Mistään ei tunnu löytyvän kyseistä taidemaalaria. Onko kellään täällä tietoa hänestä? Tiedossa hänen maalaus jossa sorsaparvi laskeutuu suolle. Osaako kukaan kertoa taululle hintaa tai ihan mitä vaan infoa?
KIITOS!
V.PAULIN
13
4997
Vastaukset
- vastaa!
Hintta tällaiselle tavlulle oliisi siinä tuat viiva tuat viisisataa euvroa.
- Tietäjä...
Ei ole V.Paulinin tauluilla juuri arvoa. Eihän ne ole taiteellisesti "mitään"!
- a.s.
Itselläni sorsataulu hirvitaulu/V.Paulin
Lapsuudenkodista,
En tiedä vuosilukua,
mutta vähintään 1970 maalattu. - tunsin hänet
Oulussa on elänyt Veikko Paulin niminen taidemaalari. syntynyt 1909.
Hän on maalannut paljon luontoauheisia tauluja. Hinnoista en osaa sanoa mitään.
Hän on ollut luonnonlahjakkuus. - ONKO TIETOO
Antakaa tietoa lisää jos tiätte Paulinin tauluista.Omistan yhden hänen teoksistaan on joki aiheinen.Onko minkä hintasia ja koska on maalaillut kun taulussa ei vuotta ole.
- Ite-taiteilija
Meillä on Veikko Paulinin hirviaiheinen taulu, maalattu Oulussa 1949.
- l.t2
hei.kuulin tänään että eräs V.Paulin oli maalannut erään taulun,öljytyön. Epäilys, että taulu on jostain 1890-1910 vaiheilta. Maalari oli asunut Suomessa, mutta muuttanut sitten Tanskaan.
- kaveri1963
Minulla Paulinin Oulun kirkko maalaus..Öljyvärityö..
- 19__s
minulla on pihapiiri aiheinen maisemakuva v.paulin signeeraus näyttäis olevan ..liekkö tuolla mitään arvoa
- kari.o
Ei ole tietoa mutta minullakin on hänen signeerauksella oleva taulu,meri maisema jossa on soutuvene ja aallonmurtaja olen kuullut,sen olevan nallikarin rannasta ,kauan sitten
- Anonyymi
Minullakin on V.paulin, signeerattu taulu. Mutta mistään en löydä edes kyseisen tekiän, tietoja.
- Anonyymi
tietääkö kukaan taiteilijasta C. Ccxaprhng mitään, minulla taulu poika lentää matolla kaupungin yllä 1918 on signeeraus
- Anonyymi
Meillä on kaksi taulua. Hirvi- ja joutsenaiheinen. Ne on ostettu 1940-luvun loppupuolella tai -50-luvun alussa. Paulin on ilmeisesti juomarahan toivossa kierrellyt Oulussa, ja kaupannut taulujaan mm. työpaikoilla. Sellaisen tarinan olen joskus kuullut asianosaisilta. Paulin ei ole taiteilijamatrikkelissa. Kyselin kerran taidemuseosta, mutta sieltä ei löytynyt tarkempia tietoja. Olivat kyllä kuulleet ko. maalarin olemassaolosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2221966- 1111528
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151197
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1371110Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251078- 74982
- 70940
- 61925