Apua tai tietoa ja näkemystä kaipaisin asiaan jonka kanssa nyt painiskelen.
Kuinka pukeudun tuleviin vihkiäisiini jotka pidetään kirkkoherranvirastossa kahden todistajan kera.
En kaiketi halua sinne oikein "oikeaa" hääpukua. Juhlia ei ole, kuin kakkukahvit.
Miten te olette tällaisissa tilanteissa pukeutuneet. Hame, jakku, onko värillä väliä-->ei taida enää nykypäivänä.
Onnellinen tuleva morsian.
Puku kirkkoherranvirastoon
vihkiminen talvella
2
383
Vastaukset
- ihan mitä
itse haluat. Ehkä ei kuitenkaan mitään aivan täysin avonaista tai spagettiolkaimista (talvi kun on).
- talvimorsian minäkin
Sama mulla elessä... : ) Tosin menemme maistraatissa ja paikalla todistajat "talon puolesta".
Sulhasella: farkut, paitapusero ja pikkutakki
Morsiammella: pitkä hame, paita ja jakku
Valokuvauksen vuoksi vähän mietitty värejä, etteivät ole ihan eri planeetalta.
Onnea teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254129
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1102156- 1121524
- 891487
Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l1451166Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B1661133Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.621081Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä731045- 741032
Valjut juhlat
Tuuliviirien makkaran syöjäisissä ja ropakandan levittämisessä vain kourallinen väkeä. Ei niillä vallankaappausta tehdä,371022