olisin kysellyt lähihoitajaksi opiskelevilta, että saatteko käyttää lääkelaskuissa tai ammattimatikassa (millä nimellä onkaan) laskinta? Itse olen huono matikassa, mutta laskimella osaan laskea oikein, mutta paperilla ilman laskinta ei luonnistu.
lähihoitaja ja lääkelaskut
en tajuu..
3
729
Vastaukset
- tuleva lh -08
lääkelaskuissa ei saa käyttää laskinta, mutta jos on hyvä opettaja ja neuvoo kaikki keinot miten ne voi laskea, niin varmasti pärjäät.. itsekin huono matematiikassa ollut koko ikäni, kunnes opin lääkelaskennan kurssin aikana enemmän kuin koskaan ja läpäisin kokeen ekalla kerralla puhtaasti.. tsemppiä opintoihin :)
- vanhustyön opiskelija
Ooon ollu myös huono matikassa, mutta kun on tahtoa
niin senkin oppi. Opit sinäkin ilman laskinta. - käyttää
laskinta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962