missä kesän paras tanssilava?

sirpa

Kerro missä sinun mielestä paras kesälava sijaitsee?
Kerro myös kuka esiintyi?

50

2924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irkku

Minusta kaikki kesälavat ovat yhtä hyviä tai yhtä huonoja.
      Jos sinne menee yksin, ovat ne tosi huonoja koska siellä pesii vain pariskuntia.

Sikaikävää yksinäisille naisille ja miehille, jotka tahtovat todellakin tanssia.

• Jivebunny

olen...
        Tanssilava kulttuuri on mennyt huomattavasti huonompaan suuntaan siitä mitä se oli vielä muutama vuosi sitten...:(
        Ihan tarkotuksella jätän tietyt esiintyjät katsomatta koska niinä iltoina ei ole pienintäkään toivoa päästä tanssimaan...:(
        Oli sitten kyseessä kesä- tai talvilava...

• tahtoo tanssia

Kun menin esim.kuikan lavalle naistentansseihin,
        siellä oli "vain" tanssikengät omaavia ihmisiä.
        Yksikin mies katsoi ensinmäisenä onko minulla
        tanssikengät ennenkuin uskalsi lähteä!!!
        Olisi kiva jos kaikki saisi tanssia jotka sinne on
        tulleet ja lipun maksaneet!!!!!

• sirpa
        tahtoo tanssia kirjoitti:

Olisi kiva tietää missä päin käytte tanssimassa!

• tombe
        sirpa kirjoitti:

Mielestäni Kyröskosken suurlava on mainettaan paljon parempi kesälava eli se on paras.

• Jivebunny
        tahtoo tanssia kirjoitti:

se tanssikenkiin tuijottelu on tosi naurettavaa! Ei se tosiaankaan takaa tanssitaitoa jos on "Aidot" tanssikengät jalassa,on toikin huomattu lukemattomia kertoja. Sellaset tanssikengät voi ostaa ihan kuka vaan vaik ei olis ikinä ottanu askeltakaan mihinkään suuntaan!
        Haloo!!!!
        Kyl mäkin toivon/oletan pääseväni tanssimaan jos kerran olen lipun ostanu...
        Ja toiveissa olis löytää sellanen vakitanssittaja,ettei menis aina istumisex ilta toisensa jälkeen...

• sanahelinää
        sirpa kirjoitti:

vuosien hiljaiselon jälkeen elvytin tanssiharrastuksen. Auto alle ja kiertämään noin 100 km sätellä Helsingistä olevat lavat. Kyllä on lavoissa ja meiningissä kovasti eroa.

Mikä sopii yhdelle ei varmaaan sovi kaikille. Mäntsälän lavalla on oikein reipasta menoa ja sunnuntaina testaukseen Kolmilammi (Hausjärvellä)

Onneksi on tuo www.tanssi.net josta löytyy kaikki tarvittava lavasuunnistajalle.

Oikeilla tanssikengillä tuntuu pääsevän vieraassa paikassa paremmin tanssahtelemaan, kuin tavallisilla korkkareilla ja ovat muuten erinomaisen hyvät jalassa. Tutulla lavalla tuttujen tassittajien keskellä moisilla ulkoisilla tanssi merkeillä ei sitten olekkaan enää merkitystä.

Ehkäpä tässä löytyy vielä "vakkari" lava ja tutut tanssittajat kesän loppuun mennessä, kun se eturiviin rynniminen keinoja kaihtamatta tuntuu vähän liian härskille hommalle.

