Askolan viritetyt mopot

Poliisille.

Koska näihin askolan virimopoihin saadaan kuria!Tänään ajelin mankimallin mopon perässä 80km/h.
Käyköhän täällä askolassa koskaan poliisia?

42

4288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tein niin

      Mikset ota kiinni ja soita poliisia paikalle?? Meidän kylässä pyöri mopohäirikkö viritetyllä vehkeellä, nappasin pojan kiinni ja poliisit paikalle, moposta lähti kilvet ja poika vietiin poliisimaijalla kotiin jossa sakotettiin myös vanhempia koska olikin annettu mopo alaikäiselle. Näin se hoituu näppärästi.

      • aaaaaaaaaaaaaap

        Vitun kotipoliisi hyysääjä paska homo.


      • äläkytämäkkää

        turpaas sietäsit senki vanha kyylä. jos nään jonkun tommosen käävän ottavan kiinni(käyvän käsiksi) vetelen niin kovaa leukoihin ettei muista jellujen tullessa mitää mopoa :) mielelläni sakot maksan hivutuksesta :)


    • n00b4

      eikö ladas kulkenu lujempaa ku et manan peräs pysyny? :D

    • jos pojat ajelee

      Pojat on poikia ja ajaa pärryyttäävät mopoilla. Muuta takaisin sinne kaupungin vuokralähiöön, jos noin ahdistaa.

      • noh...

        Mopolla 80kmh on aivan liikaa niitten jarruihin nähden...toivottavasti joskus törmäävät sinuun saa**nan tonttu!


      • heitä voltti.
        noh... kirjoitti:

        Mopolla 80kmh on aivan liikaa niitten jarruihin nähden...toivottavasti joskus törmäävät sinuun saa**nan tonttu!

        hei pappa eiks ladas mee lujempaa?? vituttaaks ku mopo menee lujempaa ku autos. ei oo sun ongelmas jos mopo menee tuhatta ja sataa, poliisit korjaa mana miehen maijaa jos paikalle sattuu..


      • vide.....
        heitä voltti. kirjoitti:

        hei pappa eiks ladas mee lujempaa?? vituttaaks ku mopo menee lujempaa ku autos. ei oo sun ongelmas jos mopo menee tuhatta ja sataa, poliisit korjaa mana miehen maijaa jos paikalle sattuu..

        Toivottavasti ajat mopollasi puuhun ja halvaannut!


      • Volvo t5 cars
        vide..... kirjoitti:

        Toivottavasti ajat mopollasi puuhun ja halvaannut!

        Yks mopopoikiin verrattava pyörii vanhanmallisella opel astralla ja luulee et se tykki.

        Menis ajaa radalle.comin tapahtumiin kovaa,mut taitaa mennä sonnat housuun pelkästä ajatuksesta.
        Vetelee sitte kylällä miljoonaa ja luulee olevansa kova.Ja vielä sumarit päällä kun sokee pappa.
        Ostais edes oman auton ettei taris velka-kadetilla ajella.
        Kohta menee siltäkin kortti hyllylle....ja sakot ulos-ottoon


      • manamies
        Volvo t5 cars kirjoitti:

        Yks mopopoikiin verrattava pyörii vanhanmallisella opel astralla ja luulee et se tykki.

        Menis ajaa radalle.comin tapahtumiin kovaa,mut taitaa mennä sonnat housuun pelkästä ajatuksesta.
        Vetelee sitte kylällä miljoonaa ja luulee olevansa kova.Ja vielä sumarit päällä kun sokee pappa.
        Ostais edes oman auton ettei taris velka-kadetilla ajella.
        Kohta menee siltäkin kortti hyllylle....ja sakot ulos-ottoon

        se olin minä joka ajelin sillä mopolla. Tuu suoraa sanomaa äläkä itke missää netissä! ja mitä se sua haittaa jos ajan 80km/h. Kyllä ne poliisit sitte sakottaa.


      • Wirkamies
        manamies kirjoitti:

        se olin minä joka ajelin sillä mopolla. Tuu suoraa sanomaa äläkä itke missää netissä! ja mitä se sua haittaa jos ajan 80km/h. Kyllä ne poliisit sitte sakottaa.

        Tulen ihan virkani puolesta ratsaamaan Askolan mopot.Joten älä purnaa kun kilvet ja kortti lähtee ja tulee vielä 300e sakkoa päälle.
        Koulupäivän aikana....
        k.w


      • joku
        Wirkamies kirjoitti:

        Tulen ihan virkani puolesta ratsaamaan Askolan mopot.Joten älä purnaa kun kilvet ja kortti lähtee ja tulee vielä 300e sakkoa päälle.
        Koulupäivän aikana....
        k.w

        Tulkaa mielummin keväällä kun on paljon mopoja! Ei kovin moni talvella ajele.


      • kylahylly
        joku kirjoitti:

        Tulkaa mielummin keväällä kun on paljon mopoja! Ei kovin moni talvella ajele.

        Totta on,kylänraitti on talveksi hiljentynyt.


      • salamamies.::D
        Wirkamies kirjoitti:

        Tulen ihan virkani puolesta ratsaamaan Askolan mopot.Joten älä purnaa kun kilvet ja kortti lähtee ja tulee vielä 300e sakkoa päälle.
        Koulupäivän aikana....
        k.w

        Etsä mitää ratsaa sä oot muutenki puol sokee pappa vaik askolas on viritettyi mopoi nii etsä niit kinni saa sil sun ihka uudel ladal. ._.


      • KamapannuPV
        salamamies.::D kirjoitti:

        Etsä mitää ratsaa sä oot muutenki puol sokee pappa vaik askolas on viritettyi mopoi nii etsä niit kinni saa sil sun ihka uudel ladal. ._.

        Tuu vaan poliisi monnariin, kiinni et nimittäin saa.
        Mul on peeveessä malossin 80cc viilattu kamapannu, 24mm mikuni, tehru ja 17 28 välitys neljän tuuman takanakilla.
        Huippua rankoo 127kmh mitattu gpssällä hiidenkirnujentiellä.:))
        Ja kaikki muutkin urputtajat tulkaa illal salelle niin hakkaan turpiin vittu ja poltan kumii päälle.
        Ja on vakkolas yks mankkimopokin joka riipoo huippua yli satasen.;)
        Ja sekin tyyppi vetää tarvittaes turpaa autoilijoita ja ajaa kyl paskalakkeiki karkuu.


      • Onxe
        KamapannuPV kirjoitti:

        Tuu vaan poliisi monnariin, kiinni et nimittäin saa.
        Mul on peeveessä malossin 80cc viilattu kamapannu, 24mm mikuni, tehru ja 17 28 välitys neljän tuuman takanakilla.
        Huippua rankoo 127kmh mitattu gpssällä hiidenkirnujentiellä.:))
        Ja kaikki muutkin urputtajat tulkaa illal salelle niin hakkaan turpiin vittu ja poltan kumii päälle.
        Ja on vakkolas yks mankkimopokin joka riipoo huippua yli satasen.;)
        Ja sekin tyyppi vetää tarvittaes turpaa autoilijoita ja ajaa kyl paskalakkeiki karkuu.

        Vakkolast se trimmimankki??
        Jos on niin mä tiiän sen tyypin ja siin on 80cc daxin kone ja iso nokka


      • vedin
        Onxe kirjoitti:

        Vakkolast se trimmimankki??
        Jos on niin mä tiiän sen tyypin ja siin on 80cc daxin kone ja iso nokka

        vittu monnarin suoralla peeveellä yli satasen tauluun 17 28 välläreil vittu älä tuu pappa kylille keulii ku kiinni et saa kasikypin malossi kii ja ei oo mikää vitun nelitahti mokkey


      • Virimankki
        vedin kirjoitti:

        vittu monnarin suoralla peeveellä yli satasen tauluun 17 28 välläreil vittu älä tuu pappa kylille keulii ku kiinni et saa kasikypin malossi kii ja ei oo mikää vitun nelitahti mokkey

        Mä tiiän kAnS SeN KunDin.


      • virimokkey
        Virimankki kirjoitti:

        Mä tiiän kAnS SeN KunDin.

        ei oo daxin kone, lifan 125cc koneella on toi mokkeymopo, huiput 130


      • 09876tyhgfds
        virimokkey kirjoitti:

        ei oo daxin kone, lifan 125cc koneella on toi mokkeymopo, huiput 130

        Hehee, täällä on oikein pippelinvenytyskisa käynnissä! XD


      • 88888hkjghgff
        09876tyhgfds kirjoitti:

        Hehee, täällä on oikein pippelinvenytyskisa käynnissä! XD

        askolas kirnuilla on yks tunturi tiger aqua mis trimmipytty kii kaasarit ja trimmiputki ja virirattaat jättää virimankit ja peevet ku lehmän kirkolle kieli ulkona roikkuu


      • rretter
        KamapannuPV kirjoitti:

        Tuu vaan poliisi monnariin, kiinni et nimittäin saa.
        Mul on peeveessä malossin 80cc viilattu kamapannu, 24mm mikuni, tehru ja 17 28 välitys neljän tuuman takanakilla.
        Huippua rankoo 127kmh mitattu gpssällä hiidenkirnujentiellä.:))
        Ja kaikki muutkin urputtajat tulkaa illal salelle niin hakkaan turpiin vittu ja poltan kumii päälle.
        Ja on vakkolas yks mankkimopokin joka riipoo huippua yli satasen.;)
        Ja sekin tyyppi vetää tarvittaes turpaa autoilijoita ja ajaa kyl paskalakkeiki karkuu.

        katotaan, katotaan. älä sitte myöhemmin itke.


