J J Teatteri (HimosTeatteri) esittää tänä talvena Jämsänkoskella Dale Wassermanin kirjoittaman musikaalinäytelmän MIES LA MANNCHASTA. Ohjaus. Juha Kuosmanen. Ensi-ilta sunnuntaina 2.12. 2007.
Jari Silventoinen Don Quijotena ja Seppo Väänänen hänen palvelijanaan Sanchona ovat kerrassaan mainio pari. Myös Marjut Manninen Aldonzana on loistava. Hyvää työtä tekee jälleen muukin näyttelijäporukka. Kannattaa käydä katsomassa!
J+J Teatteri
Talvinäytelmä
2
742
Vastaukset
- En olis uskonu
Esitykset lienee jo loppuneet, mutta pakko sanoa, että tähän porukkaan kannattaa uskoa! Tämä oli ihan käsittämättömän upea saavutus pieneltä teatterilta, jossa suuri osa näyttelijöitä aivan amatöörejä.
J J -teatteri on sellainen, että siltä voi näköjään odottaa mitä tahansa. Esityksissä on ollut epätasaisuutta, mutta sitten kun onnistutaan, onnistutaan kyllä aivan nappiin! Tästä pitää kyllä antaa täydet pisteet. - Blogi
Käykäähän ihmiset lukemassa tarinoita Badding & Badding musiikkinäytelmän kulissien takaa osoitteesta blogitus.net/jjteatteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa254681- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535