Mitä on tapahtunut?

Joskus vakkari

Täällä ei ketään "entisiä" tyyppejä, muutenkin melkoisen vaisua ja hiljaista? Sain koneen kuntoon ja olisi niin tosi jees törmätä entisiin kamuihin...... Noh, elämä tuo ja vie :) Joka tapauksessa, kaikille erittäin kivaa alkavaa viikonloppua :)))

30

2107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rullaa paremmin

Ei ole olemassa "entisiä tyyppejä" on vain virtuaalisia tyyppejä.

=DW=

• sandman

ainiin onks ny virallinen pikkojoulu viikonloppu, ootteko valmistautuneet JUHLIMAAN all night long ;)

• ent. vakkari

Köyhäksi on mennyt tämä palsta. Kaikki mielipiteitä sisältävä ja mielenkiintoista keskustelua herättävä poistetaan. Halitulijallaa kirjoittelua vaan.

Omakohtaisesti olen löytänyt muuta elämänsisältöä. Aikansa kutakin, ei ole tervettä, eikä jaksa motivoida vuosikausia roikkua jollain keskustelupalstalla, sattumoisin tulee joskus vilkaistua.

• ettet ollut aikaisemmin

terve, kun roikuit vakkarina palstalla?

• ent. vakkari
        ettet ollut aikaisemmin kirjoitti:

terve, kun roikuit vakkarina palstalla?

Joo, myönnän tietyssä mielessä. Palstakirjoittelusta tuli addiktio ja virtualimaailma ei vastaa todellista. Löysin kyllä ystäviä palstan kautta, mutta heihinkin on paras pitää yhteyttä puhelimitse tai tapaamalla.

Elämäntilanteet muuttuvat. Silloin oli aika palstalle, mutta onneksi pääsin addiktiosta eroon. Aika moni näyttää tehneen samalla tavalla.

• niin helppo tunnistaa
        ent. vakkari kirjoitti:

Joo, myönnän tietyssä mielessä. Palstakirjoittelusta tuli addiktio ja virtualimaailma ei vastaa todellista. Löysin kyllä ystäviä palstan kautta, mutta heihinkin on paras pitää yhteyttä puhelimitse tai tapaamalla.

Elämäntilanteet muuttuvat. Silloin oli aika palstalle, mutta onneksi pääsin addiktiosta eroon. Aika moni näyttää tehneen samalla tavalla.

MysNa, älä viitti enää jauhaa tuota samaa :)

• MysNa
        niin helppo tunnistaa kirjoitti:

MysNa, älä viitti enää jauhaa tuota samaa :)

arvauksesi pahasti pieleen. Tiedoksesi, että kirjoitan aina nikilläni, mikset sinä?

Tosin olen ent vakkarin kanssa samaa mieltä monesta kohdasta ja uskonkin siksi tietäväni ken hän on :)

Sinä se taas taidat olla se kullannuppu, joka edelleen mustamaalaa mua kaikille palstaystävilleen.

• johtuu...
        MysNa kirjoitti:

arvauksesi pahasti pieleen. Tiedoksesi, että kirjoitan aina nikilläni, mikset sinä?

Tosin olen ent vakkarin kanssa samaa mieltä monesta kohdasta ja uskonkin siksi tietäväni ken hän on :)

Sinä se taas taidat olla se kullannuppu, joka edelleen mustamaalaa mua kaikille palstaystävilleen.

Täytyisi olla rehellinen.... ;D

• MysNa
        johtuu... kirjoitti:

Täytyisi olla rehellinen.... ;D

Saat minut aina vaan vakuuttuneemmaksi siitä, että olin oikeassa suhteesi!

Emme nähtävästi edelleenkään mahdu molemmat tänne. Jää siis sinä palstalle
        huutelemaan puskista katkeruuttasi ja itkemään sitä valtavaa vääryyttä
        minkä elämä aina osaksesi antaa. Onneksi löydän nykyään paljon muutakin
        tekemistä kuin täällä notkuminen, toivottavasti sinäkin joku päivä!

• Råtta..
        MysNa kirjoitti:

Saat minut aina vaan vakuuttuneemmaksi siitä, että olin oikeassa suhteesi!

Emme nähtävästi edelleenkään mahdu molemmat tänne. Jää siis sinä palstalle
        huutelemaan puskista katkeruuttasi ja itkemään sitä valtavaa vääryyttä
        minkä elämä aina osaksesi antaa. Onneksi löydän nykyään paljon muutakin
        tekemistä kuin täällä notkuminen, toivottavasti sinäkin joku päivä!

Moi MysNa. Hmm.. Sääli seurailla tällaista kirjoittelua ja sääli, että olet joutunut sellaisen kohteeksi.. Tuo tunne on minullakin päällimmäisenä päällä, samoin kuin epäilen Blackwomansilla.. Elämässä on muutakin kuin puskiksille vastailu. Ihan eri asia, jos kirjoittelu olisi asiallisella tasolla.

Råtta alias lemnaminor..

• MysNa
        Råtta.. kirjoitti:

Moi MysNa. Hmm.. Sääli seurailla tällaista kirjoittelua ja sääli, että olet joutunut sellaisen kohteeksi.. Tuo tunne on minullakin päällimmäisenä päällä, samoin kuin epäilen Blackwomansilla.. Elämässä on muutakin kuin puskiksille vastailu. Ihan eri asia, jos kirjoittelu olisi asiallisella tasolla.

Råtta alias lemnaminor..

Heissan Lemna the Råtta :)

Multa on mennyt ihan ohi mitä Blackielle on tapahtunut?

Mun kiusaaminen nyt ei ole uutta, sitä on jatkunut jo yli vuoden, eikä siksikään tule täällä enää paljon kirjoiteltua. Sen vaan huomasi miten käytös täällä yhtäkkiä muuttui meikäläistä kohtaan, tietäähän sen sillon tyhmäkin mitä selän takana puuhaillaan.

Mutta, eipä kai kukaan vakkari ole säästynyt pelkuri puskisten loalta... sinullakin on kaikenlaista ollut ja taas näkyy katteellisten kirveet viuhuavan *suck*

Kuten todettu, eihän täällä hiekkalaatikolla ole pakko olla.

• Jermuxi tms.
        MysNa kirjoitti:

Mun kiusaaminen nyt ei ole uutta, sitä on jatkunut jo yli vuoden, eikä siksikään tule täällä enää paljon kirjoiteltua. Sen vaan huomasi miten käytös täällä yhtäkkiä muuttui meikäläistä kohtaan, tietäähän sen sillon tyhmäkin mitä selän takana puuhaillaan.

Mutta, eipä kai kukaan vakkari ole säästynyt pelkuri puskisten loalta... sinullakin on kaikenlaista ollut ja taas näkyy katteellisten kirveet viuhuavan *suck*

Mikäs kiusanhenki sulla on perskärpäsenä tuossa? Miksi et pitä hauskaa noitten kanssa...Ensin pikkuisen täkyä, sitten kunnon miinakentän asennus ja siinä se on. Saa nauraa koko palsta sitten. Mitäs sanot?

• B:W
        MysNa kirjoitti:

Mä otin itseni wex ja ei mulle oo kukaan vit,kettuillu..mitä nyt vähän.
        Kaikkeen vaan kyllästyy joskus.

Mut sulle Mysna ja lemnalle paljon terkkuja ja onnellista Joulun odotusta niin ja musta-geelle kans ja muille myös:)

• MysNa kirjoitti:

olet ja tulet olemaan MysNa miul :=)
        etkä kuitenkaan kerro kuka puuhailee selkäs takana jos sen siis tiedät tjn

mää olen säästynyt ko en wälitä niistä :=)

yrittäneet on mut mitä mä niistä kun tiedän et kaikki ei tiedä :=)

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

ME EI HALUTA ETTÄ LÄHDET!! Kuuluiko, vaan huudanko lujempaa? Sun lapio kolahtaa *auts* paljon kivemmin kuin tuon puskiksen. Se vois viedä ämpärinsä vaik.. vaik.. taikkulaan *tirsk* ;))

• tuffe
        B:W kirjoitti:

Mut sulle Mysna ja lemnalle paljon terkkuja ja onnellista Joulun odotusta niin ja musta-geelle kans ja muille myös:)

missä sun nikkis on??? Ei tuollaista päätöstä tehdä ilman tuffe-terapeutti istuntoa :) ryökäle..

♪baby come back, please hurry, baby com back..♪ mua laulattaa tänään näköjään.. pitäiskö vähän hellittää sitä glögin juonnilla :/

• Råtta..
        MysNa kirjoitti:

Moi kaikille :). Kauppakierros on jo tehty. En vaivaudu vastaamaan tuohon ylläolevaan aloitukseen. Aloittaja näyttää unohtavan, että vastaan samalla mitalla kuin saan. Siis en aloita henkilökohtaisuuksia.

Katsellut sivusta noita Blackielle tulleita vastauksia.. Onneksi on sivuuttanut.. No, omalta kohdalta en tiennyt, että sinua on noin pitkän aikaa häiriköity.

Niin kauan hyvin kuin "puskiksia" tapaa vain virtuaalimaailmassa :).

• erilaisuutta ei ymmärretä
        Råtta.. kirjoitti:

Moi kaikille :). Kauppakierros on jo tehty. En vaivaudu vastaamaan tuohon ylläolevaan aloitukseen. Aloittaja näyttää unohtavan, että vastaan samalla mitalla kuin saan. Siis en aloita henkilökohtaisuuksia.

Katsellut sivusta noita Blackielle tulleita vastauksia.. Onneksi on sivuuttanut.. No, omalta kohdalta en tiennyt, että sinua on noin pitkän aikaa häiriköity.

Eri kansallisuuksista koostuva pöytäseurue oli tullut ravintolaan.
        He kukin tilasivat lasillisen viiniä, mutta kun viinit tuotiin, he huomasivat, että jokaisessa lasissa oli kärpänen.

- Ruotsalainen vaati uutta viiniä samaan lasiin.
        - Englantilainen vaati uutta viiniä uuteen lasiin.
        - Suomalainen otti kärpäsen viinistä ja joi viinin.
        - Venäläinen joi viinin kärpäsineen.
        - Kiinalainen söi kärpäsen, mutta jätti viinin juomatta.
        - Juutalainen pyydysti kärpäsen ja myi sen kiinalaiselle.
        - Romaani joi kaksi kolmasosaa viinistä ja vaati sen jälkeen uutta viiniä.
        - Norjalainen otti kärpäsen ja lähti pyydystämään turskaa.
        - Irlantilainen jauhoi kärpäsen viinin sekaan ja lahjoitti juomansa englantilaiselle.
        - Amerikkalainen haastoi ravintolan oikeuteen ja vaati 65 miljoonan dollarin vahingonkorvauksia henkisistä kärsimyksistä.
        - Skotti tarttui kärpästä kurkusta ja karjui: -Nyt jumalauta oksennat kaiken minkä joitkin!
        - Pohjalainen väitti, että se on demarien juoni ja pisti tarjoilijaa puukolla ilikiästi. Ei myöskään juonut viiniä koska se on homojen hommaa ja ihmetteli missä se tilattu kossu viipyy.

Olla erilainen *nuori* siinä se ongelma....
        tälläkin palstalla=)
        Asia saa riidellä... ei nikit...
        A:n ....-K-

• MysNa
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Mikäs kiusanhenki sulla on perskärpäsenä tuossa? Miksi et pitä hauskaa noitten kanssa...Ensin pikkuisen täkyä, sitten kunnon miinakentän asennus ja siinä se on. Saa nauraa koko palsta sitten. Mitäs sanot?

sellanen tositorvi on. Ihan hyvä ajatuksena toi miinakenttä, mutta tiedän ken hän on.

Taidan mennä ja sytyttä puskansa palamaan. Mitäs sanot? Joulukokkossa paloi puskis polo, jäi maahan vain valtava kolo!

• MysNa
        B:W kirjoitti:

rähmä! Toivottavasti ei sitten joskus harmita, että taivaan tuuliin koko profiilin paiskasit! Vaikka ainahan tänne voi syntyä uudestaan :)

Mukavaa joulun odotusta sullekin ja nähdään taas!!

• MysNa
        A.DONIS kirjoitti:

olet ja tulet olemaan MysNa miul :=)
        etkä kuitenkaan kerro kuka puuhailee selkäs takana jos sen siis tiedät tjn

mää olen säästynyt ko en wälitä niistä :=)

yrittäneet on mut mitä mä niistä kun tiedän et kaikki ei tiedä :=)

aina ollu mun puolella - kiitos ja rutistus siitä. Kyllä jouskari jouskaria tukee... tai jotain ;)

Tiedän toki kuka on ja sinäkin kyllä tietää, eikä tarvi edes paljon miettiä :)

Välittää ei pitäisi noista huutelijoista, koska sitähän hakevatkin - huomiota. Mut välillä niitä on kiva yrittää päihittää, vähän ku heittelis kivillä ;P

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

ME EI HALUTA ETTÄ LÄHDET!! Kuuluiko, vaan huudanko lujempaa? Sun lapio kolahtaa *auts* paljon kivemmin kuin tuon puskiksen. Se vois viedä ämpärinsä vaik.. vaik.. taikkulaan *tirsk* ;))

MITÄ? EI KUULU! kauhee lumipyry vai?

Sinä tuffeli puffeli et pääse enää ikinä musta eroon ;P Kivasti oot täällä lauleskellu tänään.. ;D

Joo, heeeh tynnyrissä taikkulaan ja kansi kiinni rautavanteella ;D

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

MITÄ? EI KUULU! kauhee lumipyry vai?

Sinä tuffeli puffeli et pääse enää ikinä musta eroon ;P Kivasti oot täällä lauleskellu tänään.. ;D

Joo, heeeh tynnyrissä taikkulaan ja kansi kiinni rautavanteella ;D

ENIRO! Isommat fontit tänne ja heti!! Onneksi en pääse eroon :)) muuten joutuisin johkiin ihme naapurikuntaan *huää* ojentamaan jotakuta :))

Taisin laulaa eilen falsettia, kun koko ketju hävis. Näin että olit vastannut, klikkasin ja siinä luki Tämä viesti on poistettu. Eli just niin ajoissa että kerkes nähdä että sain vastauksen *jippii* ja just niin myöhässä ettei sitä ollutkaan *buhuu* :// Ylen buu-klubbenin joulukalenterissa on muuten oikeasti Tuffe-Nisse :)) Mistä ne tuollaiset kivat nimet keksii..

• Råtta..
        erilaisuutta ei ymmärretä kirjoitti:

Eri kansallisuuksista koostuva pöytäseurue oli tullut ravintolaan.
        He kukin tilasivat lasillisen viiniä, mutta kun viinit tuotiin, he huomasivat, että jokaisessa lasissa oli kärpänen.

- Ruotsalainen vaati uutta viiniä samaan lasiin.
        - Englantilainen vaati uutta viiniä uuteen lasiin.
        - Suomalainen otti kärpäsen viinistä ja joi viinin.
        - Venäläinen joi viinin kärpäsineen.
        - Kiinalainen söi kärpäsen, mutta jätti viinin juomatta.
        - Juutalainen pyydysti kärpäsen ja myi sen kiinalaiselle.
        - Romaani joi kaksi kolmasosaa viinistä ja vaati sen jälkeen uutta viiniä.
        - Norjalainen otti kärpäsen ja lähti pyydystämään turskaa.
        - Irlantilainen jauhoi kärpäsen viinin sekaan ja lahjoitti juomansa englantilaiselle.
        - Amerikkalainen haastoi ravintolan oikeuteen ja vaati 65 miljoonan dollarin vahingonkorvauksia henkisistä kärsimyksistä.
        - Skotti tarttui kärpästä kurkusta ja karjui: -Nyt jumalauta oksennat kaiken minkä joitkin!
        - Pohjalainen väitti, että se on demarien juoni ja pisti tarjoilijaa puukolla ilikiästi. Ei myöskään juonut viiniä koska se on homojen hommaa ja ihmetteli missä se tilattu kossu viipyy.

Olla erilainen *nuori* siinä se ongelma....
        tälläkin palstalla=)
        Asia saa riidellä... ei nikit...
        A:n ....-K-

Eniten harmittaa se, että vaikuttimet ovat toiset kuin asia, mistä syytetään. Se ehkä eniten heijastuu noista hyökkäyksistä. Ei sitä pidemmän päälle jaksa katsoa. Hyvää tiistaipäivää!

