Davs..
Miten kauana kun asumme FILSKOVISTA, siinä on tanskassa..kohteita STOCKHOLM..!!MONTAKO KM:ITA..!!??!!
ME AJOITAA UUSIA SILTAA KAUT..!!
TAK, ME SUNNELLA MILLOIN PITÄÄ LÄHDÖSSÄ (AIKANA) PITÄÄ STOCKHOLMASSA KL. 20. LAIVALLE..
-- vi rejser til finland --
7
702
Vastaukset
- men
er dere fra Denmark og skal reise til Finland? Og lurer hvor lenge det tar å kjøre til Stockholm fra ?
- norge
Hei... Er du Norsk?
- men
norge kirjoitti:
Hei... Er du Norsk?
faktiskt finsk, men bor i Norge nå
- norge
men kirjoitti:
faktiskt finsk, men bor i Norge nå
Jeg også.
- --mor--
norge kirjoitti:
Hei... Er du Norsk?
en ole vaan itseni suomalainen, asua tanskassa..miksi sellainen kysyä..pääsen me pitää matkustaa suomeen..!!
- Ropsan
--mor-- kirjoitti:
en ole vaan itseni suomalainen, asua tanskassa..miksi sellainen kysyä..pääsen me pitää matkustaa suomeen..!!
från Roskilde, då kan jag köra lungt och ha tid till att leta mig till Finlandsbåten.
- -- 33 --
Ropsan kirjoitti:
från Roskilde, då kan jag köra lungt och ha tid till att leta mig till Finlandsbåten.
EPÄISI, VOI OLLAS 10 TUNTIA, KESTÄÄ MATKAA..
ME ASUA FILSKOVISTA..TANSKASSA..SEN PIENIÄ KYLÄISÄ..2 VKOLLA PÄÄSEN..USKOTKO SINÄ VOI OLLAS, ETTÄ ME MENOSSA YÖLLÄ KL 12.00 JA PERILLE EHKÄS 18.OO..STOKCHOLMASSA..LAPSENI NUKUA AUTOLLA..!!
TER. THA..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882