alapää vuotaa jatkuvasti :/

housut vaihtoon

Aattelin kysästä asiaani täältä,ennenkuin varaan aikaa lääkäriltä tai mitään.
Eli ongelmani on ainainen vuoto alapäästä, päivittäin (kokoajan melkee) alapääni vuotaa vaaleaa nestettä alushousuihin. Turhauttaa,kun aina on likaset housut jalassa,vaikka olisi tunti-kaks aiemmi vaihtanut puhtaat. Voiko kyseessä olla jonkinlainen tulehdus?

Olen 21vuotias neiti,joka käyttänyt melkein vuoden pillereitä. En ole käynyt ikinä papakokeissa.Sukupuolitautitesteissä kylläkin.

11

5491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -D-

      Joskus sitä tulee reilummin joskus vähemmin, joskus ei lainkaan. Vaaleaa, ei haise.

      • normaalilta kuulostaa

        "Joskus sitä tulee reilummin joskus vähemmin, joskus ei lainkaan. Vaaleaa, ei haise."

        Tuo on kokolailla hyvä kuvaus terveestä valkovuodosta. Ovulaation aikoihin valkovuoto on runsaampaa ja sellaista kirkasta ja venyvää, vähän kuin kananmunan valkuainen. Homonit (=e-pillerit) voi joskus vaikuttaa vuodon määrää lisäävästi tai vähentävästi.

        Jos vuotoa tulee niin paljon, että tarvitsee käyttää pikkuhousunsuojia, suosittelen vaihtamaan kertakäyttöiset kestositeisiin. Ne hengittävät paremmin ja jotkut muuten jopa väittävät, että valkovuoto olisi vähentynyt kertissiteiden käytön lopettamisen jälkeen. Tästä linkistä löytyy kotimaisten sidevalmistajien yhteystietoja: http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=muut


      • alkuperäin3n
        normaalilta kuulostaa kirjoitti:

        "Joskus sitä tulee reilummin joskus vähemmin, joskus ei lainkaan. Vaaleaa, ei haise."

        Tuo on kokolailla hyvä kuvaus terveestä valkovuodosta. Ovulaation aikoihin valkovuoto on runsaampaa ja sellaista kirkasta ja venyvää, vähän kuin kananmunan valkuainen. Homonit (=e-pillerit) voi joskus vaikuttaa vuodon määrää lisäävästi tai vähentävästi.

        Jos vuotoa tulee niin paljon, että tarvitsee käyttää pikkuhousunsuojia, suosittelen vaihtamaan kertakäyttöiset kestositeisiin. Ne hengittävät paremmin ja jotkut muuten jopa väittävät, että valkovuoto olisi vähentynyt kertissiteiden käytön lopettamisen jälkeen. Tästä linkistä löytyy kotimaisten sidevalmistajien yhteystietoja: http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=muut

        no mulla se nyt sattuu tulemaan joka päivä, eli ei sun eka ilmaukses ei koske mua! Tamppooni auttais,mut ei sitäkää saa pitää ku menkkojen aikaan:(.

        Tuntuu vaa nii kiusalllisselta ja kauheelta, ku aina alushousuissa läntti :E


      • minä vaan
        alkuperäin3n kirjoitti:

        no mulla se nyt sattuu tulemaan joka päivä, eli ei sun eka ilmaukses ei koske mua! Tamppooni auttais,mut ei sitäkää saa pitää ku menkkojen aikaan:(.

        Tuntuu vaa nii kiusalllisselta ja kauheelta, ku aina alushousuissa läntti :E

        Siis se vuoto on ihan normaalia, vaikka sitä tuleekin joka ikinen päivä!!! Joillakin tulee sitä ja joillakin taas ei. Se valkovuoto pitää emättimen kosteus-happo-emästasapainon kunnossa. Ikäänkuin huuhtelee kaikki "paskat" sieltä pois. Itelläni on ollu varmaa sitä vuotoo niin kaua ku alko tää hormonitoiminta toimimaa (siis enne ku menkat edes alko jne).

        Se pitää vaa hyväksyy, että se on osa sun normaalia ruumiintoimintaa. Se on sen tapa pitää itestään huolta. Ja voitha aina käyttää niit pikkusiteitä, mut ne taas hautoo aika kivasti, ja tuntuu et sillo se vuoto on vieläki kiusallisempaa.


    • täällä

      Tästä on nyt joku pari kuukautta kun huomasin, että valkovuotoa on jatkuvasti pikkuhousuissa. Se ei haise pahalle ja on vaaleaa, mutta erittäin kiusallista. Olen nyt käyttänyt pikkuhousunsuojia, mutta ei sekään ole kivaa että joutuu niitä jatkuvasti käyttämään. Olen tässä kerännyt rohkeutta varata aikaa lääkäriltä ja mennä tarkistuttamaan, että kaikki on kunnossa.

      • alkuperäin3n

        itelle varattuna lääkäri aika täl viikolle,mut saa nähä millon pääsen papoihin.Ku en aiemmi oo käyny tosiaankaa niis,ja tuleeks se lähete kuinka nopeesti sinne:D. mut kohtaha se nähää:)


    • olevan aika...

      ...vieraantuneita omasta kehostaan, ja jonkinlaisen hygieniapakkomielteen vallassa. Valkovuoto on normaalia, vaikka sitä tulisi joka päivä, ja välillä runsaamminkin, jos se ei haise pahalle tai ole koostumukseltaan jotenkin poikkeavaa.

      Voisin kuvitella, että alunperin alushousut on keksitty sitä varten, etteivät kyseiset eritteet likaisi päällyshousuja, ettei niitä tarvitsisi vaihtaa joka päivä. Sitten on hygieniahysterian alettua kauhistuttu kun alushousut likaantuvat, ja keksitty pikkuhousunsuojat. Ja kohta uusimpana uutuutena tulevat pikkuhousunsuojansuojat!

      • alkuperäin3n

        Mulla nyt vain sattuu olemaan sellainen tunne.Että tulehdus on. En osaa tarkemmin selittää. Mutta vuoto ei ole enää samanlaist ku ennen.


      • kertoa
        alkuperäin3n kirjoitti:

        Mulla nyt vain sattuu olemaan sellainen tunne.Että tulehdus on. En osaa tarkemmin selittää. Mutta vuoto ei ole enää samanlaist ku ennen.

        mitä lääkäri sinulle sanoi?


    • minänen

      Onko alkuperäinen kirjoittaja vielä täällä? Mitä lääkäri sanoi?

    • Rosie95

      Yhdynnän aikana alapäästäni tuli jotai valkoista sitä ei ole ennemin tullut voi olla etten ole itse nauttinut niin paljon seksitä. Koska Minulla on kapseli ja se on ollut minulla jo vuoden. Kapseli on toiminut normaalisti mutta nykyään en tiedä toimiiko enään koska kapseli vei seksihalut kokonaan nyt nautin seksistä tosi paljon.
      Onko kapseli siis rikki vai mitäh ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe