Eilinen tulos jo pikkasen viittas siihen että taitaa meidän prinssessa Kadi olla tähti joka rikkaana BB talosta lähti :)
Myt tsempataan loppuun asti eikä jäädä uinumaan vaan loppu metreille asti.
Eilen huomasi saluunassa kuinka Kadi järkeili kullan käytön kanssa ,ei ollutkaan heti tuhlaamssa vaan halusi käyttää järkevästi ostoihin .Uskon että voittorahoillaankin hän osaa asioida muuallakin kuin alkossa .
Hei hei KADI voiton vei
8
276
Vastaukset
- Kadi itse tietää
Kadi on joutunut näkkileipä rahansa tienaamaan itse jo nuoresta lähtien pienillä palkoilla. Kyllä se on melkoinen rahankäytön korkeakoulu. Siinnä nyt ei ole mitään pahaa vaikka viinaa ottaa kun sitä talossa tarjotaan. Eipä siellä ihmeempiä virikkeitä ole.
Viinaahan siä ottaneet kaikki paitsi se iranin mies.- oon jussi
Kyllä minä ihailen tuota Kadin käytöstäkin eilen.Eipä Kadi antanut poikienkaan ja Riitan tuhlailla kultahippojaan, niinhän sitten kävikin että saivat viikkotehtävän suoritettua kunnolla 99%
Ei Kadi ole mikään juoppo sen kummemmin kun me muutkaan suomalaiset ja onhan Kadi Suomen kansalainen.Kyllä minä toivon ihan sydämmestäni ettÄ Kadi voittaa,onhan Kadissa jotain mitä muissa kilpailijoissa ei ole.siis kadille äänet ihan loppuun asti.Suvin ja Jarkon kannattajat nyt äänestämään Kadia. "KADI JA VIESTI NUMEROON 17106. - juotavaa!!!
Ottaa se Kadi viinaa enenmmän, kuin ns. normaaliottaja. Katso niit IRC- kuviakin, enemmän on laseja, kuin juojia,joka kuvassa, heh.
oon jussi kirjoitti:
Kyllä minä ihailen tuota Kadin käytöstäkin eilen.Eipä Kadi antanut poikienkaan ja Riitan tuhlailla kultahippojaan, niinhän sitten kävikin että saivat viikkotehtävän suoritettua kunnolla 99%
Ei Kadi ole mikään juoppo sen kummemmin kun me muutkaan suomalaiset ja onhan Kadi Suomen kansalainen.Kyllä minä toivon ihan sydämmestäni ettÄ Kadi voittaa,onhan Kadissa jotain mitä muissa kilpailijoissa ei ole.siis kadille äänet ihan loppuun asti.Suvin ja Jarkon kannattajat nyt äänestämään Kadia. "KADI JA VIESTI NUMEROON 17106....Kadin ihailija jo melkein alkumetreiltä saakka, olen ollut siinä käsityksessä, että Kadi olisi Viron kansalainen. Sitähän tässä on aika lailla toitotettu.
- jep jep...
Hyvin Kadi osaa tämän pelaamisen ja fanien naruista vetelemisen. Eipä ole Kadia viikkotehtävät kiinnostaneet ennen viimeistä viikkoa, vaan alkoholi on ajanut kaiken edelle.
Prinsessa-Kadi ei voita. Me todistamme etteivät nämä ole mitkään missi tai prinsessakilpailut vaan voitto ansaitaan ihan muilla ansioilla.- mejuu
Kadi 0700-71503
Kaikkemme teemme prinssessan voittamisen eteen .
Tässä tämä numero johon kantsii jos kantsii....soitella.
"mielipiteesi on rekistöröity,kiitos kuulemiin"
noh taas meni :)
- FIKSU..
KADI:) Oikeasti se on itse KULTA!!!:):) Kadi on ansaitsenut voiton.
- asiaa kirjoitat
Kadi on ollut alusta
alkaen BB:n mielenkiintoisin
IHMINEN, siksi Kadille voitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144