Parhaat tanssit koskaan olen löytänyt Pyhäsalmen suurlavalta (Pyhäjärvi), ihania, upeita reippaita iloisia ihmisiä oli artistina ihan mikä tahansa. (siitä on kyllä vuosia aikaa, joten täytyy käydä lavan meiniki koetanssimassa kesän lopulla)

• Tanssikenkä
        sirpa kirjoitti:

Tässä muutamia:
        Risulahti=Luumäki to
        Tykkimäenhuvipuisto=Kouvola ke la
        Kallioniemi=Koria su ke pe
        Itiänlava=Lapeenranta
        Tirvanlava=Valkeala su
        Noi lyhenteet ovat viikonpäiviä.
        Ei muuta kun tanssahtelemaan.
        Tänään olisi tarkoitus lähteä Iitiään siellä esiintyy Antti Raiski.

• jutta

ei voi laittaa tanssipaikkoja paremmuus järjestykseen. olen itse sinkku ja minne lavalle menenkin niin aina olen tanssimaan päässyt.
      kun tanssimaan lähtee niin pitää olla matkassa hyvä ja aurinkoinen mieli!! vaikka sataisi vettä ja pieniä kiviä...
      kun mies tulee hakemaan niin on kohteliasta mennä hakemaan tätä kysyeistamiestä naistenhaulla tanssimaan!
      olen käynyt jo 5 vuotta lavoilla ja vielä ei ole semmoista iltaa eteen sattunut että olisi joutunut kovin kauvaa istumaan, vaikka usein tansseissa yksin käynkin.
      hymyilkää ja olkaa kohteliauta lavoilla niin silla pääse jo pikälle!!!!!!!!!! :)
      hyviä tanssi hetkiä kaikille!!!! :)

• kumma juttu

1. Upea paikka
      2. Todella hyvä lattia

Kuka soitti? Hmm.. joku tulipunaruusuut, pysyivät tahdissa eli hyvä bändi.

• -Merete-

Minulla on kokemusta noin paristakymmenestä kesälavasta ja kyllä niistä paras on ehdottomasti Hanganlava Hankasalmella! Siellä aina mukava tunnelma ja iloisia ihmisiä!

• Suvi

Olen samaa mieltä,että Hangan lava on tosi hyvä paikka ja siellä saa aina tanssia,vaikka olen sinkku ja muutenkaan mun ei tarvi paljon koskaan istuskella penkillä!Siihen kai vaikuttaa kuitenkin se,että olen nuori ja kaunis..Ja sä,joka alotit tän keskustelun,niin älä yleistä,et kaikki tanssipaikat olis muuttunu jollain tavoin huonompaan suuntaan!Mä olen käynyt enimmäkseen Kangasniemellä Syvälahden lavalla ja Hangalla,ja joka kerta on ollut aivan loistava meininki.Tanssia olen saanut jalat rakkuloilla ja miehet ovat myös aika kiihkeästi pyydelleet puhelin numeroa..

• nainen 40+
        Suvi kirjoitti:

Olen samaa mieltä,että Hangan lava on tosi hyvä paikka ja siellä saa aina tanssia,vaikka olen sinkku ja muutenkaan mun ei tarvi paljon koskaan istuskella penkillä!Siihen kai vaikuttaa kuitenkin se,että olen nuori ja kaunis..Ja sä,joka alotit tän keskustelun,niin älä yleistä,et kaikki tanssipaikat olis muuttunu jollain tavoin huonompaan suuntaan!Mä olen käynyt enimmäkseen Kangasniemellä Syvälahden lavalla ja Hangalla,ja joka kerta on ollut aivan loistava meininki.Tanssia olen saanut jalat rakkuloilla ja miehet ovat myös aika kiihkeästi pyydelleet puhelin numeroa..

nauti hyvä nuori ja kaunis Suvi tilanteesta,sillä
        sinunkin aikasi koittaa olla ei enää nuori ja kaunis!!!

• sirpa
        Suvi kirjoitti:

tarkoitus oli että kesälava mieleinen löytyisi ja esiintyjä, ei ole mistään "kauneus" ja "nuoruus"
        kyselystä alkuperäisessä muodossa udeltu!!!

• Suvi
        sirpa kirjoitti:

tarkoitus oli että kesälava mieleinen löytyisi ja esiintyjä, ei ole mistään "kauneus" ja "nuoruus"
        kyselystä alkuperäisessä muodossa udeltu!!!

