan koe-esiintymis ohjeita ja aikoja?
High School Musical
7
1887
Vastaukset
- asiasta tietoinne
Haku päättyi jo 26.11.
- muttasiis
ei ole tullut mitään vastausta eli en siis voi osallistua koe-esiintymiseen?laitoin hakemuksen sähköpostilla ennen viimeistä hakupäivää.
- malttia....
se on valttia....hakijoita oli varmaan aika paljon.
Ja tarkistitko koskaan, että viesti on mennyt perille eikä bittiavaruuteen? Luotatteko tosiaan sähköpostiin noin paljon?
- sain
ohjeet perjantaina, ja olettaisin että jos sinä et niin sitten ei kutsua taida tulla :(..mutta toivottavasti sait
- jännäksi
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain) - zac <3
jännäksi kirjoitti:
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain)oonko mä tän viestin jo monesti lähettäny?
voiko jossain ilmottautua high school musical ''koe esiintymisiin'' , se amerikan high school musical, ei miikään suomen tekaistu? vai sitä kautta pääsis amerikaan? vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812