J J Teatteri (HimosTeatteri) esittää tänä talvena Jämsänkoskella Dale Wassermanin kirjoittaman musikaalinäytelmän MIES LA MANNCHASTA. Ohjaus. Juha Kuosmanen. Ensi-ilta sunnuntaina 2.12. 2007.
Jari Silventoinen Don Quijotena ja Seppo Väänänen hänen palvelijanaan Sanchona ovat kerrassaan mainio pari. Myös Marjut Manninen Aldonzana on loistava. Hyvää työtä tekee jälleen muukin näyttelijäporukka. Kannattaa käydä katsomassa!
J+J Teatteri
Talvinäytelmä
2
744
Vastaukset 2
- En olis uskonu
Esitykset lienee jo loppuneet, mutta pakko sanoa, että tähän porukkaan kannattaa uskoa! Tämä oli ihan käsittämättömän upea saavutus pieneltä teatterilta, jossa suuri osa näyttelijöitä aivan amatöörejä.
J J -teatteri on sellainen, että siltä voi näköjään odottaa mitä tahansa. Esityksissä on ollut epätasaisuutta, mutta sitten kun onnistutaan, onnistutaan kyllä aivan nappiin! Tästä pitää kyllä antaa täydet pisteet. - Blogi
Käykäähän ihmiset lukemassa tarinoita Badding & Badding musiikkinäytelmän kulissien takaa osoitteesta blogitus.net/jjteatteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506