      • trrtr
        manamies kirjoitti:

        se olin minä joka ajelin sillä mopolla. Tuu suoraa sanomaa äläkä itke missää netissä! ja mitä se sua haittaa jos ajan 80km/h. Kyllä ne poliisit sitte sakottaa.

        ootko se homppeli ja paskahousu? pannaan naama muistiin


      • häähähähääääääääääää
        Wirkamies kirjoitti:

        Tulen ihan virkani puolesta ratsaamaan Askolan mopot.Joten älä purnaa kun kilvet ja kortti lähtee ja tulee vielä 300e sakkoa päälle.
        Koulupäivän aikana....
        k.w

        haista v.ittu


    • Moto%

      Itse kun olin teini. Ei tullut mieleenikään lähteä virittämään mopoa. faijakin nauroi,että ompas helvetin tyhmää touhua.
      Isää oikein vitutti tuommoinen touhu ja siksi hän ostikin minulle 125 kuutioisen hondan crossipyörän.
      Miksi en sillä voisi huristellä kyrpiä karkuun..varsinkin kun se kulkee kovempaa kuin tuollaiset hinttarivehkeet,joiksi isäni niitä tuppasi nimittämään.
      Enhän minä voinut hinttareiden seurassa crossillani liikkua.
      Oli lähdettävä montulle.
      Ja sinne olen jäänyt.
      Kuutiot ovat suurentuneet ja oma poikakin on megessä, sillä en halua pojastani onnetonta MOPOHINTTARIA.

      • Trimmausmopo

        Ostakaa pojat kunnon monttukone vaik rm500 niin katotaan kuka on kuka.


      • hguvgvhbljbonpl
        Trimmausmopo kirjoitti:

        Ostakaa pojat kunnon monttukone vaik rm500 niin katotaan kuka on kuka.

        Tänään oli neljän aikoihin virimankki lifanin 125cc koneella seol tankkaamassa.
        Katos siitä aika äkkii horisonttiin.


    • Vakkola rulettaa

      Vakkolassa käynnistetty eilen ekaa kertaa viri pv.
      Trimmimoottorilla huippua ottaa yli satasen.
      Repikää siitä maajussit!

    • ainaski2sataaalamäes

      No voi... vai että yli satasen X) Ja vaikka meniski, niin ei ne maajussit välitä. Ei kukaan muukaan pillua saanut.

    • baotienan

      Hyvää huomenta arvoisat ihmiset.

      Minulla on baotienissa narakun ysikympin pytty, narakun isoventtiilikansi, narakun v12 iso nokka, 24mm alipainekaasari ja tehari.
      Narakun variaattori viispistevitosen rullilla.

      Kyllä hyökkää ja jättää kaikki teidät paskahousut ja ne kellä on vakio.

      • en ymmärrä hulluja

        Voi että oot URPO!! Mitä esität???? Toivotaan ettet ikinä saa ajokorttia, ettei tarvii väistellä autoas. Tai no joo, eihän se kauan ajokunnossa pysy, jatka vaan.


      • tiutautiu

        hyvät virit kyllä mutta nelarikone ei noillakaan hirveesti kule....pv meni aikoinaa 155...oli siinä kyllä 125 ts suzukin kone :)


      • rambe2

        laitas puh numero vaikka mun sähköpostiin olis tärkeetä asiaa elikkäs [email protected]


      • rambe2
        rambe2 kirjoitti:

        laitas puh numero vaikka mun sähköpostiin olis tärkeetä asiaa elikkäs [email protected]

        baotienan kaverille siis


    • vilikasperi
    • kokemusta on:-)

      mitäs ne pikku tytöt täällä oikee puu viritetyistä mopoista ku kulkee 80. eihän.se oo. eeS mitää virittämistä joten ne kylähullut letkun imiät a niitä ladoillanne ihan. rauhassa peräs:-D

    • KyrpäJeesus

      Kovat on uhot ja munanvenyttelyt. Ei mulla muuta.

      • KulliMooses

        Ja kyllä meinaan vituttaa se vitun mopopärinä. Tiedän kun kaupungissa asun. Pärinä talon ohi keskeyttää oman runkkaamisen saatana. Menkää ees sinne landelle päristelee ku nopeet vehkeet kerta siihe on.


    • moi.,.

      mullaki on joskus ollu mopo

    • Henrikki Vanhalato

      Ku miee olin nuori niin ajeltiin tuntureilal ja syötiin perunoita.

    • Jätän teiät kaikki

      Ei kuulemma tuu pinperoo jossei kule > 100 km/h. Käet on rakoilla mopon viilaamisesta ja tumputtamisesta.

    • MaxMad

      Aja päälle vaan ja peruuta vielä kertaalleen yli. Ei noihin idiootteihin muu tehoo. Noi rikkaruohot pitää kitkee kunnolla ja nuorena.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe