yliopisto vauva??

minä minä

jos saa vauvan yliopistossa niin jääkö se sinne ? kasvaako se ??

9

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yliopistossa ei voi saada vauvaa.

• vezzeli

Tuo inteenimater mahdollistaa tuon. Siihen en osaa sanoa mitä sille tapahtuu kun siitä ei ole kokemusta.

• minä minä
        vezzeli kirjoitti:

Tuo inteenimater mahdollistaa tuon. Siihen en osaa sanoa mitä sille tapahtuu kun siitä ei ole kokemusta.

en mäkään ole uskaltanut vielä kokela .

• krääppänä

Jos simin laittaa yliopistoaikanaan raskaaksi huijauskoodien evulla, vauva ei ala ikääntyä eikä valmistuva sim pysty välttämättä muuttamaan pois yliopistonaapurustosta, vauva jää sinne joka tapauksessa.
      Ehkä jos vauvan kasvattaisi huijauskoodeilla teini-ikäiseksi ja lähettäisi yliopistoon, tämä voisi toimia.
      Itse en enää ala kokeilla, ärsytti niin täpöllä.

• vezzeli

Tässä ei tainnut krääppänä kyseessä olla mikään koodivauva, vaan ihan inteenimatervauva. Ja muistan kyllä, että Radolan foorumilla asiasta on keskusteltu. Kannattaa käydä varmaan siellä.

• krääppänä
        vezzeli kirjoitti:

Tässä ei tainnut krääppänä kyseessä olla mikään koodivauva, vaan ihan inteenimatervauva. Ja muistan kyllä, että Radolan foorumilla asiasta on keskusteltu. Kannattaa käydä varmaan siellä.

Toiset ei halua asentaa tiedostoja joilla ihan ehdointahdoin saa pelin bugimaan tai sekoamaan.
        Silloin voi käyttää koodeja, ne ei pistä peliä bugimaan ainakaan niillä 5-koneella joilla olen pelaillut.

• vezzeli
        krääppänä kirjoitti:

Toiset ei halua asentaa tiedostoja joilla ihan ehdointahdoin saa pelin bugimaan tai sekoamaan.
        Silloin voi käyttää koodeja, ne ei pistä peliä bugimaan ainakaan niillä 5-koneella joilla olen pelaillut.

Se ei ollutkaan tässä se pointti. Jos alkuperäinen kysymys koskee teenimater vauvaa, niin turhaa kai siinä on mistään koodeista puhua silloin.

• minä minä

kiitos kaikkille käyn sielä kohta .

• Nimetön

Mikä on se koodi jolla saa vauvan?? ja voiko teinit saaha sillä koodilla vauvan?? VASTATKAA PLS!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe