Onko kääpiöpinseri vain "tyttöjen koira"?

U.Ros

Vaikuttaa siltä, että kaikki näkemäni kääpiöpinserin omistajat ovat aika nuoria tyttöjä tai naisia. Eihän siinä mitään vikaa tietenkään ole mutta jos "karpaasi" hankkii koiran muuttuuko harrastuspiiri sitten "neitimäiseksi"? Miesten jutut on aina miesten juttuja jne. (Pkpuolella tilanne on se, että moni nainen omaa enemmän testoa kuin moni mies.)

Ja ihan vakavissani kysyn eikä minulla ole mitään identiteettiongelmaa vaan kyllä jokainen urospuolinen ymmärtää, mitä tarkoitan.

ELI KAIKKI MIESPUOLISET KÄÄKÄN OMISTAJAT - ILMOITTAUTUKAA (onkohan yhtään??)

9

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöjen

      ...koira. Se on pieni koira ISOLLA luonteella ja nimenomaan sopii hyvin niin naiselle ku miehellekin.
      Mä oon nainen, mut mieheni on yhtälailla kääkkäihminen siinä missä minäkin. Meillä on niitä kaksi ja uroksia, jotka on kyllä niin 'äijiä' että. Niistä saa kyllä makoisat jutut isäntien ja emäntien kanssa, ovat meinaan kovia 'painimaan' lelujensa kanssa kun ei oo naisia saatavilla ;). Aivan mahtava koira luonteeltaan, mutta vaatii selkeät säännöt. Osaa jallittaa kunnolla ja myös tekee sen, jos et osaa lukea rivien välistä.

      Tietty jos sinua häiritsee pieni koko, ei ehkä sit kannata hankkia, mut koirasta se ei ole kiinni. Tervetuloa vaan kääkkäpiireihin.

    • kristian meurmannin

      koira kääpiöpinseri? Jossaki idols -jaksossa näytettiin, rotua ei varmaan sanottu mutta muistaakseni kovasti kääpiöpinserin näköinen.
      Ei ainakaan Kristian mielestäni kovin naisellinen ole, vaikka pitkä tukka hänellä onkin ;)

      • koira

        ei ole kääkkä, sen rotu oli jossain lehdessä. Tosin mäkin luulin sitä aluksi kääkäksi.


      • ...
        koira kirjoitti:

        ei ole kääkkä, sen rotu oli jossain lehdessä. Tosin mäkin luulin sitä aluksi kääkäksi.

        Se on lancashire heeler, pienin karjakoira maailmassa ja todellinen TYÖKOIRA. Pikkukoirista ehdoton suosikkini, itselläni on samanvärinen koira, beussi, ja olen ihaillut vuosia heelereitä, enkä todellakaan värin takia ainoastaan ;)


    • Ope68

      Kyllä mulla on oma kääkkä ja se on minun paras kamu! Sen nimi on Selma ja se on kuntouttanut minua syöpähoitojen jälkeen olemalla oma iloinen&aktiivinen itsensä!!! En edes ajatellut että se olis tyttöjen koira... Ehkä mulla on tarpeeksi munaa ajatella näin... 😂

    • Matopato

      Onhan toi koiraharrastus muutenkin aika naispainotteista, poikkeuksena ehkä metsästys, bullirotujen taakanveto ja vastaavat, suojelu ym "miehekkäältä" vaikuttavat harrasteet..

      En ole kyllä huomannu että käpsän hihnaa kannattelisi yhtään sen useammmin nainen, kuin minkään muunkaan pienen seurakoiran. Eli siis suunnilleen sama jakauma on kuin muillakin roduilla..

      Oikeastaan mun mielikuvissa kääppis on nuorten pariskuntien koira :D

    • kääpiöidenkingi

      Kääpiöpinseri on jotain koirista tietävän koira, ei siis ensimmäiseksi koiraksi suositeltava. On sen verran omapäinen ja älykäs että tarvitsee kokeneen ihmisen kouluttamaan. Pitkää pinnaa myös tarvitaan, ei ole helpoin koulutettava rotu, pieni koko hämää todellisuudessa ISO luonne.

    • kummajuttu

      Minä olen nähnyt niitä perhekoirina ka ainakin kolmen eri keski-ikäisen miehen ulkoiluttamana. En ole luullakseni ikinä nähnyt kääpiöpinseriä tytöllä. Ehkä riippuu paikkakunnasta. Asun keskisuuressa kaupungissa Etelä-Suomessa.

    • ZepzaxSuperstar

      Mulla oli pinsseri ,se keskikokoinen.- Paras koirani, kunnes 8 vuotiaana sai borrelian ja munuaiset lakkasi toimimasta :´-(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe