Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka moni...

Taas :/

Viettää perjantain yksin tai koko viikonlopun?
Täältä löytyy yksi itä-suomalainen.
Kavereita sais olla enempi ja yks onkin mutta asuu n. 20km päässä täältä, eli ei useastikaan nähdä.
Poikaystävä löytyy ja siitä olen todella onnellinen

13

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

      Juu justiinsa tänään mietin, että keilleköhän hankkisin joululahjan.. Aina ei jaksaisi olla vaan sen tiedon varassa, että joojoo, tiedän että olen tärkeä niille.. Mutta kun heillä ei oikein ole aikaa minulle, niin ei se tieto paljoa lohduta. :/
      Kyllä ymmärrän, että tylsistyä voi vaikka olisikin kavereita ja poikaystäväkin. Ihan hyvin voit siis valittaa.

      Tiedän jo mitä voisin tehdä muuttaakseni tätä tilannetta, mutta siinä on niin hirveästi järjesteltävää, että taidanpa ainakin tämän viikonlopun jumittaa tässä. Onneksi yksinkin keksii vaikka mitä, mutta alkaahan tämä vähän ärsyttää. Onneksi koulussa on sentään kivaa. :o

    • taas kerran

      Sellaiset 4-5 viimeistä vuotta olen viettänyt oikeasti joka ainoan viikonlopun kotona eli suunnileen murrosiän alkamisesta lähtien.
      En kyllä tiedä, mihin kavereita tarvitsisinkaan, kun kaikilla tuntuu olevan intressinä vain ryyppääminen. Muutenkaan en osaa ihmisiin tutustua, joten aika hankala yrittää löytää "oikeanlaistakaan" seuraa. Tai onhan koulussa välillä vähän juttuseuraa, mutta sinne kouluun se sitten juuri mainituista syistä jääkin.

      Tyttöystävää taas ei ole ikinä ollut kuin toiveunissa.. Sellaista varmaan kaikkein eniten kaipailisin :(

    • poika-ysi-yks

      Tylsistyn myös tässä koneen ääressä ja mietin miten voisin tämän ajan käyttää, ehkä pelaan jotain? Ehkä mietin uutta runoa, katson elokuvaa tai kirjotan jotain tyhmää tänne.

      Meitä yksinäisiä nuoria on paljon, vaikka monet väittävät että kaikki muut bilettävät perjantaisin. Itse en tälläseen ole sortunut, vaikka olenkin kateellinen kun muut kertovat aina koulussa mitä tekivät viikonloppuna... Ja sitten sanotaan että nuorena pitäisi elää.

      Sitte monet masentuu... Mun mielestä kaikille yksinäisille pitäs olla joku yhteine paikka tai jotain.

      Jotkut on liian ujoja, joitaki ei hyväksytä jos pukeutuu/käyttäytyy eritavalla... syitä on monia.

      minulla on kai liian suuret kriteerit ystävälle. Niihin kuuluu mm nämä luonteenpiirteet: luotettava, ei pissismäinen, ei turhamainen, ei kiusaa eikä halveksi muita. Aika harva nuori omaa näitä piirteitä ainakin minun koulussa.

      • Taas :/

        En tiedä teidän paikkakunnista mut tuo ois tosiaa hienoo jos ois joku paikka mis vois me yksinäiset tavata muita ja saada varmasti kavereita lisää sitä kautta :)

        Mä en niin rajota noista millane pitää olla, mut en mä kyl tupakan polttajien seuras viihdy. Vaikka kyllä koulustaki löytyy sellaisia mut on ne silti iha kivoja.. en tiiä, just täs heränny :D
        Mut enpä mä mihinkä tupakalle mene, ja näilleki juttelen vaa joskus, en aina.

        Meil on pieni porukka koulus ja nyt vasta oikeastaan olen alkanu olla täysin oma itseni siellä ku tiiän et siel on ainaki pari mukavaa ihmistä jotka hyväksyy mut tällasena mitä olen, toisin ku jotku saattaa kattoo vähä oudosti, mut mitä väliä, ei jaksa välittää :D

        Ja mitä masennukseen tulee ni mul oli semmone yläasteen ekana vuonna, mut eipä sen jälkeen ole onneks tullu takas, masis ei ole kiva kaveri, pitäkää se kaukana itsestänne!

        Iän puolesta on jo sallittua käydä baareis mut kenenpä kanssa lähet bilettää vaikka omia synttäreitä ku ei tääl ole ketään joka lähtis :/
        Alkaa miettii et onko minus vika? Mut syvällä sisimässäni tiedän että ei!
        Koska oon semmonen että mun seuras kyllä viihtyy.
        Mut sit taas palaa tähän pisteeseen et mikäs sit on ku ei niitä kavereita niinkään ole :(

        Tai no mistäpä mä tiiän et viihtyskö muut semmosen kans joka eka on hiljaa ja kattelee mieluummin millasia ne muut oikein on. Ja sitten ku huomaa ettei ne ole mikään uhka; ala aukoa päätään jne. Ni sit alkaa jutella kaikkee ja näinpä sitten jos ajatellaan ujoksi ni se hävii siinä.


      • fdksdfdkflsdf.

        Tapaaminen suomi 24 kesken?


    • ~Daffodil~

      Jep jep. Ainahan mä oon yksin. En mä oikeasti vietä vapaa-aikaani kavereiden kanssa. En oo viettäny pariin vuoteen kun kaverit muutti muualle ja sisaruksetki on kaukana. Vanhempien kanssa ja yksin tässä kotona pyörin. Yksikseen kuuntelen musiikkia, katon telkkaria/leffoja, pelaan, oon koneella... Hmm... Luen tietenki kokoajan. Aluksi oli vähän tylsää mutta kun tähän sopeutuu niin ei mitään ongelmaa. Ainoa mikä häiritsee on ajoittaiset fiilikset siitä etten oikeasti ELÄ elämääni. Oon 17v. ja tän kuuluis olla mun nuoruuden parasta kulta-aikaa. No jaa... Ehkä mä oon vähän radikaali nuori. Poikaystävää ei tietenkään löydy. Oon nykyään aika passiivinen ja saamaton näissä ihmissuhde jutuissa ja pientä ihmiskammoa jo poden joten mikäs tässä. Kuhan vaan itteni kanssa pärjään. Onneksi mun vanhemmat ja sisarukset on huipputyyppejä. Isän kanssa viihdyn tosi hyvin. Juhannukset ja uudet vuodet vietän luonnollisesti yksin. Se ottaa vähän egon päälle mutta onneksi ensi uuden vuoden vietän siskon kanssa. Senkin tosin pelaten ja muuten vaan "nörtteillen" :D

    • Taas :/

      Ei jaksa enää tätä suremista kun ei ole kavereita ja tälleen.
      Nyt kyl alkaa tehdä asialle jotain ja hankkii kans niitä kavereita kun jäis loppu iäkseen pohjalle suremaan miksi niitä on niin vähän.

      Onnee myös muille!!! :)

    • Taas :/

      Olen edelleen sitä mieltä et joka paikkakunnal sais olla joku paikka missä ihmiset vois tavata toisia ja saada uusia kavereita. Sinne ei tarttis tulla semmosia joilla on jo hirmu jengi ympärillä, vaan sellaiset jotka ovat vielä yksin ja todella kaipaa ystäviä ja haluaa myös saada niitä.

      Tää ois hieno juttu järjestää!

      • poika-ysi-yks

        Olen joskus miettinyt että miksei tälläisiä järjestetä? Veikkaisin niin pahimmassa tapauksessa sinne tulisi vain viisi ihmistä jotka olisivat erillään ja tuijottelisivat epäuskoisesti toisiaan ja ohjaajat yrittäisivät epätoivoisesti keksiä jotain tekemistä mutta kaikki olisivat vain kiusaantuneita :D

        Olit oikeassa että siinä edellisessä viestissä että pitää lopettaa toimettomuus jne, se on ainoa keino ja se on vaan itsestään kiinni. Olen yrittänyt ja melkein onnistunut (en saamaan uusia kavereita vaan olemaan sosiaalisempi, ulkoilemaan jne, mutta palaan aina huomaamatta alas!). Hitto! Alkaa jo ärsyttämään. Tässähän pitää ruveta toimimaan! On vähän pakko.

        Kerranhan sitä vaan eletään! Jos yrität ja epäonnistut, vaikka munaisit itsesi niin se on paljon parempi kuin ei mitään.

        Voih mitenkähän onnistuisin lupaukseni pitämään ja parantamaan tapani?


      • Taas :/
        poika-ysi-yks kirjoitti:

        Olen joskus miettinyt että miksei tälläisiä järjestetä? Veikkaisin niin pahimmassa tapauksessa sinne tulisi vain viisi ihmistä jotka olisivat erillään ja tuijottelisivat epäuskoisesti toisiaan ja ohjaajat yrittäisivät epätoivoisesti keksiä jotain tekemistä mutta kaikki olisivat vain kiusaantuneita :D

        Olit oikeassa että siinä edellisessä viestissä että pitää lopettaa toimettomuus jne, se on ainoa keino ja se on vaan itsestään kiinni. Olen yrittänyt ja melkein onnistunut (en saamaan uusia kavereita vaan olemaan sosiaalisempi, ulkoilemaan jne, mutta palaan aina huomaamatta alas!). Hitto! Alkaa jo ärsyttämään. Tässähän pitää ruveta toimimaan! On vähän pakko.

        Kerranhan sitä vaan eletään! Jos yrität ja epäonnistut, vaikka munaisit itsesi niin se on paljon parempi kuin ei mitään.

        Voih mitenkähän onnistuisin lupaukseni pitämään ja parantamaan tapani?

        Tuntuu et ku seurustelen kans, ni tyttöystävänä mun pitäs parantaa tapani, vaikka mun poikaystävä ois ihan erimieltä.

        Mut hei, uusi vuosi tulos, voithan tehdä siitä uuden vuoden lupauksen että parannat tapasi.
        Voidaan tehdä vaikka nii et tehdää kummatki näin ja katotaa et kummalla onnistu vai onnistuko kummallakin :)


      • poika-ysi-yks
        Taas :/ kirjoitti:

        Tuntuu et ku seurustelen kans, ni tyttöystävänä mun pitäs parantaa tapani, vaikka mun poikaystävä ois ihan erimieltä.

        Mut hei, uusi vuosi tulos, voithan tehdä siitä uuden vuoden lupauksen että parannat tapasi.
        Voidaan tehdä vaikka nii et tehdää kummatki näin ja katotaa et kummalla onnistu vai onnistuko kummallakin :)

        Joo voishan sitä noinkin tehdä, mutta mulla olisi kehitetynpi idea, että tekis joka viikko aina sellasen "viikkoraportin" että mitä teki ja menikö paremmin vai huonommin ja muut sitte vois verrata sitä omiin tai muute vaa kommentoida.

        Vastaus jäi myöhäseks, mutta se on niin tyypillistä minua =)


    • ---

      Sama täällä! Kyllähä joitakin oikeita kavereita löytyy, joiden kanssa joskus vapaa-ajalla olla, mut koulust ei juuri kunnon kavereit.. ja tuntuu et ne ei ottais tarpeeks porukkaa, eikä sitä viitti "tyrkyttää" itteensä. Kunpa ketää ei jätettäis ulkopuolelle. Ja kunpa yksinäiset ihmiset löytäis toisensa.. :)
      Tietty sitä pitäis vaa yrittää tutustuu, osoittaa että on kiinnostunut toisesta jne, mut vähä vaikeet ku on ujo. Teen parhaani ja yritän tutustuu paremmin ihmisiin :) Tyhmää ku tollast paikkaa ei olis järjestetty, mis voi tutustuu toisiin ketkä haluaa kavereita, mutta ehkä se pitää vaan itte tutustuu, koulus, netis, vapaa-ajalla.. Suomessakaa ihmiset ei tuu niin herkästi tuntemattomille jutteleen.

    • vapaudenkaipuu

      Kyllä mieki aika paljon aikaa yksin viettelen. On mul kavereita, mut ne ei oo sellasia, joittenka kans vietän hirveemmin aikaa vapaa-ajalla, vaikka lähellä asuuki. Ne on kaikki vähän sellasii erakoit.

      Tää siti on muutenki ihan pyllyst, tääl on niin umpimielist porukkaa, ettei jotenki hirveemmin ees kiinnosta tutustuu niihin. Kestän yksinäänki.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe