Kissalle villapaita

miumaukisu

Heippa!
Törmäsin netissä yks päivä kissan villapaidan/takin teko-ohjeeseen. Valitettavasti osoite hukkui. Sattuisiko joku tietämään tätä kyseistä sivua tms? :)

10

3132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissasi?

Minkälainen kisuli sulla on, jos se suostuu pitämään villapaitaa?

• miumaukisu

Tuskin se sitä suostuukaan pitämään, mut ihan harjotuksen vuoksi. Meijän kisulle oli aluks tosi hankala pitää valjaitakin, joten en mä nyt sitä silleen koko päiväseks jutuks ajatellu.

• karvaton kissa
        miumaukisu kirjoitti:

Tuskin se sitä suostuukaan pitämään, mut ihan harjotuksen vuoksi. Meijän kisulle oli aluks tosi hankala pitää valjaitakin, joten en mä nyt sitä silleen koko päiväseks jutuks ajatellu.

Jos kissalla on karvoja päällään eikä sairauden takia palele, se ei tarvitse ylimäärästä "turkkia".

• kissalle
        karvaton kissa kirjoitti:

Jos kissalla on karvoja päällään eikä sairauden takia palele, se ei tarvitse ylimäärästä "turkkia".

Taitaa olla kuitenkin hyvinkin yksilöllistä miten kissa suhtautuu pukemiseen ja vaatteisiin. Itselläni oli aikoinaan kissa joka nautti puettavana olosta, tosin vaatteet eivät olleet varsinaisia 'kissanvaatteita' vaan kaikenlaisia pikkulastenvaatteita, tämä nyt ei tietenkään todista että kaikki kissat tykkäisivät, mutta että poikkeuksiakin on.

• yksi linkki
    • kaikkea ihmiset sitten aska...

IMO on aika eläinrääkkäystä pukea eläimiä kaikenmaailman käsitöihin. Eläimet eivät tarvitse vaatteita.

• isäntä

Kyllä lyhytkarvaiset elukat joita ulkoilutetaan pakkasilla tarvitsevat jotakin vaatetta, eläinrääkkäystä on jos pakottaa elukan palelemaan!

• miumaukisu
        isäntä kirjoitti:

Kyllä lyhytkarvaiset elukat joita ulkoilutetaan pakkasilla tarvitsevat jotakin vaatetta, eläinrääkkäystä on jos pakottaa elukan palelemaan!

Jos kissa palelelee ja tykkää vaatteesta, eikä yritä riuhtoa sitä yltään, niin mitä eläinrääkkäystä se on?
        Mutta tein tuon paidan, meidän mirri ei siitä kauheasti pitänyt, joten nopeasti pois vaan. Tulipahan harjoiteltua neulomistakin..

• miunmaunmukkaan
        miumaukisu kirjoitti:

Jos kissa palelelee ja tykkää vaatteesta, eikä yritä riuhtoa sitä yltään, niin mitä eläinrääkkäystä se on?
        Mutta tein tuon paidan, meidän mirri ei siitä kauheasti pitänyt, joten nopeasti pois vaan. Tulipahan harjoiteltua neulomistakin..

...ovat mielestäni hyväksyttäviä,jos eläin on sellainen,jolla on hyvin lyhyt karva,tai ei ole pohjavillaa lainkaan.Jos tällaista eläintä ulkoilutetaan kylmällä tai tuulisella säällä,on sillä oltava jotakin suojaa.
        Sääliksi on joskus käynyt katsoa kaupan edesssä koiraa,joka tärisee kylmissään. Ja omistaja vaan selittää,ettei sillä ole kylmä,vaan sitä jännittää....
        Menis itte pakkasella pelkässä fleece-paidassa ulos!
        Eli ei vaatetta eläimelle vain koristelun vuoksi,vaan siksi,että se oikeasti tarvitsee sitä!

• jokukissaohje

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe