ketää lähös 3.1.2008 kiertomatkalle
kiertomatka 3.1.2008
11
2543
Vastaukset
- -PaNaMaCiTy
Täällä ollaan lähdössä Panaman kiertomatkalle 3.1. Ja dollarin kurssi kohdillaan :)
- montakin
meit lähtee kaks
minkä ikästä prukkaa ollaan yli 40 molemmat - -PaNaMaCiTy
montakin kirjoitti:
meit lähtee kaks
minkä ikästä prukkaa ollaan yli 40 molemmatMeitä lähtee kaksi pariskuntaa, alle ja vähän päälle kolmekymppisiä.
- 12345457
Jep jep. Samaan aikaan ollaan lähdössä ja kiertomatkalle. Hieman yli kolmekymppinen pariskunta.
- ois kiva nähä
ainaskin lentokentäl
t.laila ja jp - 12345678
ois kiva nähä kirjoitti:
ainaskin lentokentäl
t.laila ja jpJa aina sitä vois vaihtaa sit hyviä vinkkejä matkanvarrella jos näkee jotain sellaista. T:M&J
- kiertomatka talvi 07
12345678 kirjoitti:
Ja aina sitä vois vaihtaa sit hyviä vinkkejä matkanvarrella jos näkee jotain sellaista. T:M&J
Heh, hyvin ehditte tutustua paremmin, sillä koko ryhmä kulkee reissun ajan tiiviisti yhdessä.
- 123456
Heips!
Onks matkakuumetta? Kohta lähdetään. Nähdään sit siel bussissa viimeistään. ;)- jo 2.1-08
Matkakuume ei töissä oikein viellä ole päällä lähdetään jo paunulaisella 2.1 ja mennää buukkaa kassit suoraan koneeseen ja sitten hotellille saunoo ja rentoutuu aamiaisen jälkeen sitten kentälle jonottelee
t - 123456789
jo 2.1-08 kirjoitti:
Matkakuume ei töissä oikein viellä ole päällä lähdetään jo paunulaisella 2.1 ja mennää buukkaa kassit suoraan koneeseen ja sitten hotellille saunoo ja rentoutuu aamiaisen jälkeen sitten kentälle jonottelee
tMoi.
Mekin hotelli yöpymistä ennen lähtöä mietittiin. Mut jos saadaan joku heittää aamulla kentälle sekä sit hakee paluu matkalla, niin tullaan vast aamulla. Matkalaukut käydään luovuttaa 2.1. Paljonko yöpyminen hotellissa maksaa? Ajattelin että minä ainakin nukahdan jos hotellissa ei ole mitään tekemistä ja kotoa sitä löytyy ihan tarpeeksi. Että yö pitäisi jaksaa valvoa. Niin kai sitä sitten pääsee rytmiin parhaiten kun koneessa nukkuu. :) Nähdään reissussa!
T:M&J - cumuluksessa
123456789 kirjoitti:
Moi.
Mekin hotelli yöpymistä ennen lähtöä mietittiin. Mut jos saadaan joku heittää aamulla kentälle sekä sit hakee paluu matkalla, niin tullaan vast aamulla. Matkalaukut käydään luovuttaa 2.1. Paljonko yöpyminen hotellissa maksaa? Ajattelin että minä ainakin nukahdan jos hotellissa ei ole mitään tekemistä ja kotoa sitä löytyy ihan tarpeeksi. Että yö pitäisi jaksaa valvoa. Niin kai sitä sitten pääsee rytmiin parhaiten kun koneessa nukkuu. :) Nähdään reissussa!
T:M&Jeli cumuluksessa yö 75 kahelta bonus kortilla(aurinkom.alennukella 80)
saunota ,syödää ja nukutaa sit aamulla virkeenä koneeseen muistaakseni kentällä oltava puoli tunti ennen lähtäö kun matkalaukut buukattu 2.1 jo koneeseen ja lentopaikatkin tiedos valmiiksi
t.laila ja jp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391