Onko se terveellistä aseelle jynssätä sen piippua tuolla teräsharjapuikolla (siihen puikon päähän kierrettävällä harjalla)?
Aseen puhdistaminen
6
774
Vastaukset
- hillbergmounting
Ruamuja tulloo teräksestä aseteräksee. Messiki- tae messinkipronssiharja pittää olla.
- Pistoolin piippu
Aiemmin olen jynssännyt harjalla, joka on selkeästi messinkiä, väristä päättelin.
Mutta nyt ostin kaksi harjaa, jotka on kirkkaita.
Onko ne sitten messinkipronssiharjoja? - KANNATA PUHDISTAA
Pistoolin piippu kirjoitti:
Aiemmin olen jynssännyt harjalla, joka on selkeästi messinkiä, väristä päättelin.
Mutta nyt ostin kaksi harjaa, jotka on kirkkaita.
Onko ne sitten messinkipronssiharjoja?PISTOOLIN PIIPPUA.
SE HARJA EI OLE TARKOITETTU
KÄYTETTÄVÄKSI. JOS SE OLISI
NIIN MIKSI SE TULISI
PUHDISTUSSARJAN MUKANA.
PS.. CAPS LOCK JUMITTUI POHJAAN.SORI - Rynkytirynkyti
KANNATA PUHDISTAA kirjoitti:
PISTOOLIN PIIPPUA.
SE HARJA EI OLE TARKOITETTU
KÄYTETTÄVÄKSI. JOS SE OLISI
NIIN MIKSI SE TULISI
PUHDISTUSSARJAN MUKANA.
PS.. CAPS LOCK JUMITTUI POHJAAN.SORIMutta eipä armeijassa rynnäkkökiväärin piippua jynssätty millään metalliharjalla.
- huovi
Aseöljyä reikään, sillaa tikkuun sopivan paksusti ja piipusta läpi. Toistetaan muutaman kerran. Ei siinä sen ihmeellisempää.
- Mastersniper
Forrest-kuparinpoisto vaahtoa, tarpeen näkee katsomalla rihloihin. Jos punottaa niin vaahtoa putkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013771
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482701- 1142529
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392018Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271552
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281