Jos sä siis etsit jotain hyvää kesälavaa,niin mä voisin ainakin suositella sulle Hangan lavaa ja on Syvälahden lava Kangasniemellä myös aika hyvä paikka.Mulla on ollu niistä pelkkiä hyviä kokemuksia ja esiintyjistä voin sen verran sanoa,että esim.Agents ja Yölintu vetävät lavoille tosi paljon porukkaa ja sillon kannattaa ehdottomasti lähtee,koska tunnelma on sillon takuuvarmasti huipussa!Mut riippuu tietysti vähän,tykkäätkö niitten musiikista..Ei kannata lähtee kuitenkaan sillon lavalle,kun esiintyjä ei ole kovin suosittu tai tunnettu,nimittäin tunnelmakin on sillon vähän lattea.Toivottavasti sä nyt kuitenkin löydät jonkun mukavan kesälavan,koska mun mielestä ainakin kesä ilman hyvää tanssilavaa ei tunnu kesältä!

• sirpa
        Suvi kirjoitti:

Jos sä siis etsit jotain hyvää kesälavaa,niin mä voisin ainakin suositella sulle Hangan lavaa ja on Syvälahden lava Kangasniemellä myös aika hyvä paikka.Mulla on ollu niistä pelkkiä hyviä kokemuksia ja esiintyjistä voin sen verran sanoa,että esim.Agents ja Yölintu vetävät lavoille tosi paljon porukkaa ja sillon kannattaa ehdottomasti lähtee,koska tunnelma on sillon takuuvarmasti huipussa!Mut riippuu tietysti vähän,tykkäätkö niitten musiikista..Ei kannata lähtee kuitenkaan sillon lavalle,kun esiintyjä ei ole kovin suosittu tai tunnettu,nimittäin tunnelmakin on sillon vähän lattea.Toivottavasti sä nyt kuitenkin löydät jonkun mukavan kesälavan,koska mun mielestä ainakin kesä ilman hyvää tanssilavaa ei tunnu kesältä!

Lauantaina 12.7.esiintyy agents syvälahdella,ilmeisesti menet katsomaan! Siellä samassa rivissä voidaan seisoa! terv.sirpa

• Suvi
        sirpa kirjoitti:

Lauantaina 12.7.esiintyy agents syvälahdella,ilmeisesti menet katsomaan! Siellä samassa rivissä voidaan seisoa! terv.sirpa

Kyllä olen menossa ja epäilemättä seisotaan samassa rivissä!Tänä iltana saadaan taatusti tanssia koko ilta..

• sirpa
        Suvi kirjoitti:

Kyllä olen menossa ja epäilemättä seisotaan samassa rivissä!Tänä iltana saadaan taatusti tanssia koko ilta..

Onko sinulla suvi punertavat hiukset? Varmaankin!
        Käyt myös toisinaan viihdekeskuksessa tanssimassa,
        olet todella kaunis,nuori nainen!

• Suvi
        sirpa kirjoitti:

Onko sinulla suvi punertavat hiukset? Varmaankin!
        Käyt myös toisinaan viihdekeskuksessa tanssimassa,
        olet todella kaunis,nuori nainen!

Valitettavasti se henkilö,jota kuvailit,vaan mulla on vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset(Syviksessä mulla oli ne nyt kiinni)ja lisäks mulla on silmälasit.En mä nyt niin kovin kaunis kuitenkaan ole,kun joskus sanoin niin,vaan enemmänkin mua on sanottu nätiksi tai "ihastuttavaksi"(eräs mies sanoi mulle kerran niin lavalla).Mä en myöskään ole käynyt koskaan tanssimassa viihdekeskuksessa..

