Ajattelin aloittaa uuden Sims-tarinan, mutta nimi uupuu. Olisiko ehdotuksia? Mieluiten ulkomaalaisia sukunimiä, koska suomalaiset ovat niin... Ööh... Tylsiä! :D Muitakin ehdotuksia tarinaan vastaanotan mielelläni! :>
Ulkomaalaisia sukunimiä?
10
16666
Vastaukset
Mä löysin netistä "pienen" listan sukunimistä toivottavasti löydät jottain :)
http://www.census.gov/genealogy/names/dist.all.last- Condi
Tässä muutama sukunimi:
Carter
Forest
Abdul
Watson
Jackson
Montreal
Rosewood
Lockhart
Villanueva
Rabbe
Lanz
Mitä mieltä? Oliko mikään hyvä? :) - HymyileväBanaani
Tässä on omasta mielestäni tosi hyviä! :)
Kiitti kaikille, jotka vastasivat! :> Löysin jo sopivan nimen ja alan kirjoittaa tarinaa! Jätän linkin tänne sitten, kunhan olen saanut ensimmäisen osan tehtyä.
- muutamia
forrester, pitt, jolie, aniston, rodriguez, ramirez, armas, gonzales, belli, bello, berg, hill, gil, frostell, firestone, anderson, manrique, ramos, torres, garcia, correas, stavin, spears, bellucci, aquilera, perez, hernandez, fernandez, janina ( esp. sukunimi ), dicaprio, depp, santana, estupiñan
- Salai_nen
ulkomaalasii sukunimii on mm. Collin tai Collins, Smith, Dire tai Diré... yms. Auttoiko??
- Böbs
itekki pelaan simssiä ja tässä ois saksalaisia sukunimiä: Stöger, Vögel, Geisler, Neuner .
USA; Smith, Carlson, Jameson, - (:
Storm :D Tosta sukunimestä ite tykkään paljon. Tai sitte Rose.
Iha kaikkien nimien kanssa tykkään leikkiä tällä: http://www.rinkworks.com/namegen/ - MyöhäinenBanaani
Bergin, Rose, Bond, Nutty. Siinä muutama iha sairaan myöhässä xddd
- Anonyymi
Tarvitsisin myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399