V.PAULIN

sipuli

Mistään ei tunnu löytyvän kyseistä taidemaalaria. Onko kellään täällä tietoa hänestä? Tiedossa hänen maalaus jossa sorsaparvi laskeutuu suolle. Osaako kukaan kertoa taululle hintaa tai ihan mitä vaan infoa?

KIITOS!

13

5123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa!

Hintta tällaiselle tavlulle oliisi siinä tuat viiva tuat viisisataa euvroa.

• Tietäjä...

Ei ole V.Paulinin tauluilla juuri arvoa. Eihän ne ole taiteellisesti "mitään"!

• a.s.

Itselläni sorsataulu hirvitaulu/V.Paulin
      Lapsuudenkodista,
      En tiedä vuosilukua,
      mutta vähintään 1970 maalattu.

• tunsin hänet

Oulussa on elänyt Veikko Paulin niminen taidemaalari. syntynyt 1909.
      Hän on maalannut paljon luontoauheisia tauluja. Hinnoista en osaa sanoa mitään.
      Hän on ollut luonnonlahjakkuus.

• ONKO TIETOO

Antakaa tietoa lisää jos tiätte Paulinin tauluista.Omistan yhden hänen teoksistaan on joki aiheinen.Onko minkä hintasia ja koska on maalaillut kun taulussa ei vuotta ole.

• Ite-taiteilija

Meillä on Veikko Paulinin hirviaiheinen taulu, maalattu Oulussa 1949.

• l.t2

hei.kuulin tänään että eräs V.Paulin oli maalannut erään taulun,öljytyön. Epäilys, että taulu on jostain 1890-1910 vaiheilta. Maalari oli asunut Suomessa, mutta muuttanut sitten Tanskaan.

• kaveri1963

Minulla Paulinin Oulun kirkko maalaus..Öljyvärityö..

• 19__s

minulla on pihapiiri aiheinen maisemakuva v.paulin signeeraus näyttäis olevan ..liekkö tuolla mitään arvoa

• kari.o

Ei ole tietoa mutta minullakin on hänen signeerauksella oleva taulu,meri maisema jossa on soutuvene ja aallonmurtaja olen kuullut,sen olevan nallikarin rannasta ,kauan sitten

• Anonyymi

Minullakin on V.paulin, signeerattu taulu. Mutta mistään en löydä edes kyseisen tekiän, tietoja.

• Anonyymi

tietääkö kukaan taiteilijasta C. Ccxaprhng mitään, minulla taulu poika lentää matolla kaupungin yllä 1918 on signeeraus

• Anonyymi

Meillä on kaksi taulua. Hirvi- ja joutsenaiheinen. Ne on ostettu 1940-luvun loppupuolella tai -50-luvun alussa. Paulin on ilmeisesti juomarahan toivossa kierrellyt Oulussa, ja kaupannut taulujaan mm. työpaikoilla. Sellaisen tarinan olen joskus kuullut asianosaisilta. Paulin ei ole taiteilijamatrikkelissa. Kyselin kerran taidemuseosta, mutta sieltä ei löytynyt tarkempia tietoja. Olivat kyllä kuulleet ko. maalarin olemassaolosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      54
      2071
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      67
      1201
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1101
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      926
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      789
    Aihe