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

ENIRO! Isommat fontit tänne ja heti!! Onneksi en pääse eroon :)) muuten joutuisin johkiin ihme naapurikuntaan *huää* ojentamaan jotakuta :))

Taisin laulaa eilen falsettia, kun koko ketju hävis. Näin että olit vastannut, klikkasin ja siinä luki Tämä viesti on poistettu. Eli just niin ajoissa että kerkes nähdä että sain vastauksen *jippii* ja just niin myöhässä ettei sitä ollutkaan *buhuu* :// Ylen buu-klubbenin joulukalenterissa on muuten oikeasti Tuffe-Nisse :)) Mistä ne tuollaiset kivat nimet keksii..

easy to be a tonttu ♫
        T. Kokovuositonttu
        Mys-Pys

Noin vastasin sulle siinä poistetussa ketjussa.

Oliskin kiva nähdä sut ojentelemassa, mutta annan sun nyt huutaa aikas :))

Tietysti on niin, että buu-klubbenin käsikirjoittaja on joku tältä palstalta :/
        ootko huomannu siellä mitään muuta tänne viittaavaa?

Täss sulle joulukalenteri:
        http://joulukalenteri.positiivarit.fi/

• MysNa
        Råtta.. kirjoitti:

sitten kun puskat alkaa seurailla ruudun tälläkin puolella voi jo hiukka huolestua...

Mukavaa päivää sulle lemna, ja kaikille muillekin!

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

easy to be a tonttu ♫
        T. Kokovuositonttu
        Mys-Pys

Noin vastasin sulle siinä poistetussa ketjussa.

Oliskin kiva nähdä sut ojentelemassa, mutta annan sun nyt huutaa aikas :))

Tietysti on niin, että buu-klubbenin käsikirjoittaja on joku tältä palstalta :/
        ootko huomannu siellä mitään muuta tänne viittaavaa?

Täss sulle joulukalenteri:
        http://joulukalenteri.positiivarit.fi/

jaat pieniä paketteja ympäri vuoden :)) Kaunis joulukalenteri! Tässä on sulle: http://www.yle.fi/buuklubben/jul07/index.htm?lang=fi

Tuffe-Nissen lisäksi siellä on Snille-Nisse, en kyllä tiedä kuka se vois olla.. Mysse? Hilima?? Meriv??? ja siellä pitää silittää joulupaperi joka syttyy palaamaan :/

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

jaat pieniä paketteja ympäri vuoden :)) Kaunis joulukalenteri! Tässä on sulle: http://www.yle.fi/buuklubben/jul07/index.htm?lang=fi

Tuffe-Nissen lisäksi siellä on Snille-Nisse, en kyllä tiedä kuka se vois olla.. Mysse? Hilima?? Meriv??? ja siellä pitää silittää joulupaperi joka syttyy palaamaan :/

itkettikö se viimeisin paketti yhtään?

Arvaas mitä, mulla on tosta kalenterista paperiversio ja olikin hienoa saada luukuille ikäänkuin syvällisempi sanoma :) Kiitos!

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

itkettikö se viimeisin paketti yhtään?

Arvaas mitä, mulla on tosta kalenterista paperiversio ja olikin hienoa saada luukuille ikäänkuin syvällisempi sanoma :) Kiitos!

kuunneltiin lasten kanssa kun leivottiin pipareita, oli harras hetki.. lapsetkin oli kärryllä koko ajan ja jaksoivat kuunnella laittamatta suukapulaa :) Lyön vaikka vetoa että lukijankin ääni värisee paikka paikoin?

Meillä on vielä muutama levy kuuntelematta. Säästän ne kunnes teen jouluruokia. Kukaan ei sitten tiedä itkenkö kirjaa vai omia kokkauksia ;))

• ken?
        MysNa kirjoitti:

sellanen tositorvi on. Ihan hyvä ajatuksena toi miinakenttä, mutta tiedän ken hän on.

Taidan mennä ja sytyttä puskansa palamaan. Mitäs sanot? Joulukokkossa paloi puskis polo, jäi maahan vain valtava kolo!

Hän on, niin ei tarvitse kenenkään arvuutella.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      159
      6319
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      5816
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5337
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3415
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      57
      2985
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2661
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2360
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      25
      2320
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      2030
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1911
    Aihe