Eli olin rakentamassa uutta taloa samalle tontille ja hävittämässä entistä, mutta toiseen kerrokseen jäi yksi pala lattiaa. Eikä se lähde millään pois. Miten saisn sen pois? toivottavasti edes joku ymmärsi kysymystäni!
Lattian poistamisesta
6
396
Vastaukset
- paakee
otat lattiat esille ja rupeet laittaa joitai lattiaa
mutta painat ctrl pohjaan samalla lailla ku seinää poistaessa. jos et ymmärtäny nii kysy [email protected]kato ettei sulla oler lamppua siinä kohtaa, kun mulla oli niin ihmettelin että miksi ei lattia lähe pois.
- örvelö_95
viveca87 kirjoitti:
kato ettei sulla oler lamppua siinä kohtaa, kun mulla oli niin ihmettelin että miksi ei lattia lähe pois.
ei mulla oo lamppuu siinä kohti.
- vezzeli
Olen muutaman kerran törmännyt samaan ongelmaan ja jossain keskustelupalstalla olen puhunut muidenkin kanssa tästä ja kukaan ei ole vielä ratkaisua löytänyt. Itsekin olen Legacy-haasteessa joutunut muuttamaan perheen pois tontilta, jyräämään sen, laittamaan uuden tontin ja muuttaa takaisin. Eli kamat reppuun, muutto pois, tontti matalaksi, uusi tontti ja paluumuutto.
- vezzeli
Törmäsin juuri seuraavaan hackiin:
http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,1609.0.html
En ole vielä itse tätä testannut, mutta mitä noita kommentteja luki tuosta, tämä saattaisi poistaa nuo yksinäiset lattianpalat.
Syy miksi ne jää leijumaan, saattaa olla siis se, että talossa on kuollut simi ja sen uurna on ilmestynyt sille laatalle. Vaikka uurnan siirtää pihalle hautakiveksi, jää siitä näkymätön jälki siihen lattiaan ja sen vuoksi sitä on ollut mahdoton poistaa. Toivottavasti tämä toimii. - vezzeli
vezzeli kirjoitti:
Törmäsin juuri seuraavaan hackiin:
http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,1609.0.html
En ole vielä itse tätä testannut, mutta mitä noita kommentteja luki tuosta, tämä saattaisi poistaa nuo yksinäiset lattianpalat.
Syy miksi ne jää leijumaan, saattaa olla siis se, että talossa on kuollut simi ja sen uurna on ilmestynyt sille laatalle. Vaikka uurnan siirtää pihalle hautakiveksi, jää siitä näkymätön jälki siihen lattiaan ja sen vuoksi sitä on ollut mahdoton poistaa. Toivottavasti tämä toimii.Lisätään vielä, että se on siis esine, eikä hack. Löytyy ostovalikossa sekalaiset>sekalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1943781Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812066Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin741973Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva481916Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.711825Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b611597Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421036Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem276946- 67874
Oikea mies ei katoa elämästä silloin
Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi98826