miten saisi permanentti tussin pois seinästä?
miten permanentti tussi pois?
28
32520
Vastaukset
- tässä yksi ohje
Joku joku neuvoi ainakin, että ovista sai tussin jäljen pois hiuslakalla. Suihkaisu lakkaa ja sitten pyyhitään pois.
Talouspaperilla tai pehmeällä liinalla minä ehdotan.
Voisikohan se auttaa myös tuohon seinään?
Onko seinä maalattu vai tapetoitu? Toivottavasti saat lisää neuvoja.- makkuro
se on ihan maalattu valkoinen seinä:) ja tieteniin mustaa tussia seinässä:P
- pa uli
makkuro kirjoitti:
se on ihan maalattu valkoinen seinä:) ja tieteniin mustaa tussia seinässä:P
ainakin wytebordista saa permanentin pois kun suttaa sen yli sitä oikeeta tussia, eli sitä mitä voi pyyhkiä. ja suttauksen jälkeen pyyhitään niin lähtee se permanentti mukana. Ei ole kyllä kokemusta seinistä.
Toinen on höyrypesuri, kolmas ksyleeni tai kynsilakan poistoaine (saattaa lähtee maalikin). Tai sitten se ihmesieni mitä saa rautakaupasta.
..josko näistä joku auttais - ope800900
pa uli kirjoitti:
ainakin wytebordista saa permanentin pois kun suttaa sen yli sitä oikeeta tussia, eli sitä mitä voi pyyhkiä. ja suttauksen jälkeen pyyhitään niin lähtee se permanentti mukana. Ei ole kyllä kokemusta seinistä.
Toinen on höyrypesuri, kolmas ksyleeni tai kynsilakan poistoaine (saattaa lähtee maalikin). Tai sitten se ihmesieni mitä saa rautakaupasta.
..josko näistä joku auttaisTämä kommentti pelasti opettajansijaisen ensimmäisen työpäivän. Kiitos!
- Anonyymi
pa uli kirjoitti:
..josko näistä joku auttaisTussia kromipinnassa. Kokeilin ensin isopropanolia ja jarrupuhdistuainetta heikoin tuloksin, mutta ihmesienellä lähti ihan tuosta vaan.
- nöpöli
Kynslakan poistoaineella juu lähtee maalikin, mut niin lähtee permiksenkin jäljet. Tietty jos haluaa vaan haalistaa tussin jälkiä, pelkkä tavallinen pyyhekumikin auttaa siihen. Pienet jäljet se voi pyyhkiä kokonaan esim. seinästä, mut joitakin tussimerkkejä se ei vaan pyyhi kokonaan pois vaikka oliskin ihan pieni jälki.
- hajuvesi
Mä kokeilisin pirtua eli Sinolia tai tuulilasinpesunestettä laimentamattomana tai jotain muuta alkoholia runsaati sisältävää ainetta. Myös eau de toilette tai muu "hajuvesi" voi tepsiä.
- HöpöttiReiska
Sahalla vain kylmästi tussit pois ja sitten pakkelia pintaan ja maalataan ja lauletaan hippaheikinlaivaselähtijahuusi
- Jesss
Kynsilakanpoisto aine toimi itellä ainakin hyvin.
- anonyymi578
Lähteeköhän permanenttitussi hiuksista pois?
- Joddeskaa
Itsellä on täällä sama sama ongelma että permamentti tussia minulla kyllä hyllyssä,mutta ei lähde pois:-(
- Anskuellii
Kun olin tuhrinut vaatekkaapiini Permamenttitussia niin laitoin hajuvettä, hiuslakkaa ja perus riskiä päällekkäin ja parin kerran jälkeen lähti. Vikana pyyhin kumilla sitä ja se on kokonaan poissa
- Anskuelli
Tussia*
- kysymystarkkuus
kysymyksesi, tarkoitti kai tussin väriä? Eikai tussia? koska eri asia jos tussi kiinni seinässä... kait ymmärrät nyt...
- Mooi1739
Kumilla lähtee!!
- Sottapytty
Hiuslakkaa vähän talouspaperiin ja pyyhkäisy, lähti ainakin lakatulta pinnalta
- Anonyymi
Hammastahnalla lähtee
- Anonyymi
haavojen desinfiointiaine on toiminut, tosin vahvana alkoholipohjaisena aineena ottaa myös maalia mukaansa helposti. eli loraus ainetta vaikka käsipyyhepaperiin ja sillä kun pyyhkäisee niin lähtee.
No itse äsken ainakin puhdistin laturin pään ja sitä siis ensin pyyhin Pirkka virkistys pyyhkeellä sitten samalla pyyhkeellä ja cocacolalla😃😄
- Anonyymi
Isopropanoli vie ainakin muovipinnoista tehokkaasti vanhat pinttyneet tussinjäljet.
- Anonyymi
kynsilakan poisto aineella saa ainakin lasipinnoista
- Anonyymi
Hyvä kiitos
- Anonyymi
Hei osaisiko joku auttaa meidän koulussa on koulukaapit ja kirjotin oman nimeni kaappin tajusin ettei lähtenyt pois kaapin maksu on 20€ uuden lukon vaihdosta mutta kaappi itsessään maksaa 860€ enkä haluaisi maksaa semmosia summia ja pitäsisi saada ennen kesää pois se tussi on semmone k-raudan permanent maali tussi yritin käsidesillä lähti vähäsen mutta lähteekö jollain muulla
- Anonyymi
Kynsilakanpoistoaineella
- Anonyymi
Miten sää permamentti tussin pois kengistä
- Anonyymi
Koita ny vaikka kynsilakan poisto ainetta
- Anonyymi
Tussa pois
- Anonyymi
Käden väri tussia
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279