Ajattelin aloittaa uuden Sims-tarinan, mutta nimi uupuu. Olisiko ehdotuksia? Mieluiten ulkomaalaisia sukunimiä, koska suomalaiset ovat niin... Ööh... Tylsiä! :D Muitakin ehdotuksia tarinaan vastaanotan mielelläni! :>
Ulkomaalaisia sukunimiä?
10
15346
Vastaukset
Mä löysin netistä "pienen" listan sukunimistä toivottavasti löydät jottain :)
http://www.census.gov/genealogy/names/dist.all.last- Condi
Tässä muutama sukunimi:
Carter
Forest
Abdul
Watson
Jackson
Montreal
Rosewood
Lockhart
Villanueva
Rabbe
Lanz
Mitä mieltä? Oliko mikään hyvä? :) - HymyileväBanaani
Tässä on omasta mielestäni tosi hyviä! :)
Kiitti kaikille, jotka vastasivat! :> Löysin jo sopivan nimen ja alan kirjoittaa tarinaa! Jätän linkin tänne sitten, kunhan olen saanut ensimmäisen osan tehtyä.
- muutamia
forrester, pitt, jolie, aniston, rodriguez, ramirez, armas, gonzales, belli, bello, berg, hill, gil, frostell, firestone, anderson, manrique, ramos, torres, garcia, correas, stavin, spears, bellucci, aquilera, perez, hernandez, fernandez, janina ( esp. sukunimi ), dicaprio, depp, santana, estupiñan
- Salai_nen
ulkomaalasii sukunimii on mm. Collin tai Collins, Smith, Dire tai Diré... yms. Auttoiko??
- Böbs
itekki pelaan simssiä ja tässä ois saksalaisia sukunimiä: Stöger, Vögel, Geisler, Neuner .
USA; Smith, Carlson, Jameson, - (:
Storm :D Tosta sukunimestä ite tykkään paljon. Tai sitte Rose.
Iha kaikkien nimien kanssa tykkään leikkiä tällä: http://www.rinkworks.com/namegen/ - MyöhäinenBanaani
Bergin, Rose, Bond, Nutty. Siinä muutama iha sairaan myöhässä xddd
- Anonyymi
Tarvitsisin myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075