Onko muita hakemassa tähän musikaaliin?Tietääkö kukaan koe-esiintymis ohjeita ja aikoja?
Vastaukset 7
- asiasta tietoinne
Haku päättyi jo 26.11.
- muttasiis
ei ole tullut mitään vastausta eli en siis voi osallistua koe-esiintymiseen?laitoin hakemuksen sähköpostilla ennen viimeistä hakupäivää.
- malttia....
se on valttia....hakijoita oli varmaan aika paljon.
Ja tarkistitko koskaan, että viesti on mennyt perille eikä bittiavaruuteen? Luotatteko tosiaan sähköpostiin noin paljon?
- sain
ohjeet perjantaina, ja olettaisin että jos sinä et niin sitten ei kutsua taida tulla :(..mutta toivottavasti sait
- jännäksi
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain) - zac <3
jännäksi kirjoitti:
menee. Kaveri lehdessä oli saanut tiedotteen aiheesta, kuulemma noin tuhannen pintaan koe-esiintymässä, ja ilmeisesti hakijoita on ollut vielä enemmän. Eli kai ne on jonkunsortin ennakkosensuuria tehnyt, en vaan todellakaan tiedä millä perusteilla. Lauantaiaamuna nähdään, onneks laulut alkaa vasta kymmeneltä niin ehtii raakkua vähän itseään auki :D
(ja mulla ainakin meni meilitse ihan hyvin perille ja pääsin lauluihin, en sit tiiä jos jollain muulla on käyny jotain)oonko mä tän viestin jo monesti lähettäny?
voiko jossain ilmottautua high school musical ''koe esiintymisiin'' , se amerikan high school musical, ei miikään suomen tekaistu? vai sitä kautta pääsis amerikaan? vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427