hammaskysymys

Sisu-haukku

Moi vaan kaikille

Saako koiralle laittaa ihan vähän tavallista hammastahnaa hampaiden pesun yhteydessä?

10

376

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menisi sitä

tekemään. Onhan niitä koirille omia myynnissä, ovat varmaan vähän miedompia kuin ihmisten.

• ihmisten hammastahna koirille, siinä on liikaa fluoria ja se ei ole koiralle hyväksi...

Minä ostin eläinlääkäriltä koirille tarkoitettua hammastahnaa. Ja olen tosi laiska harjaamaan niiltä hampaita....... :-S

• Sisu-haukku

onhan sitä myynnissä mutta eipä ole tullut ostettua. Sille on tullut hammaskiveä takahampaisiin... =((

• tavallinen hammastahna ei kaiketi sovellu koirille koska se vaahtoaa paljon ja sis. paljon fluoria. Koirahan ei sylje sitä hammastahnavaahtoa pois ja saattaa olla sitten haitallista nieltynä.
      Itse en kyllä käyttäisi.

• mitään missä on Xsylitolia. se on tiedettävästi myrkkyä koiralle. ja ei muitakaan kannata käyttää. ehkä ihan pienten lasten hammastahna?

• saattaa olla

vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.

• saattaa olla kirjoitti:

vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.

kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.

• tietty, mut
        majorica kirjoitti:

kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.

en kuitenkaa itse henk.kohtasesti pesis koiran hampaita millään , mikä on ihmisille tarkoitettu, en edes lastentahnalla.

• on eläinlääkäri sanonut.

• ROP-pentu

Koirille on omaa hammastahnaa, jota saa ainakin apteekista.
      Ihmisten hammastahna ei sovi koiralle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      139
      916
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      795
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      98
      748
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      60
      725
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      591
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      583
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      43
      494
    8. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      489
    9. 42
      479
    10. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      7
      438
    Aihe