Eli miksi aina siis aina kun ulos olen lähdössä niin pitää kamun ravistella itsensä? se ottanu ton ihan tavakseen =)
Pienen pieni kysymys liityen koiran tapaan
4
361
Vastaukset
Ja pienen pieni vastaus :O)
Koira todennäköisesti käyttää sitä sijaistoimintana/rauhoittaa itseään,kun on niin täpinöissään ulos lähdöstä ;=)- tigimonster76
että se vain laittaisi karvansa ojennukseen ja pörhölle..Mutta sama mysteeri on tuo jokaisen koiran tekemä puoliympyrä juttu ennen makuulle rupeamistaan...
- majorica .
yksi "vanha" koiraihminen myös kerran kertoi
että esim. herätessään koira ravistaa unet tiehensä. muutoinkin hänen mielestä koirat ravistelevat pois esim. epämiellyttäviä tunteita.
minun pikkukoirat ravistelee useinkin.
esim. kun on ollut sylissä niin ravistelee itseään kun laitetaan lattialle. mutta se nyt ei ihan päde koska pitävät olla sylissä. mutta mielenkiintoista. täytyypä alkaa enemmän seurailemaan. - tigimonster76
majorica . kirjoitti:
yksi "vanha" koiraihminen myös kerran kertoi
että esim. herätessään koira ravistaa unet tiehensä. muutoinkin hänen mielestä koirat ravistelevat pois esim. epämiellyttäviä tunteita.
minun pikkukoirat ravistelee useinkin.
esim. kun on ollut sylissä niin ravistelee itseään kun laitetaan lattialle. mutta se nyt ei ihan päde koska pitävät olla sylissä. mutta mielenkiintoista. täytyypä alkaa enemmän seurailemaan.Vain ihan yksilöllistä.Eli toiset koirtat tuota tekee ja esimerkiksi ajokoira ei tee tuota mutta tyrskäyttelee nenänsä "auki" eli kovasti jopa teko aivastelee nenänsä puhtaaksi.=) eli ei mitään nuhaa vaan ylimääräisten estojen poistaminen nenästä että haistaa tehokkaammin herkät pupun jälet.AIka ovelia otuksia tapoineen niinkuin me ihmisetkin..
Muutenkin tuo ajokoiran tapa aivastella on varmaan herkempi jos jotain ärsyttäviä hajuja,esimerkiksi tupakka on siinä likellä niin laukaisee herkkyyden eli jokainen voi kuvitella että miten herkkä se kirsu onkaan koiralla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683775Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä163481Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk142576Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211371- 1141013
Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421010- 78989
- 162959
- 63910
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk5865