Eilen kävin ultrassa kun kolme raskaustestiä näytti plussaa.. Selvisi että olen niinkin alkutaipaleella kun rv4 1. Muuta ei ultrassa näkynyt kun sikiöpussi, joka oli max 2,00mm kokoinen.. Kahden viikon päähän uusi aika, sit pitäs näkyä sikiö ja sydämenlyönnit.. Pelottavaa.. Onko muilla kyseisiä kokemuksia?
sikiöpussi
11
4307
Vastaukset
- .....
paljon onnea raskaudestasi. voisit saada tuolta odotus palstalta enemmän tietoo. mulla siis ei kokemuksia, mutta ei sun kannata pelätä mitään.
- tuulimunalta
koskapa ei ole enempää kasvanut, ja jo olit ultrassa.
Ei hyvältä näytä.- Nimetön
ihan vapaaehtosesti ultraan kun en tienny kuinka pitkällä mennään ja normaalistikin sikiöpussi on ton kokonen näin alussa.
- MMM
No onpas täälläkin kaiken maailman juntteja. Oletko tahallasi ilkeä vai vain tietämätön?
"kuulostaa tuulimunalta
Ei hyvältä näytä."
Eipä noilla viikoilla muuta pitäisikään näkyä kuin sikiöpussi (Mulla näkyi pelkkä sikiöpussi vielä vk 6 1, mutta vk 7 3 näkyi sikiö ja syke ja nyt mennään sentään viikolla 20 ja kaikki hyvin)
Ja onnea alkuperäiselle ja toivotaan että kaikki menee jatkossa hyvin. - solveigg
MMM kirjoitti:
No onpas täälläkin kaiken maailman juntteja. Oletko tahallasi ilkeä vai vain tietämätön?
"kuulostaa tuulimunalta
Ei hyvältä näytä."
Eipä noilla viikoilla muuta pitäisikään näkyä kuin sikiöpussi (Mulla näkyi pelkkä sikiöpussi vielä vk 6 1, mutta vk 7 3 näkyi sikiö ja syke ja nyt mennään sentään viikolla 20 ja kaikki hyvin)
Ja onnea alkuperäiselle ja toivotaan että kaikki menee jatkossa hyvin.Minä kävin ultrassa vuodon vuoksi rv 5 3..sikiöpussi näkyi myös, 1,3 mm pitkä..Uusi aika ultraan on ens tiistaina, joten jännittää kovasti mitä sieltä löytyy.
- solveigg
solveigg kirjoitti:
Minä kävin ultrassa vuodon vuoksi rv 5 3..sikiöpussi näkyi myös, 1,3 mm pitkä..Uusi aika ultraan on ens tiistaina, joten jännittää kovasti mitä sieltä löytyy.
Siis piti sanoman että sikiöpussi oli 1,3 cm pitkä..
- katsomassa
täältä http://www.miajoki.com/vauva.htm sieltä löytyy viikko kohtaisesti nuo "koot"..
- Nimetön
Hyvä että muillakin on samanlailla ollu asiat.. Hieman panikointia on, mutta 11.12 on uus ultra ja sit ollaan rv6 1.. Eli ei kannata huolestua jos sillonkaan ei vielä näy muuta kun sikiöpussi? Tosi tosi pientä nipistelyä on mahassa ollut, tai sit vaan kuvittelen kun jännään koko ajan.. :)
mäki kävin pari viikkoo sit varhaisultrassa ja sen mukaan mul ois silloin ollu raskausviikkoja 4 9/5 0 ja menkoist laskettuna ois ollu 6 1 tuolloin.. eli ei näkynyt viellä muuta kuin pelkkä sikiöpussi, ja nyt on kauhee jännitys päällä koko ajan :( seuraava ultra vast 20.1. mites jokos sulla ultrassa näkyi kaikki? :)
- Nimetön
Tuo mun viesti oli vuodelta 2007.. Nyt tuo mun sikiöpussi istuskelee tossa sitterissä tyytyväisenä :) suosittelen että meet ultraan sit kun viikkoja on sen verran et sielä näkyis jotain muutakin kuin vaan sikiöpussi, eli joskus 7vko-->
Nimetön kirjoitti:
Tuo mun viesti oli vuodelta 2007.. Nyt tuo mun sikiöpussi istuskelee tossa sitterissä tyytyväisenä :) suosittelen että meet ultraan sit kun viikkoja on sen verran et sielä näkyis jotain muutakin kuin vaan sikiöpussi, eli joskus 7vko-->
en huomannukkaan milt ajalt ne viestit oli... :D mut voi ku ihanaa!! toiv mul ois sama homma ku sullaki, nii kova pelko tuulimunasta... täytyy vaa toivoo parasta!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136