Ei käynnisty corsa 1.3i vm85

Santtu70

mikä vikana kun lupaa käynnistyä mutta ei käynnisty kipinää tulee ja saa bensaa

6

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1..

      hatusta

      onko heikko akku,
      ei riitä aina että pyörii, käynnistyminen vaatii määrätyt autokohtaiset vakio kierrokset.

      ja
      toisella startilla voi olla jo märät tulpat ja käynnistys vaikeutuu.
      Näin syksyllä, ulkona on usein kosteat tulpat, ulkona olevissa.

      MUTTA NUO OLI tosiaan hatusta,
      ja vaikka saa bensaa, kyllä sitä voi saada liikaakin.

    • rane1

      terve...bensa auton edellytys on että startti pyörittää moottoria käymään jos ei lähde käyntiin voi vika olla bensan saanti ruiskuille jos ruisku.
      tai kipinän tulo tulpalle katsoitko et kipinä tulee joka tulppaan!!virranjakajan kansi ja pyörrin tarkista!toimiiko imu jos sähköinen jos aina päällä tai ei toimi lainkaan..voi olla mys kierrosten tunnistin mennyt virran jakajan sisällä jos se opelis on siella mut mones on.ohain yksikkö voi myös olla viottonu vikoja on monia eikä täs voi kun arvailla pitäs kuulla ja nähdä omin silmin t. rane autoasentaja

      • rane1

        kerro vika jos sait toimimaan jos et olet varmaan muistanut tarkistaa että sulakkeet ovat ehyet ja sähköinen polttoaine pumppu toimii sekä pää sulakkeet saavat kosketusta eikä pakoputken päätä ole tukittu ilkeyksissään.toivottavasti saat toimimaan,jos olis kysees ollu vw,audi,nissan,mazda ym,olis ollut helppoo


    • Anterotero

      Mulla oli tällainen vika vm. -87 Corsassa:

      käynnistyi mukavasti, mutta minuutin jälkeen sammui. Sitten ei edes lupaa. Startti pyörii, mutta kone ei hörähdäkään. Vika toistui pari kertaa ja loppujen lopuksi syy oli bensapumpussa. Se piti vaihtaa.

    • Nimetön

      Jos kipinä tulee ja bensavirtaa niin ok, mutta sytytyksen ajoitus, onko auto pelannut aikaisemmin hyvin?. Milloin olet vaihtanut jakoremmin eli puuttuuko hampaita vai onko hypännyt yli tarkista.

    • Nimetön

      Tarkista vielä että kone saa ilmaa eli ota putsari pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe