blondit ON TyHmII

jasmin

BRUNETIT ON VIISAAMPII KU BLONDIT KOSKA BLONDIT EI OSAA OTTAA VITSII vitsinä!(HUOM:VITSII OTTAKAA KANTAA!BLONDIT VAI BRUNETIT?)

15

1959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikimaru

      Voi olla että molemmat on yhtä tyhmiä ku jaksavat tapella noin pienistä asioista.
      Ihan pentu maista.

      Ja tää on sitä paitsi vitsipalsta!

    • koululainen

      Mua on kiusattu, koska mä oon blondi.
      Ei ollu kivaa! =(

    • blondi 90

      aivan sama jos mä nyt sanoisin, et sä oot tyhmempi kun mä, koska oot brunette, ja valitat tänne et blondit on tyhmii! saanpa ainakin nauraa sulle! hahhah!

      • jasmin

        tai sit me kaikki saadaan nauraa sulle ku otat kaiken iha todest ja blondit on luotu tyhmiks rumiks ja ttttoooosssiiii idiooteiks joten eti semmonen blondi palsta jossa on saman kaltasii pellei niiku sä!


      • .-.-.-.-.-.-.
        jasmin kirjoitti:

        tai sit me kaikki saadaan nauraa sulle ku otat kaiken iha todest ja blondit on luotu tyhmiks rumiks ja ttttoooosssiiii idiooteiks joten eti semmonen blondi palsta jossa on saman kaltasii pellei niiku sä!

        Sä mollaat blondeja vaan siks että ite oot kateellinen koska et oo yhtä kaunis ja viisas!


      • *hiluinen*
        jasmin kirjoitti:

        tai sit me kaikki saadaan nauraa sulle ku otat kaiken iha todest ja blondit on luotu tyhmiks rumiks ja ttttoooosssiiii idiooteiks joten eti semmonen blondi palsta jossa on saman kaltasii pellei niiku sä!

        VÄÄRIN!! niin VÄÄRIN!!! blondit on kuvattu vitseissä aina silleen et kauneus ei anna tilaa järjelle, joten VÄÄRIN se et blondit olis muka tymii JA rumii!! ne on vaan vitsejä ja jos joku ottaa siittä tollaset skitso-kohtaukset, ni sil on kyl aika huono huumorintaju ja suosittelen tätä henkilöä olematta kulkemassa vitsi sivuílla, jos ei kestä sitä henkisesti!!


      • voivoivoi
        jasmin kirjoitti:

        tai sit me kaikki saadaan nauraa sulle ku otat kaiken iha todest ja blondit on luotu tyhmiks rumiks ja ttttoooosssiiii idiooteiks joten eti semmonen blondi palsta jossa on saman kaltasii pellei niiku sä!

        sulla taitaa olla jokin pahasti pielessä, ku haukut noin blondeja. Blondit ei oo luotu rumiksi, täysidiooteiksi jne. taidat olla itse semmonen ja samantien lapsellinen? tässä on hyvä esimerkki siitä että brunetitkin osaavat olla tyhmiä ;D

        - Ja minusta blondit eivät todellakaan ole rumia xD


    • _^_

      Onko sulla joku ongelma Jasmin?
      Mollaa välillä muitaki ku blondeja!

    • eräs brunetti

      silminen, hiusten tai ihonkaan väri ei tee ihmisestä viisasta. joku blondi voi ihan hyvin olla viisaampi kuin joku brunetti ;) vai sä oot kenties testannu kaikki brunetit ja kaikki blondit ja tullu siihen tulokseen että brunetit ovat viisaampia? no kiitos kehuista sitte vaa mut mä luulen et sä keksit ton jonku tietyn jutun takia, kenties siks ku oot brunetti. (äläkä vain ota minua vakavasti, jos sanoin jotain väärää xD)

    • entinen punapää-brunette

      Palan uteliaisuudesta tietää, neiti tietotoimisto, että miten olisi minun laitani , kun olen noin puolet iästäni ollut punapää- brunette ja nyt sitten kai loppuelämäni blondina?

      entinen punapää- brunette

      • kunnon blondi!

        Jokainen (myös blondit) ovat erilaisia... tzori!!! Taidan pitää pääni... eli blondit on viisaampii...


    • blondi, nyt ja aina

      musta tuntuu, että teijän koulussa on joku blondi jengi, joka on poikien suosiossa tai jotain vastaavaa.. ja SÄ oot kateellinen..!! mä nauran sulle, ku sun pitää ruveta yleistämään kaikkia blondeja..

      ensinnäkin muinaisen kreikan viisaudenjumala oli blondi!!! häh häh hää!! kreikkalaiset pitivät blondeja viisaina!

      ja toiseksi.. tämän jälkeen saa nauraa..

      blondi ajoi ylinopeutta ja poliisi käski blondin pysähtyä. sitten poliisi kysyi blondilta ajokorttia ja rekisteriotetta. blondi kysyi: -mikä on ajokortti? poliisi sanoi siihen: -se on semmoinen kortti, jossa on sun kuva ja se varmaankin löytyy tuolta sun käsilaukusta. blondi etti sieltä semmosta, mutta ei löytäny muuta kun peilin. se katto siihen ja kun siinä oli sen kuva se anto sen poliisille. poliisi katto peiliin ja sano blondille: -anteeksi en tiennytkään että olet poliisi.

      eli muutkin voivat olla tuhmii kuin ainoastaan blondit!

      • stembe

        älkää oikeesti viittikö...kyl jotkut brunetitki on tyhmii. (mä tunnustan :]) mut ei saa yleistää. kaikki on yksilöitä, nii brunetit, blondit ku punapäätki. (yms.) :D Tää oli nyt sitte tarkotettu noille kaikille jotka tonne on kirjottanu ja...miksei muillekki. :)


      • olen aina viisaampi kun blo...
        stembe kirjoitti:

        älkää oikeesti viittikö...kyl jotkut brunetitki on tyhmii. (mä tunnustan :]) mut ei saa yleistää. kaikki on yksilöitä, nii brunetit, blondit ku punapäätki. (yms.) :D Tää oli nyt sitte tarkotettu noille kaikille jotka tonne on kirjottanu ja...miksei muillekki. :)

        meidän koulussa on semmonen leikki että saa vaan käyttää toista kättä ja seistään sellasella laudalla ja yritetään pudottaaa toinen laudalta (n.50cm korkee)siinä yksi blondi kupes viisastelee : varokaa mun hiuksii ne on kallisarvoset.
        Blondit on idiootteja.


      • aito blondi
        olen aina viisaampi kun blo... kirjoitti:

        meidän koulussa on semmonen leikki että saa vaan käyttää toista kättä ja seistään sellasella laudalla ja yritetään pudottaaa toinen laudalta (n.50cm korkee)siinä yksi blondi kupes viisastelee : varokaa mun hiuksii ne on kallisarvoset.
        Blondit on idiootteja.

        ei ihmisiä voi eikä pysty lajitella viisaiks ja tyhmiks vaan hiustenvärin perusteella!ei hiustenvärilleen mitään voi! siis oon mä tavannu tosi tyhmiä brunettejaki...haluuks sit ne jotka värjää hiuksiaan vaaleiks ni olla tyhmiä vai? niistä se on kauniin näköstä ja vaalee väri saatta käyä niilel paremmin ku tumma..
        et ei saan arvostella tolleen! kyllä mä tiiän tosi fiksui blondejaki!
        mut jokaisella on oikeus mielipiteeseesä..:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe