Lattian poistamisesta

örvelö_95

Eli olin rakentamassa uutta taloa samalle tontille ja hävittämässä entistä, mutta toiseen kerrokseen jäi yksi pala lattiaa. Eikä se lähde millään pois. Miten saisn sen pois? toivottavasti edes joku ymmärsi kysymystäni!

6

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paakee

      otat lattiat esille ja rupeet laittaa joitai lattiaa
      mutta painat ctrl pohjaan samalla lailla ku seinää poistaessa. jos et ymmärtäny nii kysy [email protected]

      • kato ettei sulla oler lamppua siinä kohtaa, kun mulla oli niin ihmettelin että miksi ei lattia lähe pois.


      • örvelö_95
        viveca87 kirjoitti:

        kato ettei sulla oler lamppua siinä kohtaa, kun mulla oli niin ihmettelin että miksi ei lattia lähe pois.

        ei mulla oo lamppuu siinä kohti.


    • vezzeli

      Olen muutaman kerran törmännyt samaan ongelmaan ja jossain keskustelupalstalla olen puhunut muidenkin kanssa tästä ja kukaan ei ole vielä ratkaisua löytänyt. Itsekin olen Legacy-haasteessa joutunut muuttamaan perheen pois tontilta, jyräämään sen, laittamaan uuden tontin ja muuttaa takaisin. Eli kamat reppuun, muutto pois, tontti matalaksi, uusi tontti ja paluumuutto.

      • vezzeli

        Törmäsin juuri seuraavaan hackiin:

        http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,1609.0.html

        En ole vielä itse tätä testannut, mutta mitä noita kommentteja luki tuosta, tämä saattaisi poistaa nuo yksinäiset lattianpalat.

        Syy miksi ne jää leijumaan, saattaa olla siis se, että talossa on kuollut simi ja sen uurna on ilmestynyt sille laatalle. Vaikka uurnan siirtää pihalle hautakiveksi, jää siitä näkymätön jälki siihen lattiaan ja sen vuoksi sitä on ollut mahdoton poistaa. Toivottavasti tämä toimii.


      • vezzeli
        vezzeli kirjoitti:

        Törmäsin juuri seuraavaan hackiin:

        http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,1609.0.html

        En ole vielä itse tätä testannut, mutta mitä noita kommentteja luki tuosta, tämä saattaisi poistaa nuo yksinäiset lattianpalat.

        Syy miksi ne jää leijumaan, saattaa olla siis se, että talossa on kuollut simi ja sen uurna on ilmestynyt sille laatalle. Vaikka uurnan siirtää pihalle hautakiveksi, jää siitä näkymätön jälki siihen lattiaan ja sen vuoksi sitä on ollut mahdoton poistaa. Toivottavasti tämä toimii.

        Lisätään vielä, että se on siis esine, eikä hack. Löytyy ostovalikossa sekalaiset>sekalaiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe