J J Teatteri (HimosTeatteri) esittää tänä talvena Jämsänkoskella Dale Wassermanin kirjoittaman musikaalinäytelmän MIES LA MANNCHASTA. Ohjaus. Juha Kuosmanen. Ensi-ilta sunnuntaina 2.12. 2007.
Jari Silventoinen Don Quijotena ja Seppo Väänänen hänen palvelijanaan Sanchona ovat kerrassaan mainio pari. Myös Marjut Manninen Aldonzana on loistava. Hyvää työtä tekee jälleen muukin näyttelijäporukka. Kannattaa käydä katsomassa!
J+J Teatteri
Talvinäytelmä
2
744
Vastaukset 2
- En olis uskonu
Esitykset lienee jo loppuneet, mutta pakko sanoa, että tähän porukkaan kannattaa uskoa! Tämä oli ihan käsittämättömän upea saavutus pieneltä teatterilta, jossa suuri osa näyttelijöitä aivan amatöörejä.
J J -teatteri on sellainen, että siltä voi näköjään odottaa mitä tahansa. Esityksissä on ollut epätasaisuutta, mutta sitten kun onnistutaan, onnistutaan kyllä aivan nappiin! Tästä pitää kyllä antaa täydet pisteet. - Blogi
Käykäähän ihmiset lukemassa tarinoita Badding & Badding musiikkinäytelmän kulissien takaa osoitteesta blogitus.net/jjteatteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470