Onko muita hakemassa tähän musikaaliin?Tietääkö kukaan koe-esiintymis ohjeita ja aikoja?
High School Musical
7
1915
Vastaukset
- asiasta tietoinne
Haku päättyi jo 26.11.
- muttasiis
ei ole tullut mitään vastausta eli en siis voi osallistua koe-esiintymiseen?laitoin hakemuksen sähköpostilla ennen viimeistä hakupäivää.
- malttia....
se on valttia....hakijoita oli varmaan aika paljon.
Ja tarkistitko koskaan, että viesti on mennyt perille eikä bittiavaruuteen? Luotatteko tosiaan sähköpostiin noin paljon?
- sain
ohjeet perjantaina, ja olettaisin että jos sinä et niin sitten ei kutsua taida tulla :(..mutta toivottavasti sait
- jännäksi
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain) - zac <3
jännäksi kirjoitti:
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain)oonko mä tän viestin jo monesti lähettäny?
voiko jossain ilmottautua high school musical ''koe esiintymisiin'' , se amerikan high school musical, ei miikään suomen tekaistu? vai sitä kautta pääsis amerikaan? vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313730- 973365
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim993290- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703050Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862785- 352560
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452392- 902126