Kysyin jo aiemmin, mutta en silti ymmärtänyt sitä yhtä asiallista vastausta jonka sain.
Eli, mun pitäisi saada sivuilleni yks kuva, jonka alkuperäinen versio katos vanhan koneen hajottua.
Eli nyt sain ongittua tämän kuvan tiedostoihini toiselta nettisivulta, mutta koko on pieni, enkä osaa muuttaa sitä alkuperäiseen kokoonsa.
Aiemmin neuvottiin että hiiren rullalla jotain, mutta koska mulla ei ole erillistä hiirtä eikä myöskään siis hiiren rullaa, eli mitä??!
*blondi*
Kuvan koko
2
170
Vastaukset
on nyt pieni ja ennen ei ollut, siitä on tietysti hävitetty suuri määrä dataa. Ei ole mahdollista saada siitä enää alkuperäisen kokoista kuvaa lähimainkaan alkuperäisellä laadulla. Hävinnyt kuvainformaatio on hävinnyt ja sillä siisti. Pientä kuvaa ei siis voi "muuttaa" isommaksi vaikka niin ehkä kuvittelet, suurennusta voi toki yrittää mutta se vaatisi melko arvokasta ohjelmistoa onnistuakseen tyydyttävästi jos vähänkään reilummista suurennuksista puhutaan.
Kukaan ei voi sanoa että hiirtä ei ole, hiiri maksaa muutaman euron ja siihen on varmasti varaa jos on varaa läppäriinkin. Tosin se hiiri ei tässä nyt auttane mitään.antaisit kuvan jollekin PhotoShoppailevalle tutulle, niin hän voisi yrittää sitä vähän suurentaa. Dramaattista suurennusta ei kyllä voi tehdä ilman, että kuva muuttuu TOSI huonoksi, mutta kyllä sitä vähän voi suurentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1073169Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2401987Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611919- 1361859
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961255
- 611185
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841174- 591157
- 681017