Moi vaan kaikille
Saako koiralle laittaa ihan vähän tavallista hammastahnaa hampaiden pesun yhteydessä?
hammaskysymys
10
375
Vastaukset
- menisi sitä
tekemään. Onhan niitä koirille omia myynnissä, ovat varmaan vähän miedompia kuin ihmisten.
ihmisten hammastahna koirille, siinä on liikaa fluoria ja se ei ole koiralle hyväksi...
Minä ostin eläinlääkäriltä koirille tarkoitettua hammastahnaa. Ja olen tosi laiska harjaamaan niiltä hampaita....... :-S- Sisu-haukku
onhan sitä myynnissä mutta eipä ole tullut ostettua. Sille on tullut hammaskiveä takahampaisiin... =((
tavallinen hammastahna ei kaiketi sovellu koirille koska se vaahtoaa paljon ja sis. paljon fluoria. Koirahan ei sylje sitä hammastahnavaahtoa pois ja saattaa olla sitten haitallista nieltynä.
Itse en kyllä käyttäisi.mitään missä on Xsylitolia. se on tiedettävästi myrkkyä koiralle. ja ei muitakaan kannata käyttää. ehkä ihan pienten lasten hammastahna?
- saattaa olla
vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.
saattaa olla kirjoitti:
vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.
kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.
- tietty, mut
majorica kirjoitti:
kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.
en kuitenkaa itse henk.kohtasesti pesis koiran hampaita millään , mikä on ihmisille tarkoitettu, en edes lastentahnalla.
on eläinlääkäri sanonut.
- ROP-pentu
Koirille on omaa hammastahnaa, jota saa ainakin apteekista.
Ihmisten hammastahna ei sovi koiralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381