Suunnittelen ryöstöä

PAHA SUSI

Ajattelin ryöstää säästöpossuni, jotta pääsen perjantaina juomaan viinaa. Mikä olisi paras taktiikka? Entä tekoväline? Minulta löytyy vasaraa, sahaa, kirvestä, sorkkarautaa, rautakankea, rälläkkää yms. työkalua. Lisäksi omistan ampuma-aseita, jollaisen ajattelin myös ottaa mukaan keikalle.

Olen myös valmis ampumaan säästöpossuni hengiltä, jos se ei luovu sisällöstään vapaaehtoisesti.

Entä millainen olisi paras pakojärjestely? Autoni on -86 Corolla DX, mutta sillä ei varmaan pääse poliisia pakoon.

9

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palikka

      Heh :)
      Itse olen yleensä käyttänyt haarukkaa, mutta tässä tapuksessa suosittelisin käyttämään jotain näyttävämpää.
      Itselläni on käynyt mielessä possun räjäyttääminen, eli asennat vain räjähteet ympäri possua ja painat napista. Takuulla tyylikästä.
      Pakoautosi on suorastaan säälittävä, joten suosittelen että suoritat pakosi näin talvikeleillä suksien. Ei takuulla skoudet pysy perässä umpihangessa.
      Että tämmöstä. Keksi itse lisää :)

    • joudut nyt

      pettymään. Säästöpossua ei voi ryöstää. Tutustu finlexisttä rikoslakiin ja katso mitä ryöstö tarkoittaa niin asia selvinnee. Jos se on sun possu, niin et voi edes varastaa sen sisältöä, eikä sen rikkominenkaan ole edes vahingonteko. Ja muutenkaan suunnittelu ei olisi suomen lain mukaan rikos.

    • Benjamin Siegel

      raaka ryöstö- ja paloittelumurha. Possu tuhannen paloiks ja fyrkat messiin ja jos "pakoautollas" kiinni jäät niin ainahan voit sitten alibis tilittää kovaa kohtaloas ja odotellas naisten "lukemattomia" yhteydenottoja. Onnea ja menestystä rikollisella urallasi!

    • Kollega

      Itse tein samanlaisen keikan jo vuosia sitten.Tarkkailin kohdetta viikkoja ja hioin taktiikkaa enkä jättänyt mitään sattuman varaan.Säästöpossuni ympäristö oli näennäisen rauhallinen, silloinen tyttöystäväni imuroi "targetin" lähistöllä silloin tällöin, yleensä perjantaisin.Niinpä eräänä lauantaiaamuna vedin sukkahousut,kommandopipon ja moottoripyöräkypärän päähäni ja kylmäverisesti silmät kiinni tulitin ilmapistoolillani possua.Jouduin tosin lopulta hajottamaan porsaan em. naisystäväni kuulemma niskahierontaa varten ostamallaan hieromasauvalla mutta lopulta rahat ja makea elämä olivat minun!Pakenin Kontulasta Keravalle ja olen elellyt aika mukavasti keikan tuotolla.

      • Seppo112

        Tekosi oli suunnitelmallinen ja ilmeisen onnistunut, kunnianosoitukseni.
        Itse hyökkäsin extempore oman possuni kimppuun, niinikään keravalla ja käytin vasaraa. rahatulva oli silmitön ja pakenin paikalta kuin susi tuotot kilisten taskussani.
        Kiitän luojaani etten ole vielä jäänyt kiinni, polliisia ei näkynyt ja pidän tätä täydellisenä rikoksena (aikaa kulunut jo 1,5vuotta). sain niinikään haluamani viinat ja tyttöystäväni silmittömät vihat päälleni (tätä suosittelisin siis vain sinkuille)

        best regards,
        Seppo


    • on tyhjä

      joten tekosi on kelvoton yritys hah...

      • daadiidaa

        ..onhan ihan eriasia pistää kuin panna sikaporsas kuoliaaksi,....


    • Possua

      Ota hellästi fyrgat,älä riko koko possua,muuten joudut pankista hakeen uuden.Ne kysyy kuitenkin mitä ex-älle on käyny.Ootko valmis kertoon totuuden.Juomaan voit mennä jalan.Voi tulla muuten kalliiks se reissu...

    • minä vain

      Älä ny uhoo!
      Sulla ei ensinnäkään ole mitään autoo, ei ainakaan toytaa. Toisekseen, jokaisella säästöpossulla on avain .Ei ole mikään konsti mennä pankkiin, vaikka ihan väärä säästöpossu kainalossa ja vaihtaa sisältö käytettäväksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe