Mm.. Tulin katsomaan tänne minkälainen taso täällä on, viimeksi kun kävin niin spammia täynnä. Taso on pysynyt hyvin samanlaisena. -Koettakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, ettei kaikelle tarvitse tehdä omaa topiccia, etsi-toiminto on käytössä ja kirjoitusasunne on aivan.. Aaargh, sama kuin antaisitte näppiksen esikoululaiselle. No jaa, esikoululainen osaa pisteet.
Sit viel, en minä mitään vaadi, etenkään kirjakieltä, mutta olisi kaikille helpompaa jos osaisitte kirjoittaa suomen kieltä niinkuin pitäisi, ja vielä jopa otsikoittaa edes kohtalaisesti.
Itse olen käynyt täällä jo kohta neljättä vuotta, ja taso on tippunut viimeisen vuoden aikana aivan ________sti. Silloin kun täällä vielä oli rekisteröityneitä muutama, niin taso oli hyvä, kysymyksiä oli päivässä muutama, ja niihin vastattiin asiallisesti. Nykyyän topicceja tulee päivittäin lähes 20, ellei enemmänkin.
Eli koettakaa nyt parantaa niitä tapojanne.
Foorumin taso. -_-
13
694
Vastaukset
- Irezum
Väitätkö siis, että taso on aivan samanlainen, vaikka palstalla on sheriffi?
Viestien kirjoitusasussa olen kanssasi aivan samaa mieltä. Erittäin harva kirjoittaa selvästi. Palstan keskimääräinen taso on kuitenkin paljon parempi nyt sheriffin ollessa täällä, sillä vaikka asiattomia viestejä ilmenee, ne poistetaan yleensä saman päivän aikana. Satuit juuri tsekkaamaan palstan väärään aikaan, tuossa nyt sattumoisin on juuri pari asiatonta viestiä.
Mutta katso palstaa myös useimmin, ei se tällaista aina ole.- t.o.a
Ai, täällä on vielä tuttujakin. No, pitänee alkaa täälläkin taas käydä. No, ehkä taso on nyt parantunut, mutta ei se entisellään ole kuin silloin, kun aloittelin vielä Runescapea/Täällä käyntiä.
Keitä sefuja täällä nyt on ollut Ofpia ennemmin? Ja kertokaa samal, et onko täällä vielä yhtään niitä vanhempia kävijöitä? - Irezum
t.o.a kirjoitti:
Ai, täällä on vielä tuttujakin. No, pitänee alkaa täälläkin taas käydä. No, ehkä taso on nyt parantunut, mutta ei se entisellään ole kuin silloin, kun aloittelin vielä Runescapea/Täällä käyntiä.
Keitä sefuja täällä nyt on ollut Ofpia ennemmin? Ja kertokaa samal, et onko täällä vielä yhtään niitä vanhempia kävijöitä?"Vanhoista ajoista" eli jostain vuoden -05 RS-palstasta on turha enää puhua, niihin tunnelmiin ei tulla enää pääsemään. Suosiota tullut liikaa, ja sen myötä myös idiootit löytävät tiensä tänne.
Ofp ja tilitonttu ovat olleet tähän mennessä ainoat sheriffit tällä palstalla.
Itseni lisäksi en muista ketään vanhoja partoja jotka täällä vielä kävisivät. Ehkä he liikkuvat eri nikeillä tai eivät sitten vain kirjoittele. tilitonttu itse taitaa olla melko pitkäaikainen käyttäjä? - tilitonttu
Irezum kirjoitti:
"Vanhoista ajoista" eli jostain vuoden -05 RS-palstasta on turha enää puhua, niihin tunnelmiin ei tulla enää pääsemään. Suosiota tullut liikaa, ja sen myötä myös idiootit löytävät tiensä tänne.
Itseni lisäksi en muista ketään vanhoja partoja jotka täällä vielä kävisivät. Ehkä he liikkuvat eri nikeillä tai eivät sitten vain kirjoittele. tilitonttu itse taitaa olla melko pitkäaikainen käyttäjä?Juu, spammia saa joka päivä poistella monta viestiä/topiccia (naureskelin juuri äsken topiccille joka suurella otsikolla julisti "TILITONTTU ON KUOLLUT!"). Harmi että monista noin 9 vuotiaista on niin hauskaa ja rattoisaa spammata :>. Etenkin jos he luulevat hankaloittavansa mun hommaani sheriffinä, niin sitten joudun kyllä pettämään heidän haaveensa. Ei siitä mitään ylitsepääsemätöntä ylimääräistä aiheidu ;D.
Ei se tunnu myöskään päähän menevän että oma-aloitteisuutta saa tosiaan käyttää, ja Haku on ihan tiedon löytämistä varten.
Itse olen käynyt juu melkoisen pitkään, noin vuosi rekisteröityneenä ja hieman pidempään ilman rekkausta (tosin enpä silloin juuri kuin lueskellut topicceita). - neitimummo
tilitonttu kirjoitti:
Juu, spammia saa joka päivä poistella monta viestiä/topiccia (naureskelin juuri äsken topiccille joka suurella otsikolla julisti "TILITONTTU ON KUOLLUT!"). Harmi että monista noin 9 vuotiaista on niin hauskaa ja rattoisaa spammata :>. Etenkin jos he luulevat hankaloittavansa mun hommaani sheriffinä, niin sitten joudun kyllä pettämään heidän haaveensa. Ei siitä mitään ylitsepääsemätöntä ylimääräistä aiheidu ;D.
Ei se tunnu myöskään päähän menevän että oma-aloitteisuutta saa tosiaan käyttää, ja Haku on ihan tiedon löytämistä varten.
