Teille eräät homot jotka tunnistatte itsenne tästä:
Mitä teille edes homona oleminen merkitsee? Pelkkää seksiä? Kullin imemistä ja tyydytyksen saamista seksuaalisesti. Sitähän on homo suhteessa helpompi saada vaikka joka ilta koska ei ole vaikeaa saada toisen kullia pystyyn. Mutta oletteko sitten tosissanne jos sanotte "siis mä en voi kenenkään pojan kaa alottaa mitään vakavempaa kuin seksisuhde mut tytön kaa ehkä jotain sitoutumista vois ajatella"
Seksi on vakavaa. Jos sitä harrastetaan niin siihen pitäisi liittyä rakkautta ja rakkaus on merkki sitoutumisesta. Mutta homosuhteissa tämä onkin vähän eri asia, pääpointti että saa persettä ja imut oli kysessä kuka tahansa. Mutta tollanen seksisuhde toimii vain jos molemmat on kakaroita jotka haluu vain pikku pilliinsä tyydytystä.
Sitten te jotka olette alaikäisiä saisitte miettiä vähän touhujanne kun rupeatte aikuisia miehiä iskemään ja tasan tarkkaan te alaikäiset olette uhreja lain edessä rakastatte siten kuinka toisianne.
Ette välttämättä tajua sitä, mutta koska ette halua vakavaa suhdetta miehen kanssa niin oletteko te edes kunnon homoja? Ehkä olettekin homoja vaikka haette seksuaalista tyydytystä mieheltä mutta haluatte tavallisen suhteen tytön kanssa ilman seksiä? Entäpä aikuisena? Samaa peliä jatketaan?
Mitäs teette sitten ku ootte edenny siihen vaiheeseen että nainen haluaa lapsia? Ootteko valmis isäks? Entäs se teidän pimeä puoli eli teidän tarpeenne saada miestä? Kulissisuhteet ei toimi. Jossain vaiheessa on pakko myöntää kumpaa oikeesti halua oli bi tai gay niin pakko päättää pillu vai muna? Siinä vaiheessa saattaa olla lapsia pieni katras ja onnellinen vaimo joka luulee elävänsä unelmiensa liitossa ja sinä mietit olisiko se naapurin Pertin muna parempi vaihtoehto. Ja naapurin Pertti odottaa kärsivällisesti vastausta saako sinun munaasi vai jatkatko normaalia perhe-elämää.
Minusta tuntuu muutenkin että homot eivät osaa sitoutua samalla tavalla kuin heterosuhteessa osapuolet. Joillekin on tärkeää vain se seksuaalinen tyydytys. Sitäkö haluatte elämältänne? Irtosuhteita ja seksiä joka ilta? Miehillä on himot erilaiset kuin naisilla. Miessuhteissa ehkä seksi nouseekin siis turhan isoksi pointiksi.
Terveisin tänään muutaman vuoden suhteensa päättänyt, loukkaantunut homo joka ei saanut kuin seksiä.
Nuoret homot
3
1287
Vastaukset
- luulen
että sä olet nyt ymmärtänyt homouden idean :) Ei siinä tunnu juuri muulla olevan väliä kuhan saa kassit tyhjäksi.
Mäkin pistin rukkaset naulaan ainakin toistaiseksi kun tajusin että 95% homoista on vaan helpon seksin perässä juoksevia pikkupoikia ( anteeks vaan, mutta miehiä ei juuri nimittäin näy ).
Toinen syy luonnollisesti on että qruiserissakin on vain "nättejä poikia" kuvan kanssa ja fotottomilla tileillä ei ole koskaan minkäänlaista kuvausta. Mä olen jo oppinut kiertämään nätit pojat kaukaa kun ei sieltä mitään vastakaikua saa. Ja tavallisia perusmiehiä ei löydy kirveelläkään.
Vali vali itku ja parku :) Mut näin se menee.- joneex
Mikä siinä nyt sitten on niin vitun väärin omaltakohdaltani puhun bi seksuaalisuudesta....jokainen on erilainen minä tarvitsen henkisesti ja seurustelumielessä ehdottomasti tytön..en voisi ajatellakkaan halailua pussailua,seurustela kundin kaan joopa joopa oon sitten kai kusipää...... kun kuitenkin jotkut kundit kiinnostaa minua näin vaan on nautin toisen kundin imuttelusta jne...molemminpuolin....on totta että se ei saa olla salaisuus tyttöystävälle se olen oppinut mutta kuten joku puhu qruiserissa on paljon bi tyttöjä ja sitäkautta nykyinen tyttöystävä onkin molemmat olemme bi joten hän ymmärtää ja hyväksyy nämä asiat yhtälailla tiedän ja hyväksyn sen että hänellä on juttuja tyttöjen kaa enkä edes vaadi päästä mukaan puksutteleeee
Meitä on moneksi antakaa ihmisten elää omalla tavallaan suvaisevaisuutta ja vaikka joku asia ei itseä miellytä ei silti tarvi tuomita........ite oon 16v minuakin ärsyttää että vanhemmat papat kyylää mutta ymmärrän senkin asian heidän kannaltaan enkä vaadi heitä lynkattavan
- ghyj
Tuo oli aika lailla stereotypiaa, jossa toki voi olla tosipohjaakin. Kannattaa kuitenkin muistaa että nämä 'seksin perässä olevat' homot näkyvät huomattavasti paremmin kuin ne muut, heihin kiinnittää enemmän huomiota.
Olen täysin samaa mieltä tästä: "Seksi on vakavaa. Jos sitä harrastetaan niin siihen pitäisi liittyä rakkautta ja rakkaus on merkki sitoutumisesta."
Sen sijaan näitä lausuntoja pidän hyvin ristiriitaisina:
"Mutta tollanen seksisuhde toimii vain jos molemmat on kakaroita jotka haluu vain pikku pilliinsä tyydytystä."
"Sitten te jotka olette alaikäisiä saisitte miettiä vähän touhujanne kun rupeatte aikuisia miehiä iskemään ja tasan tarkkaan te alaikäiset olette uhreja lain edessä rakastatte siten kuinka toisianne."
Ehkä joidenkin nuorten kiinnostuminen itseään vanhemmista voisi johtua vaikkapa juuri tuosta, että nuoret haluavat usein vain sitä seksiä ja jos kovin nuori on, niin oman ikäluokan rajoissa pysyttelevät suhteet voivat olla jotain ihme häsläämistä. Jos on siis vähän erilainen nuori, hjaluaakin mieluummin rakkautta kuin pelkkää seksiä, voi olla ihan fiksuakin suunnata katseet johonkin muualle kuin teinihomojen kännibileisiin. Vähän vanhemmalla voi jo olla vähän erilainen perspektiivi asiaan ja haluaa jotain muutakin kuin seksiä, ja tällöin on ihan fiksu valinta ottaa se vanhempi rakastava mies kuin se nuorempi seksinvonkaaja. Eli mielestäni ikä ei ole mikään ratkaiseva tekijä mihinkään, vaan tuo yllämainittu suhteen luonne, onko tärkeintä seksi, tunteet vai mikä.
Toisaalta jokainen tyylillään, meitä mahtuu tähän maailmaan niin monenlaisia että ei pitäisi liikaa tuomita toisten valintoja. Loppujen lopuksi, jos kokee jonkin elämäntyylin itselleen sopivaksi, niin mikäs minä olen siihen puuttumaan. Jokainen suhde on erilainen ja eri ihmisille sopii eri asiat. Annetaan kaikkien kukkien kukkia... jokaiselle löytyy varmastyi joku juuri itselle sopiva, ei se ole keltään pois vaikka muut harjoittaisivatkin vähän erilaista suhdetoimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791