Tahtoisin vipuviritteisen, tai piippua kääntämällä viritettävän ilmapistoolin, ei noita Co2 vehkeitä.
Missä hintahaitarissa ne liikkuu ja mitä pitää maksssaa ja mistä, ettei ole ihan lelu?
Ilmapistooli
2
1307
Vastaukset
- hantaaki
on vipuviritteinen kilpa ilma-ase, omani sain n,400 euron hintaan.
en pysty moittimaan mistään, tukissa on kokoa reilullekin kädelle joten sitä voi viilailla sopivaksi. laukaisukoneistokin hyvin säädettävä. kunnon luodeilla tarkka kuin mikä.- Butter
On kyllä hyvä ja kuin jo mainitsitkin niin aivan käsittämättömän tarkka peli. Ainakin kun käytössä on rws meister gugelnin pistoolille tarkoitetut padit.
Olen tässä nyt sisällä kun ulkona on niin pirun masee keli niin ampunu noin 7.5 metristä tauluun ja samaan reikään menee jos ei horkka iske kätöseen. On nimittäin aika painava ja käsi tuppaa välillä väsymään ja silloin alkaa kaamea vatkaus, jolloin sana kasa voi kuulostaa kirosanalta!
Tosin se että vehje on painava ja etupainoinen on vain hyvä asia. Näin tuntuma aseeseen on kevyempää pistuulaa hötkymättömämpi ja laukaisuvaihekin helpompi toteutettava, ilman aseen sivulle hötkäystä.
Ja mitä tulee tuon ij 46:den laukaisuun niin ei voisi enää paremmaksi laittaa. Säätämällä siitä saa, jos haluaa niin täysin hipaisuherkän, jolloin laukaisu periaatteessa tapahtuu kuin ajatus jyvän ollessa kohdallaan! Eikä heilauta niin herkästi sivulle, tosin onhan se tuokin täysin makuasia, mutta onneksi säädöt ovat monipuoliset ja varmasti jokainen löytää sen omaan hyppyseen sopivan säädön, melko vaivattomasti.
Ja hintapuolesta vielä sen verran, että et löydä mistään näin edulllista ja laadukasta peliä takuulla!(ainakaan uutena!) On venäläistä laatutyötä sanan parhaassa merkityksessä! Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423