Itse olen käynyt juu melkoisen pitkään, noin vuosi rekisteröityneenä ja hieman pidempään ilman rekkausta (tosin enpä silloin juuri kuin lueskellut topicceita).Jotkut kysyvät jotain, ja se on sellaista siansaksaa että huhhu. Ja sittenkun joku kysyy ystävällisesti että mitäköhän hän mahtoi tarkottaa, niin vedetään herne nenään ja huudetaan: "ETKÖ SÄ OSAA SUOMEN KIELTÄ HÄHH?? HANKI LASIT!". Ärsyttävää. x__x Vuodet kertyy, spämmi lisääntyy. Huoh.
Irezum kirjoitti:
"Vanhoista ajoista" eli jostain vuoden -05 RS-palstasta on turha enää puhua, niihin tunnelmiin ei tulla enää pääsemään. Suosiota tullut liikaa, ja sen myötä myös idiootit löytävät tiensä tänne.
Itseni lisäksi en muista ketään vanhoja partoja jotka täällä vielä kävisivät. Ehkä he liikkuvat eri nikeillä tai eivät sitten vain kirjoittele. tilitonttu itse taitaa olla melko pitkäaikainen käyttäjä?Käyn kyllä yhä täällä. En vain viitsi paljoa kirjoitella. Runen peluutakaan en ole oikeastaan yhtään vähentänyt, melkeinpä päinvastoin. Aika uskomaton peli, että se vuodesta toiseen jaksaa vetää mukaansa.
PS. Katselin tuossa 2005 vuoden toukokuun keskusteluja, eipä pahemmin ole muuttunut. Enemmän ja vihaisempia kakaroita palstalla eipä siinä muuta eroa ole.- Fin-Evili
t.o.a kirjoitti:
Keitä sefuja täällä nyt on ollut Ofpia ennemmin? Ja kertokaa samal, et onko täällä vielä yhtään niitä vanhempia kävijöitä?Enkös minä käynyt täällä joskus -05? Mutta olin vain valtaisa scammeri =/ Noh, ne ajat ovat nyt muuttuneet. Omat foorumitki pystys joten itse käyn täällä melko harvoin.
Wise.Old.Man ei käy täällä kait enää kovin usein postaamassa? Kenties lopettanut.
En täällä paljoa tee kuin mainostan foorumeitani ja yritän saada sinne ASIALLISIA näiden narb laumojen keskeltä.
Joskus spammeri ilmestyy mutta ei se kauaa ehdi spammata :p
Käyn myös joskus auttamassa näis asias esim. "Paljo maksaa.." "Mitä siin pitää.."
Joo eli kyl tääl viel ihan pari -05-06 tyyppejä on jäljellä, ei vain enää niin montaa. t.o.a kirjoitti:
Keitä sefuja täällä nyt on ollut Ofpia ennemmin? Ja kertokaa samal, et onko täällä vielä yhtään niitä vanhempia kävijöitä?Kyllä täällä taso on parantunut mutta ei ne spämmerit ikinä lähde pois.
Taidan olla vanhimpia rekisteröityneitä jäseniä tällä palstalla.
Tuli tuossa 5 vuotta täyteen suomi24:n jäsenenä.
Kyllä sitä itsekin tulee auteltua niin usein, kuin ehdin kiireiltäni.
Alapas käymään täällä niin saadaan lisää näitä rekisteröityjä jäseniä tänne.- saukko95
tilitonttu kirjoitti:
Juu, spammia saa joka päivä poistella monta viestiä/topiccia (naureskelin juuri äsken topiccille joka suurella otsikolla julisti "TILITONTTU ON KUOLLUT!"). Harmi että monista noin 9 vuotiaista on niin hauskaa ja rattoisaa spammata :>. Etenkin jos he luulevat hankaloittavansa mun hommaani sheriffinä, niin sitten joudun kyllä pettämään heidän haaveensa. Ei siitä mitään ylitsepääsemätöntä ylimääräistä aiheidu ;D.
Itse olen käynyt juu melkoisen pitkään, noin vuosi rekisteröityneenä ja hieman pidempään ilman rekkausta (tosin enpä silloin juuri kuin lueskellut topicceita).Joskus 05 täällä oli vielä ihan mukavasti viestejä, mutta tämä on jo mennyt liian pitkälle:/ En ole ollut täällä pitäkään aikaan, koska täällä on pelkästään jotain klaani mainoksia tai myydään acco tyyppisiä viestejä.
- Metsuri18
Kyllä täällä on silloin 04-05 ollu samanlaista käytöstä, scammereja ja spammereja niinku joku kissa ajuri. Ite olen käynyt 03 syksystä asti runescape keskustelussa ja voin sanoa että täällä asiallisiakin tyyppejä oon nähny ja paljon.
kyllähän se niin on itsekkin rekisteröidyn 06-alussa mutta olen seurannut palstaa jo 04-05, joten tiedän että palstan taso on laskenut paljon,MUTTA minusta tästä on turha jauhaa koska sitä ei saa nostettua enää takaisin. Kun yksi 10v lapsi löytään RS-foorumit kohta foorumit ovat täynnä heitä.
-Btw olen aloittanut runen taas- Wartti
Eipä sille mitään mahda kun ei ole pakko rekisteröitymistä. Joillakin vaan on pakko saada äänensä kuulumaan ja yrittää kasvattaa sitä "virtuaalipippeliä".
Myös jos aiheita saisi liimattua niin auttaisi huomattavasti.- ideanikkari
Tämähän on vain yksi Suomi24:n palstoista. Enitenhän täällä on spämmiä ja muuta semmoista, mutta myös järkeviä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845