Yhdistelmämatkan kuntosalit

Penkkiurheilija

Minkä tasoiset nuo kuntosalit ovat, löytyykö esim. juoksumattoa? Käykö lenkkarit vai vaaditaanko sisätossut? Itselle tämä ei ole tärkeää mutta perheen nuorisoa kiinnostaa.

6

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi hyvä ihme

pitääkö lähteä Panamaan asti että löytää kuntosalin? Eikö siellä maailman äärissä löydy muuta tekemistä kuin hikoilla SISÄTILOISSA kuntosalissa? En tiiä, itse olen ollut viikkoja Kuubassa ja Jamaikalla ja ensisijainen ja ainoa urheilulaji oli uinti. Eiköhän sinunkin jälkikasvu voi pariksi viikoksi luopua siitä salista ja tehdä ihan jotain muuta?

• vapaa maa

Miksi pitää soittaa suuta tuommoisesta asiasta? saa kai ihmisillä olla harrastuksia, ja jos päivällä ui niin miksei illalla voi käydä vetää pienen reenin kuntosalilla?

• Penkkiurheilija

jos olisin kysellyt alueen baareista, niihin kun vastaukset näyttävät olevan ihan asiallisia...:).

• Ei läskimaha

Jokainen harrastaa sitä mitä itse haluaa. Harrasta sinä vain baarissa oloa ja ylensyöntiä.

• Pelkät sandaalit mukana

Kyllähän siellä ihan siiti, mutta hyvin pieni&vaatimaton sali on. Muutama juoksumatto, kuntofillari, penkki ja ylä-/alatalja jne taisi löytyä. Varustuksesta olivat ainakin kyltin mukaan tarkkoja. Itse olisin myös poikennut, mutta kusluistinten kanssa en edes yrittänyt sisään =)). Dress code taisi olla: umpiurheilukengät ja muutenkin asianmukainen salivarustus. Eli siitäpä siis tulkitsemaan. Tuskin kovin tiukkiksia ovat... Siellä Decameronin rantsussa oli muuten joka päivä pro:t lentispelit, vaikka ei kai sitäkään kannata täältä asti lähteä pelaamaan ;) Mukavaa reissua!

• Salsa3

Kuntosalit löytyivät yhdistelmämatkalla kaikista kolmesta matkan kohteesta. Aktiiviurheileva mieheni kävi kaikissa sekä juoksemassa matolla että muilla laitteilla. Hyvä oli tyynemmillä vesillä myös uida rannan suuntaisesti sekä lenkkeillä aamulla tai ennen iltahämärää. Päivisin ei lenkille tule mieleen lähteä kuumuuden takia, silloin ilmastoitu kuntosali on miellyttävä. Turha kenenkään on virnuilla kuntoilusta loman aikana. Sellainen, joka todella liikkuu ja jopa urheilee, tekee sitä myös lomalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe