Eiköhän koivuja vielä jää metsään, vaikka abc asema tulisikin Saarijärven puistikkoon. Pitää vaan käydä katsomassa vähän kauempana.
Vastaukset 7
- joku haluaa
katsella abc- asemia, niin kannattaa ajella Hirvaskankaalle. Siellä on komea.
- öörg
kuin ruma ja haiseva Esso.
- minä ite
öörg kirjoitti:
kuin ruma ja haiseva Esso.
Toi on kyllä tosi.Esso pitäs pistää maan tasalle
ja laittaa siihen vaikka pulipuisto - saatana!
minä ite kirjoitti:
Toi on kyllä tosi.Esso pitäs pistää maan tasalle
ja laittaa siihen vaikka pulipuistoRanta-esso on jumalauta yksi suomalaisista kunnon huolto-asemista,joita suomen maassa on hyvin harvassa nykyään.
Jos et ymmärrä niin lue tarkasti sana HUOLTO-ASEMA.
Nykyään nämä kyhäelmät joissa myydään bensaa ei täytä millään tavalla huolto-aseman kriteereitä.
Ne ovat vain ruokakauppoja/hampurilaisbaareja,joiden yhteen on ihmisten typeryyden vallitessa tajuttu ahtaa bensanmyynti.
Oikeat huolto-asemat korjaamopalveluineen ja varaosineen ovat katoavaa kansanperinnettä. - - - - -
saatana! kirjoitti:
Ranta-esso on jumalauta yksi suomalaisista kunnon huolto-asemista,joita suomen maassa on hyvin harvassa nykyään.
Nykyään nämä kyhäelmät joissa myydään bensaa ei täytä millään tavalla huolto-aseman kriteereitä.
Ne ovat vain ruokakauppoja/hampurilaisbaareja,joiden yhteen on ihmisten typeryyden vallitessa tajuttu ahtaa bensanmyynti.
Oikeat huolto-asemat korjaamopalveluineen ja varaosineen ovat katoavaa kansanperinnettä.Heh, onhan essolle pulien hyvä aamusta tulla juomaan tasottavat ja jatkamaa räkimistä ja räyhäämistä.
Maailma muuttuu, palvelu paranee, esso on tainnut jäädä sinne katoavaan kansanperinteeseen. - Autosetä.
- - - - kirjoitti:
Heh, onhan essolle pulien hyvä aamusta tulla juomaan tasottavat ja jatkamaa räkimistä ja räyhäämistä.
Maailma muuttuu, palvelu paranee, esso on tainnut jäädä sinne katoavaan kansanperinteeseen.ABC-asemia menee 13 tusinaan! HUOLTOASEMA on aina huoltoasema, nämä hamppi-karkki-perunalastu-bensa-asemat ovat syvältä...
Eläköön oikea HUOLTOASEMA! - Anonyymi00007
saatana! kirjoitti:
Ranta-esso on jumalauta yksi suomalaisista kunnon huolto-asemista,joita suomen maassa on hyvin harvassa nykyään.
Oikeat huolto-asemat korjaamopalveluineen ja varaosineen ovat katoavaa kansanperinnettä.Ei ole enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581