Moi vaan kaikilleSaako koiralle laittaa ihan vähän tavallista hammastahnaa hampaiden pesun yhteydessä?
tekemään. Onhan niitä koirille omia myynnissä, ovat varmaan vähän miedompia kuin ihmisten.0ÄänestäKommentoi
ihmisten hammastahna koirille, siinä on liikaa fluoria ja se ei ole koiralle hyväksi...Minä ostin eläinlääkäriltä koirille tarkoitettua hammastahnaa. Ja olen tosi laiska harjaamaan niiltä hampaita....... :-S0ÄänestäKommentoi
onhan sitä myynnissä mutta eipä ole tullut ostettua. Sille on tullut hammaskiveä takahampaisiin... =((0ÄänestäKommentoi
tavallinen hammastahna ei kaiketi sovellu koirille koska se vaahtoaa paljon ja sis. paljon fluoria. Koirahan ei sylje sitä hammastahnavaahtoa pois ja saattaa olla sitten haitallista nieltynä.Itse en kyllä käyttäisi.0ÄänestäKommentoi
mitään missä on Xsylitolia. se on tiedettävästi myrkkyä koiralle. ja ei muitakaan kannata käyttää. ehkä ihan pienten lasten hammastahna?0ÄänestäKommentoi
saattaa olla kirjoitti:vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.0ÄänestäKommentoi
UPDATE_8105681 kirjoitti:kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.en kuitenkaa itse henk.kohtasesti pesis koiran hampaita millään , mikä on ihmisille tarkoitettu, en edes lastentahnalla.0ÄänestäKommentoi
Koirille on omaa hammastahnaa, jota saa ainakin apteekista.Ihmisten hammastahna ei sovi koiralle.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 10
Vanhimmat
tekemään. Onhan niitä koirille omia myynnissä, ovat varmaan vähän miedompia kuin ihmisten.
ihmisten hammastahna koirille, siinä on liikaa fluoria ja se ei ole koiralle hyväksi...
Minä ostin eläinlääkäriltä koirille tarkoitettua hammastahnaa. Ja olen tosi laiska harjaamaan niiltä hampaita....... :-S
onhan sitä myynnissä mutta eipä ole tullut ostettua. Sille on tullut hammaskiveä takahampaisiin... =((
tavallinen hammastahna ei kaiketi sovellu koirille koska se vaahtoaa paljon ja sis. paljon fluoria. Koirahan ei sylje sitä hammastahnavaahtoa pois ja saattaa olla sitten haitallista nieltynä.
Itse en kyllä käyttäisi.
mitään missä on Xsylitolia. se on tiedettävästi myrkkyä koiralle. ja ei muitakaan kannata käyttää. ehkä ihan pienten lasten hammastahna?
vaikka missä h-tahnassa. Ei kandee edes pientenkään tahnaa käyttää.
kuitenkin lue tuoteselostuksessa? en kyllä itse ole koskaan käyttänyt hammastahnaa koirilla. tuli vaan mieleen tuo Xsylitoli.
en kuitenkaa itse henk.kohtasesti pesis koiran hampaita millään , mikä on ihmisille tarkoitettu, en edes lastentahnalla.
on eläinlääkäri sanonut.
Koirille on omaa hammastahnaa, jota saa ainakin apteekista.
Ihmisten hammastahna ei sovi koiralle.