Onko se terveellistä aseelle jynssätä sen piippua tuolla teräsharjapuikolla (siihen puikon päähän kierrettävällä harjalla)?
Vastaukset 6
- hillbergmounting
Ruamuja tulloo teräksestä aseteräksee. Messiki- tae messinkipronssiharja pittää olla.
- Pistoolin piippu
Aiemmin olen jynssännyt harjalla, joka on selkeästi messinkiä, väristä päättelin.
Mutta nyt ostin kaksi harjaa, jotka on kirkkaita.
Onko ne sitten messinkipronssiharjoja? - KANNATA PUHDISTAA
Pistoolin piippu kirjoitti:
Aiemmin olen jynssännyt harjalla, joka on selkeästi messinkiä, väristä päättelin.
Mutta nyt ostin kaksi harjaa, jotka on kirkkaita.
Onko ne sitten messinkipronssiharjoja?PISTOOLIN PIIPPUA.
SE HARJA EI OLE TARKOITETTU
KÄYTETTÄVÄKSI. JOS SE OLISI
NIIN MIKSI SE TULISI
PUHDISTUSSARJAN MUKANA.
PS.. CAPS LOCK JUMITTUI POHJAAN.SORI - Rynkytirynkyti
KANNATA PUHDISTAA kirjoitti:
PISTOOLIN PIIPPUA.
SE HARJA EI OLE TARKOITETTU
KÄYTETTÄVÄKSI. JOS SE OLISI
NIIN MIKSI SE TULISI
PUHDISTUSSARJAN MUKANA.
PS.. CAPS LOCK JUMITTUI POHJAAN.SORIMutta eipä armeijassa rynnäkkökiväärin piippua jynssätty millään metalliharjalla.
- huovi
Aseöljyä reikään, sillaa tikkuun sopivan paksusti ja piipusta läpi. Toistetaan muutaman kerran. Ei siinä sen ihmeellisempää.
- Mastersniper
Forrest-kuparinpoisto vaahtoa, tarpeen näkee katsomalla rihloihin. Jos punottaa niin vaahtoa putkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666