Elikäs, hakusessa pehmeä, oikean hevosen näköinen keinuhevonen. En siis tarkoita nyt mitään kokonaan puusta tehtyä. Kiitos, jos joku tietää ja vastaa.
Mistä pehmeä keinuhevonen?
5
1536
Vastaukset
- muttei oikea
HongKong-liikkeessä myydään pehmeitä keinuhevosia, ovat kyllä vaaleanpunaisia ja liloja yksisarvisia, joten ei kovin oikean näköisiä. Mut ainakin tytölle ihana lahja.
- jootäti
sinne siis..
- 59
http://62.236.120.40/Anttila/336293_KU47.htm
sivu 16, on yksi, mutta kuinka kestää käyttöä, kuinka kaatuu,
eikös jokainen kaatuminen ole turhaa, vaikka lapsi kokemuksiakin tarvitsee.- mmmm234456
Hei,
Cittarissa ruskea oikeasti hepan oloinen ja kivan korkuinen puisilla jaloilla ja pehmeö muuten. 39,90 mutta on hintansa väärti.
- hjcgh j
Hong kongissa myydään ruskea/valkoisia keinuhevosia, joka ääntelee ja heiluttaa häntäänsä. Maksaa 40e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575