CMR 2005 ja Vista

Toimiiko

Minulla on kyseinen peli ja nyt uudessa koneessa on Vista, enkä saanut peliä toimimaan. Onkohan syy Visvassa? Tosin muistan aikoinaan XP:ssäkin asennus vaati jotain kikkailua. Onko kukaan saanut toimimaan?

5

3045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nörtti

      Minulla on sama ongelma eli 2005 ei suostu pyörimään Vistan kanssa. Mistä löytyisi ajurit tai muuten ohejelman pätkä millä saisi toimimaan?

      • kilin kolin

        mulla ainakin toimi ton ohjeen mukaan : http://www.codemasters.co.uk/support/faqs.php?gameid=1573
        tuolta viimeinen juttu

        eli ensin asennat pelin
        asennat 1.1 patchin
        asennat 64-bit patchin (myös 32-bit koneelle)
        laitat colinin yhteensopivuustilaan win xp sp2 (ja mahdollisesti suoritat sen järjestelmän valvojana?)

        itsellä toimi noilla


      • jackdalope
        kilin kolin kirjoitti:

        mulla ainakin toimi ton ohjeen mukaan : http://www.codemasters.co.uk/support/faqs.php?gameid=1573
        tuolta viimeinen juttu

        eli ensin asennat pelin
        asennat 1.1 patchin
        asennat 64-bit patchin (myös 32-bit koneelle)
        laitat colinin yhteensopivuustilaan win xp sp2 (ja mahdollisesti suoritat sen järjestelmän valvojana?)

        itsellä toimi noilla

        eipä pelittänyt noillakaan ohjeilla samaa valittaa silti :(


      • Juhiz75
        jackdalope kirjoitti:

        eipä pelittänyt noillakaan ohjeilla samaa valittaa silti :(

        Oletko päivittänyt Star-Force ajurit, koska muistaakseni ne ovat pelissä 3.x version mukaiset ja Vista tarvitsee vähintään 4.3 version. http://www.star-force.com/support/users/vista/


      • Juhiz75
        Juhiz75 kirjoitti:

        Oletko päivittänyt Star-Force ajurit, koska muistaakseni ne ovat pelissä 3.x version mukaiset ja Vista tarvitsee vähintään 4.3 version. http://www.star-force.com/support/users/vista/

        Piti oikein itsekkin testata eli seuraavalla tavalla sain toimimaan.
        1. Latasin sekä asensin tuon 1.1 patchin.
        2. Latasin tuon 64-bittisen patchin. Kopioin tiedostot siihen kansioon mihin olin pelin asentanut sekä käynnistin CM5.exe tiedoston. Silloin se kyseli CD-keytä sekä asensi uudemmat protect-ajurit (Star Force).
        3. Työpöydällä olevalle pikakuvakkeelle valitsin (hiiren oikean napin takaa) XP Pro SP2 yhteensopivuuden sekä ajamisen adminoikeuksilla.

        Tosin olin käynyt aiemmin päivittämässä myös nuo Star Forcen protect-ajurit 5.5. versioon, mutta jos tuo edellä kerrottu ei toimi, niin sitten päivitä vielä ajurit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe