Bus Driver Täysversio

TÄSTÄ

Ensiksi sinun pitää ladata Demoversio.
Bus Driver:n demon saa ladattua tästä ( http://www.scssoft.com/download_bus_driver_demo.php ) 2. laitat demon kuvakkeen tilalle huijauskuvakkeen (crack), siitä tulee täysversio... Huijauskuvakkeen saat netistä Egosharen kautta ( http://www.egoshare.com/0b4c63267284dc677eeb68e77d0aaad5/bus_driverrar.html ) XD

6

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkohan...

      selvä mutta onko tuo turvallista

      • ...............

        on se olen itse kokeillut:)..kiitti vinkist:D


    • mosimo

      Okei..Olen nolo tietsikan kans.."laitat demon kuvakkeen tilalle huijauskuvakkeen (crack), siitä tulee täysversio..."Miten jokin laitetaan jonkin kuvakkeen tilalle?Kiitos toooosi paljo jos joku voi auttaa avutoonta.. :D

      • Täysversion saat

        1. demo on ladattu
        2. Sieltä egosharesta ladatun tiedoston laitat demo kansioon ja se kysyy korvataanko se ja se tiedostoon se ja se, niin painat kyllä.
        PS, tietääkseni siellä on eng.kieliset ohjeet kun lataat egosharesta sen jutun...


      • simulaattoreita pelanneet
        Täysversion saat kirjoitti:

        1. demo on ladattu
        2. Sieltä egosharesta ladatun tiedoston laitat demo kansioon ja se kysyy korvataanko se ja se tiedostoon se ja se, niin painat kyllä.
        PS, tietääkseni siellä on eng.kieliset ohjeet kun lataat egosharesta sen jutun...

        tulevat pettymään raskaasti. Tässä bussi "simulaatiossa" ei pääse bussin sisältä ajamaan mikä auttaisi ajamisessa huomattavasti.

        Mahdollisuutta muuttaa katselukulmaa ei ole ollenkaan, vaan käytössä on aina sama takaapäin loivasti alaviistoon kuvattu kulma.

        Myöskään vapaata ajoa ei ole, vaan kaikki tehtävät ovat... niin, tehtäviä. Ajamaan pääsee ainoastaan kun tekee jotakin tehtävää.

        Vanhempi rattiohjain kyllä tunnistetaan, mutta se ei itse pelissä toimi, eikä säätöjä pysty myöskään muokkaamaan. Näppäinohjaus on raivostuttavan typerä joten näppiksellä pelaajat tulevat poistamaan pelin parin testauskerran jälkeen. Aikataulussa kun on mahdotonta pysyä näppistuntumalla pelattaessa.

        Yksi aivan erinomainen asia pelissä on jarrutukset ja matkustajien tunnelma bussissa. Äkkijarrutukset, törmäykset tai muut mokat syövät matkustajien mielenkiinnon ja he eivät tule bussin kyytiin ja poistuvat sieltä nopeammin. Se on erittäin hyvin simuloitu ja jos samanlaisen ominaisuuden saisi rekkasimulaattoriin ajettaessa esimerkiksi tilausajobusseja, olisi se erinomainen lisä tavallisen tavarakuljetuksen rinnalla.

        Olihan se hauskaa tuota testata, mutta olisin todella odottanut kunnollista simulaattoria heiltä, eikä pelkästään tämänkaltaista arcade peliä.

        Pari iltaa tuota menee varmasti hakatessa keneltä tahansa, mutta peli on tyypillinen arcade "aivot narikkaan" peli ja ei kestä uusintakierrosta ennenkuin pari vuotta on vähintään edellisestä pelikerrasta kulunut.


    • se tiedosto

      on poistettu!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe