Myydään kaksi suloista albiino tyttöä hyvään kotiin. Tytöt ovat syntyneet 18.10.2007. Poikasia on käsitelty joka päivä ja ovat siksi hyvin kesyjä sekä kilttejä. Voidaan myydä emon kanssa tai erikseen, mutta ei kuitenkaan yksineläjiksi. Emo pitkäkarvainen ja poikasten turkki pitkän ja rexin risteytys. Hinta 20/marsu.
Marsut asuvat Helsingissä. Kuljetus mahdollisuus Helsinki-Kerava. e-mail: [email protected]
Marsutytöt
7
349
Vastaukset
- pärh
Marsusi eivät voi olla albiinoita, koska marsuilla ei ole kyseistä geeniä. Kyseessä on todennäköisesti p.e. white, eli punasilmäinen valkoinen, tai jos marsulla on tummempia alueita esim. nenässä, korvissa, niin saattaa olla himalaya.
Jos olet tarkoituksella poikueen teettänyt, niin jatkossa voisi olla hyvä ottaa selville edes perusasiat marsuista. Osoittaa suurta kiinnostusta marsuja kohtaan, jos ei tiedä edes niiden väriä.- pokspoks
kyllä meillä päin sanotaan albiinoksi valkeaa jolla punaiset silmät oli kyseessä kani tahi marsu:)
mutta jos joku haluaa olla pikku tarkka niin olkoon mutta olen tuon myyjän kanssa samaa mieltä että albiinoja ovat:) - marsut<3
Ootko ihan tietämätön! tottakai ne on albiinoja kuten myyjäkin sanoo. toivottavasti et ole itse missään tekemisissä marsujen kanssa kun olet noin tyhmä!
- sarix
marsut<3 kirjoitti:
Ootko ihan tietämätön! tottakai ne on albiinoja kuten myyjäkin sanoo. toivottavasti et ole itse missään tekemisissä marsujen kanssa kun olet noin tyhmä!
taas on ollut joku pilkun ***** liikkeellä, ihan hyvin voin sanoo että ei kaikki olen niin kiinnostuneita roduista vaan itse marsuista ja niiden hoitamisesta.
Kuin aina jonkun tarvii näyttää täällä oikein "viisautensa"? - oli rotu mikä vaan...
miks joku rotu ois niin tärkee tietää. en oo koskaa ymmärtäny mikä siin marsun rodus niin kiinnostaa kun se on kuitenkin vaan joku turkki. eli jos marsun rotu vaan kiinnostaa ei pitäs kyl olla missään tekemisis marsujen kaa. ja itekin kyl miellän valkoset punasilmäset albiinoiks koska sitpähän kaikki tietää mitä tarkottaa. =)
- 6 marsua
oli rotu mikä vaan... kirjoitti:
miks joku rotu ois niin tärkee tietää. en oo koskaa ymmärtäny mikä siin marsun rodus niin kiinnostaa kun se on kuitenkin vaan joku turkki. eli jos marsun rotu vaan kiinnostaa ei pitäs kyl olla missään tekemisis marsujen kaa. ja itekin kyl miellän valkoset punasilmäset albiinoiks koska sitpähän kaikki tietää mitä tarkottaa. =)
Täällä yksi kertoi teille oikean värityksen ja heti ollaan haukkumassa.
Siis ensinnäkin jos poikaisia teettää pitää olla todella selvillä marsujen geeneistä suvusta , perinnöllisistä sairauksista , jos haluaa teettää pitkän elämän eläviä marsuja. Muutenkin poikasten teettämisessä on todela paljon työtä ja vaivaa jos sen haluaa tehdä oikein.
Jos myyjä ei tiennyt edes väristystä , niin en usko , että poikasten teettämisestä ei ole kokemusta , eikä paljoa tietoa.
Jos haluaa oikeasti ,marsuista jotain tietää , niin kukaan ei sitten sano , että mitä väliä sillä värillä. kUten täällä joku jo sanoi , On minulle ainakin hyvin tärkeää tietää marsujeni väristys oikein. - 12 marsua
6 marsua kirjoitti:
Täällä yksi kertoi teille oikean värityksen ja heti ollaan haukkumassa.
Siis ensinnäkin jos poikaisia teettää pitää olla todella selvillä marsujen geeneistä suvusta , perinnöllisistä sairauksista , jos haluaa teettää pitkän elämän eläviä marsuja. Muutenkin poikasten teettämisessä on todela paljon työtä ja vaivaa jos sen haluaa tehdä oikein.
Jos myyjä ei tiennyt edes väristystä , niin en usko , että poikasten teettämisestä ei ole kokemusta , eikä paljoa tietoa.
Jos haluaa oikeasti ,marsuista jotain tietää , niin kukaan ei sitten sano , että mitä väliä sillä värillä. kUten täällä joku jo sanoi , On minulle ainakin hyvin tärkeää tietää marsujeni väristys oikein.eikös se marsun luonne, onnellisuus yms. ole vähän tärkeämpää.. minusta ainakin oikean kasvattajan pitäisi enemmänkin olla kiinnostunut marsujen psyykkisestä kuin fyysisestä puolesta
ja se että sanoo albiino ei ole mitenkään väärin jos kyseessä tosiaan on albiinoksi luokiteltava marsu. virallisesti rotu voi olla jokin muu, mutta miksi kaiken pitäisi olla niin virallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844912Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334684Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752406- 622370
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802235- 531916
- 281547
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1261457Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131414