Olemme päätymässä omatalon pakettiin. Olemme ajatelleet taloesittelyä sitten ku on muuttovalmis. Minkälaisia palkkioita olette saaneet talomyyjältä, jos olette päättäneet pitää esittelyn??? Onko paketin hinnasta jotain vähennetty, annettu jotain extraa vai?
OMATALON TALOESITTELY
5
3143
Vastaukset
- menee
Kuulemma Design-talon palkkio esittelystä on 180€. Aika vaatimaton korvaus siitä että kymmeniä ihmisiä tulee uuteen kotiisi haukkumaan tekemiäsi materiaalivalintoja.
- esitekkyt
Saatte maksimissaan 300€ kuten me
- ot3
ja naapurille omatalo maksaa siitä,että me ollaan hiljaa eikö esitellä omataloa potentiaalisille asikkaille!! Kumpasellakin olis heittää sellasta faktaa pöytään että huh.
- faktaa?
Kun täällä ei ole potentiaalisia asiakkaita niin voit huoletta kertoa mikä on mennyt pieleen.
- ot3
faktaa? kirjoitti:
Kun täällä ei ole potentiaalisia asiakkaita niin voit huoletta kertoa mikä on mennyt pieleen.
eli todistettava tosi asia, tule tontilleni ,annan kauppa kirjat mistä luet mitä toimitukseen kuuluu ja kuinka paljon.Se jälkeen etsit ja jos löytyy ilmoita minullekin ,minä en ole tavaroita löytänyt. Ne mitä löytyy,vääntyi niin kieroiksi sinkilän katkaistuani ,ettei koirallakaan saa paikoilleen.Naapurilla oli kiireempi talonsa kanssa ,lainasi värkkejä mitä minun toimituksesta löytyi.Olen ostellut puuttuvia tavaroita rakennuksen edetessä,viisastelijat sanoo ,että pitää reklamoida.Vittuilevat päin naamaa kun saa jonkun vastuullisen joskus puhelimen päähän.Sinänsä mulla ei näistä asiosta hirteen meno mieleen tule,tiesin jo etukäteen miten laulun sanat menee.Moni varoitteli asioista,MUTTA kun se on kaikilla paketintoimittajilla sama homma.Kyllä tästä talon tekee ,sehän olis ammattitaidon puutetta jos ei taloa tee ,vaikka savesta ja olesta,jos tarve vaatii.Naapurin kans vaan tuli välillä huudettua kurkku suorana omatalon ihanuutta,meni vääriin korviin ne meidän ironiset karjahtelut kesäyössä.Se on sitte eri elokuva mitä niistä seurasi.En minä pahalla asiota muista,kaikilla on samoja murheita ,elämään kuuluu vastusta ja haastetta.Yleensäkin näyttää olevan sama paska erinimisessä paketissa,koko konsepti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628