Teollisuustontti

Sipoosta ?

Kysyin Sipoon kunnalta teollisuustonttia. Vastauksena ilmoittivat yhdellä lauseella;
ei ole.

-miksi noin tylyä, olisiko pitänyt kysyä på svenska !?

-Jos ja kun jollain yksityisellä on tontti tarjolla, niin saa ottaa yhteyttä, tarjoukset ovat tervetulleita.
- yhteyttä, e-maililla;

[email protected]

0

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
        Ikävä
        62
        2641
      2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
        Ikävä
        42
        2369
      3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
        Maailman menoa
        181
        2167
      4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
        Ikävä
        22
        2063
      5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
        Ikävä
        60
        1133
      6. iltaa häelle

Hyvää iltaa hänelle naiselle ❤ mieheltä Harmittaa yksi asia
        Ikävä
        17
        1116
      7. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
        Ikävä
        74
        933
      8. Arvostatko kotiäitiyttä

Vaimoni on ollut 12 vuotta kotona pyörittämässä perheen arkea. Siitä olen kantanut huonoa omaatuntoa. Hän ei ole voinut
        Sinkut
        214
        925
      9. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
        Ikävä
        11
        905
      10. Ensitreffit alttarilla: Elisa-morsio laukoo kirosanoja ja komentaa Matti-sulhoa!

Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa kaksi paria vietti hääjuhlaa. Toinen pareista oli arkkitehtiopiskelija Elisa ja muusi
        Ensitreffit alttarilla
        6
        830
      Aihe