Piru antoi minulle maailman kauneimman naisen
kolmen päivän ajaksi, ja minä tietenkin rakastuin.
Nyt hän nukkuu vain päivän toisensa jälkeen,
vaikka toisin aamiaisen ja aamukahvin sänkyyn.
Joskus tähtikirkkaina täyden kuun öinä
kun ääneti lausun hänen kielletyn nimensä
raottaa hän hiukan silmiään, ja minä suren,
sillä herätessään hän on niin kovin äreä.
Jostain kohoaa se tutuksi tullut kauhu,
joka surisee korvissani ja pimenee silmissäni,
kun hän virnistää viettelevän ilkikurisesti
ennenkuin taas nukahtaa ruususen uneen.
Maailman kaunein nainen
6
623
Vastaukset
- hanna
ehkä on parempi ettei se puhu sulle vielä. potkase se ulos ennenkuin on liian myöhästä. et kadu.
- Agwé
Vaikeat naiset ovat usein parhaita loppupeleissä. Luulen että tämä on nyt niitä sellaisia tapauksia, joiden kanssa ei kannata luovuttaa kesken.
:A: - Hanna
Agwé kirjoitti:
Vaikeat naiset ovat usein parhaita loppupeleissä. Luulen että tämä on nyt niitä sellaisia tapauksia, joiden kanssa ei kannata luovuttaa kesken.
:A:no tee miten parhaaksi näet. Vaikeat naiset sitten usein ovat vaikeita ja jos vieläpä pirun antamia. Sinä päivänä kun haluat eroon se ei päästäkään sua ja sitten heliset, mutta siunausta kuiteski. sitä tarttet.
- Agwé
Hanna kirjoitti:
no tee miten parhaaksi näet. Vaikeat naiset sitten usein ovat vaikeita ja jos vieläpä pirun antamia. Sinä päivänä kun haluat eroon se ei päästäkään sua ja sitten heliset, mutta siunausta kuiteski. sitä tarttet.
Vaikeat naisetko pirun antamia? Kenties se on näin. Kaikesta päätellen olet itse sellainen helppo nainen, joten haluaisitkos pelastaa minut väistämättömältä turmiolta ja lähteä kanssani piknikille? Voidaan syödä vaikka kurkkuleipiä ja jutella mukavia.
:A: - sivullinen
Agwé kirjoitti:
Vaikeat naisetko pirun antamia? Kenties se on näin. Kaikesta päätellen olet itse sellainen helppo nainen, joten haluaisitkos pelastaa minut väistämättömältä turmiolta ja lähteä kanssani piknikille? Voidaan syödä vaikka kurkkuleipiä ja jutella mukavia.
:A:äläpä ryhdy aukomaan.Kun on specialpötköistä kysymys niin naisen tulee olla kuin tutkimaton aarnimetsä ,kuin rubiikinkuutio ,kuin leatherman..ja niin kesyttämätön.
- Leino
Omar Khaijamiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569