• sirpa
        Suvi kirjoitti:

Valitettavasti se henkilö,jota kuvailit,vaan mulla on vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset(Syviksessä mulla oli ne nyt kiinni)ja lisäks mulla on silmälasit.En mä nyt niin kovin kaunis kuitenkaan ole,kun joskus sanoin niin,vaan enemmänkin mua on sanottu nätiksi tai "ihastuttavaksi"(eräs mies sanoi mulle kerran niin lavalla).Mä en myöskään ole käynyt koskaan tanssimassa viihdekeskuksessa..

Minä erehdyin henkilöstä!Sinulle Suvi antoisia tanssihetkiä toivottelen! Terv.Sirpa

• tanssijatar

vojakkalan lavalla on mukava tanssia.
      siellä olen viihtynyt kaikki kesät!!!
      kaikki sinne!

• ###

Minkämoista porukkaa siellä Vojakkalassa käy,että kannattaako yksin lähteä,vai onko pelkkiä pariskuntia?

• sirpa
        ### kirjoitti:

Minkämoista porukkaa siellä Vojakkalassa käy,että kannattaako yksin lähteä,vai onko pelkkiä pariskuntia?

kävin Marskin majalla Räyskälässä ja ajoin tanssilavan ohitse,oliko tämä kyseinen Voijakalan lava? Vaikutti aika pieneltä lavalta!

• ###
        sirpa kirjoitti:

kävin Marskin majalla Räyskälässä ja ajoin tanssilavan ohitse,oliko tämä kyseinen Voijakalan lava? Vaikutti aika pieneltä lavalta!

Pieneltä näyttää,olen kanssa ohi ajanut,taitaa olla se Hämeen härkätie minkä varrella se on.

• maalaistyttö

Ehdottomasti se sijaitsee Uuraisten suunnalla ja on Kuikan lava. Siellä hyvät esiintyjät ja kunnon maalaismeininki!!!

• tyttönen

Kävin Anne Mattilaa ja Tulipunaruusu orkesteria katsomassa Tuuloksessa Kapakanmäellä!
      Naisia oli puoleen lavaan asti tyrkyllä ja tanssitila jäi pieneksi. Kyllä suomalaisten naisten täytyisi pikkuisen osata käyttäytyä,ei ME noin miesten kipeitä saada olla!!!
      En taida toiste mennä!!!

• Jivebunny

esiintyy aika monella lavalla jossa olen käynyt ja mua kanssa ärsyttää naisten kauhee ittensä tyrkyttäminen...:( Kyllä ne miehet hakee muutenkin ku et menee seisomaan niitten naamaan kiinni...;) Jopa takarivistä...;)

• tyttö vm58

kangasalalla on kivassa paikassa järven rannalla
      kesälava nimeltään kisaranta! Käy kaiken ikäisiä
      ihmisiä, vieressä on camping alue.Kokeile!

• Tyttö vm56

Ehdottomasti paras kesä tanssilava on Rönnin lava
      Orivedellä. Siellä käy kaiken ikäistä ja pääsee
      tosi hyvin tanssimaan. Keskiviikkona 16.7 siellä on hyvät tanssit Arja Havakka ja Charlies tulee esiintymään!

• Kesäkerttunen

Joo minä olen kanssa siellä Rönnillä käynyt, ei se sen kummenpi lava ole kun muutkaan. Olin myös Charliesta katsomassa, hiki tuli pelkästä katselusta......mukavat,kuumat tanssit!

• tanssityttö

Kävin Kuikan lavalla katsomassa Eija Kantolaa,siellä oli tosi "hikinen" tunnelma. Minä olen kanssa eri lavoilla käynyt,mutta pieni maalaislava "puri" minuun.

• Saarijärven Liisa

Ehdoton ykkönen kesä lavoista on Kukon Hiekka.
      Aina ykkös esiintyjät ja paljon ihmisiä! Sitten
      sijaitsee todella kauniilla paikalla,järven rannalla.

• Siiri

Itse etsin aina jonkun pienen lavan järven tai
      metsän siimeksestä,ihan fiiliksellä!!! Miksi aina
      pitäisi olla joku hyvä esiintyjä tai mega lava joka vetää hirveästi kansaa? Joskus pieni, kotoinen lämminhenkinen lava voi olla se paras!!!

• simo

minusta sellainen lava on hyvä, missä on kunnon lava, musiikki ja kellohame tytöt! Ei sen kummenpaa...

• sirpa

On mukavaa saada mieheltä positiivista näkökantaa!

• KESAHEINÄ

Olen Esakalliolla käynyt kesätansseissa, siellä on tilaa tanssia ja käy tosi paljon porukkaa!

• Keski-ikäinen nainen

Olin Nelospirtillä Korpilahdella siellä esiintyi
      Johanna Pakonen siellä oli tosi ihanan järven rannalla mukavat kesätanssit!

• sirpa

Hei, kesä loppuu!!! Onko tässä tosiaan suomen parhaat tanssilavat!!!

• TYTTÖ

SE ON KYLLINRANNAN TANSSILAVA SUNNUNTAISIN IISALMESSA!

• Menninkäinen

Perjantaina 22.8.03 on Korpilahdella Nelospirtillä
        Anne Mattila, kaikki kesän viimeisiin pyörteisiin...!!!!!!

• syysunelma......

kesä on mennyt ja ihanaa syksy saapuu. Sen myötä
      moni ihana kesälava jää kaihoisaan muistoon!
      Mutta eipä vaivuta synkkyyteen mm. viihdekeskus
      Jyväskylän Palokassa avaa ovensa ja on tosi hyvä
      tanssipaikka!!!

• ORVOKKI

HÖPÖ HÖPÖ !!! EI VIELÄ OLE KAIKKI KESÄLAVAT LOPETTANEET. MUKAVIA KESÄTANSSEJA VIELÄ PALJON JÄLJELLÄ!!!

• tanssikenkä
        ORVOKKI kirjoitti:

HÖPÖ HÖPÖ !!! EI VIELÄ OLE KAIKKI KESÄLAVAT LOPETTANEET. MUKAVIA KESÄTANSSEJA VIELÄ PALJON JÄLJELLÄ!!!

laulussakin sanotaan"vielä on kesää jäljellä"siihen pitää uskoa!!!

• tyttö vm58

Jyväskylän viihdekeskus avaa tänään ovensa!!!
      Siellä Syke ja Taivalkunta Beat, kaikki sinne!!!

• poikamies

Joopa joo,tottakai viihtariin tullaan!!!

• kesäheinä

niin ne loppu Kapakanmäen tanssit tältä kesältä,
      mutta ensi kesänä taas!!! Kiitti kaikille ihanille
      tanssittajille!!!

• matkaaja

Olipa hieno löytö, kun ajelin tuonne Joensuuhun päin siellä TULENLIEKKI TANSSILAVA! Kannattaa
      tutustua.....

• sirosääri

JKL Viihdekeskuksessä tänään Taivalkunta Beat,sinne!

• tanssitaidoton

Minä haluaisin mennä mielelläni tanssipaikoille,
        mutta kun kaikilla on ne "oikeat" kengät ja "oikeat" otteet, en uskalla!!!
        Löytyykö täältä Suomesta yhtään paikkaa missä, olisi meille tavallisille tanssijoille mahdollista
        opetella!!!

• sirpa
        tanssitaidoton kirjoitti:

Minä haluaisin mennä mielelläni tanssipaikoille,
        mutta kun kaikilla on ne "oikeat" kengät ja "oikeat" otteet, en uskalla!!!
        Löytyykö täältä Suomesta yhtään paikkaa missä, olisi meille tavallisille tanssijoille mahdollista
        opetella!!!

ole rohkea vaan,kaikki on joskus aloittaneet. Kun
        eka kerran menee mukaan,innostuu ja menee toistekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1793
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe