V.PAULIN

sipuli

Mistään ei tunnu löytyvän kyseistä taidemaalaria. Onko kellään täällä tietoa hänestä? Tiedossa hänen maalaus jossa sorsaparvi laskeutuu suolle. Osaako kukaan kertoa taululle hintaa tai ihan mitä vaan infoa?

KIITOS!

13

5662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa!

Hintta tällaiselle tavlulle oliisi siinä tuat viiva tuat viisisataa euvroa.

• Tietäjä...

Ei ole V.Paulinin tauluilla juuri arvoa. Eihän ne ole taiteellisesti "mitään"!

• a.s.

Itselläni sorsataulu hirvitaulu/V.Paulin
      Lapsuudenkodista,
      En tiedä vuosilukua,
      mutta vähintään 1970 maalattu.

• tunsin hänet

Oulussa on elänyt Veikko Paulin niminen taidemaalari. syntynyt 1909.
      Hän on maalannut paljon luontoauheisia tauluja. Hinnoista en osaa sanoa mitään.
      Hän on ollut luonnonlahjakkuus.

• ONKO TIETOO

Antakaa tietoa lisää jos tiätte Paulinin tauluista.Omistan yhden hänen teoksistaan on joki aiheinen.Onko minkä hintasia ja koska on maalaillut kun taulussa ei vuotta ole.

• Ite-taiteilija

Meillä on Veikko Paulinin hirviaiheinen taulu, maalattu Oulussa 1949.

• l.t2

hei.kuulin tänään että eräs V.Paulin oli maalannut erään taulun,öljytyön. Epäilys, että taulu on jostain 1890-1910 vaiheilta. Maalari oli asunut Suomessa, mutta muuttanut sitten Tanskaan.

• kaveri1963

Minulla Paulinin Oulun kirkko maalaus..Öljyvärityö..

• 19__s

minulla on pihapiiri aiheinen maisemakuva v.paulin signeeraus näyttäis olevan ..liekkö tuolla mitään arvoa

• kari.o

Ei ole tietoa mutta minullakin on hänen signeerauksella oleva taulu,meri maisema jossa on soutuvene ja aallonmurtaja olen kuullut,sen olevan nallikarin rannasta ,kauan sitten

• Anonyymi

Minullakin on V.paulin, signeerattu taulu. Mutta mistään en löydä edes kyseisen tekiän, tietoja.

• Anonyymi

tietääkö kukaan taiteilijasta C. Ccxaprhng mitään, minulla taulu poika lentää matolla kaupungin yllä 1918 on signeeraus

• Anonyymi

Meillä on kaksi taulua. Hirvi- ja joutsenaiheinen. Ne on ostettu 1940-luvun loppupuolella tai -50-luvun alussa. Paulin on ilmeisesti juomarahan toivossa kierrellyt Oulussa, ja kaupannut taulujaan mm. työpaikoilla. Sellaisen tarinan olen joskus kuullut asianosaisilta. Paulin ei ole taiteilijamatrikkelissa. Kyselin kerran taidemuseosta, mutta sieltä ei löytynyt tarkempia tietoja. Olivat kyllä kuulleet ko. maalarin olemassaolosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      58
      8760
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      306
      6594
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5907
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3810
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3203
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      62
      3119
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      154
      1934
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1766
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1448
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1216
    Aihe