Mikä on paras työkalu mysql tietokannan tekemiseen ja ylläpitoon? tietokannan pitäisi pystyä toimimaan hyvin joomlasivujen kanssa. Olisiko esimerkiksi phpMyAdmin hyvä vaihtoehto? Kiitoksia vastauksista!
Paras MySql Management tool?
2
423
Vastaukset
- juhakorkeapudas
phpMyAdmin on kyllä ihan hyvä työkalu tietokannan ylläpitoon, toki muitakin vaihtoehtoja on (http://www.google.fi/search?hl=fi&q=mysql management tools&meta=).
"tietokannan pitäisi pystyä toimimaan hyvin joomlasivujen kanssa"
- Miten tämä liittyy asiaan? - riittää pitkälle
Etsiskelin ensin jotain työkaluja, mutta totesin sitten editorin ja SQL-lauseiden olevan käyttökelpoisin tapa luoda tauluja. Talletetulla luontiskriptillä voi luoda taulut uudestaan ja uudestaan. Ensin tietenkin lähdin kokeilemaan viite-eheyksiä, mutta mySql ei antanut niitä tehdä. Yksikään käyttämäni materiaali ei kertonut, että valittavana on lukuisia tiedostoformaatteja ja vain joissakin niistä voidaan käyttää viite-eheyksiä.
Graafisista työkaluista olen kokeillut SQLyogia.
Ylläpitoa varten olisi osattava tehdä SQL-skriptejä editorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818