voiko keittiön kaapin ovia päällystää millään

miu78

Elikkäs meillä ikävän harmat keittiön kaapit, mutta asutaan osa-omistus asunnossa, eli ei kokonaan omisteta, niin ei millään viittisi vaihtaa keittiön kaapin ovia uusiksi!! Nyt kysynkin että osaako kukaan sanoa voiko ovia päällystää millään kalvolla, tai puukuvioisella kontakti muovilla?? tai millään? vastauksia odottelen!

5

2133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukulainen tuunasi

Sukulaiseni päällysti 30 v. vanhat kaapinovet kontaktimuovilla. Hän oli tyytyväinen, minun melestäni olivat kyllä turhan tuunatun näköiset, varsinkin kun osaan ovia oli jäänyt ilmakuplia oven ja kontaktimuovin väliin.

Vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, ovet kannattaa irrottaa, jotta saat parhaan tuloksen.

• .....

no voihan ne telalla maalata, en usko että muovilla tulee niinkään hyvännäköistä.

• miu78

Mutta täytyykö ovien pinta jotenkin ensin käsitellä, kun alkaa maalaamaan? koska ovet ovat melamiinia?

• sansuliini84
        miu78 kirjoitti:

Mutta täytyykö ovien pinta jotenkin ensin käsitellä, kun alkaa maalaamaan? koska ovet ovat melamiinia?

En ihan tarkalleen muista mitä ainetta meillä oli nuo keittiönkaapit olivat mutta kamalat joka tapauksessa.. Valkoiset ovet jotka oli vuodet haalistaaneet ja "paskanruskeat" ns. kehykset keskel joissa oli valkoista koho tapettia.. Siis niiin järkyttävät!

Mutta asiaan... Me irrotettiin ovet ja kehykset pois.. Tapetti revittiin kans tiätty..

Maalattiin uudella värillä ja ensin pestiin maalipesulla jota ostettiin paikallisesta rautakaupasta! en tosiaankaan tiädä käykö tämä ko aine tuohon melamiiniin.. mutta näin meillä.. Kyllä ne siellä rautakaupassa osaa auttaa "onnetonta" kunhan vaan kysyt! Voit vaikka vain soittaa ja kysyä apua.

• miu78
        sansuliini84 kirjoitti:

En ihan tarkalleen muista mitä ainetta meillä oli nuo keittiönkaapit olivat mutta kamalat joka tapauksessa.. Valkoiset ovet jotka oli vuodet haalistaaneet ja "paskanruskeat" ns. kehykset keskel joissa oli valkoista koho tapettia.. Siis niiin järkyttävät!

Mutta asiaan... Me irrotettiin ovet ja kehykset pois.. Tapetti revittiin kans tiätty..

Maalattiin uudella värillä ja ensin pestiin maalipesulla jota ostettiin paikallisesta rautakaupasta! en tosiaankaan tiädä käykö tämä ko aine tuohon melamiiniin.. mutta näin meillä.. Kyllä ne siellä rautakaupassa osaa auttaa "onnetonta" kunhan vaan kysyt! Voit vaikka vain soittaa ja kysyä apua.

täytyy käydä siellä rautakaupassa kysymässä, varmasti osaavat neuvoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe