Eli olin rakentamassa uutta taloa samalle tontille ja hävittämässä entistä, mutta toiseen kerrokseen jäi yksi pala lattiaa. Eikä se lähde millään pois. Miten saisn sen pois? toivottavasti edes joku ymmärsi kysymystäni!
Lattian poistamisesta
6
347
Vastaukset
- paakee
otat lattiat esille ja rupeet laittaa joitai lattiaa
mutta painat ctrl pohjaan samalla lailla ku seinää poistaessa. jos et ymmärtäny nii kysy [email protected]kato ettei sulla oler lamppua siinä kohtaa, kun mulla oli niin ihmettelin että miksi ei lattia lähe pois.
- örvelö_95
viveca87 kirjoitti:
kato ettei sulla oler lamppua siinä kohtaa, kun mulla oli niin ihmettelin että miksi ei lattia lähe pois.
ei mulla oo lamppuu siinä kohti.
- vezzeli
Olen muutaman kerran törmännyt samaan ongelmaan ja jossain keskustelupalstalla olen puhunut muidenkin kanssa tästä ja kukaan ei ole vielä ratkaisua löytänyt. Itsekin olen Legacy-haasteessa joutunut muuttamaan perheen pois tontilta, jyräämään sen, laittamaan uuden tontin ja muuttaa takaisin. Eli kamat reppuun, muutto pois, tontti matalaksi, uusi tontti ja paluumuutto.
- vezzeli
Törmäsin juuri seuraavaan hackiin:
http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,1609.0.html
En ole vielä itse tätä testannut, mutta mitä noita kommentteja luki tuosta, tämä saattaisi poistaa nuo yksinäiset lattianpalat.
Syy miksi ne jää leijumaan, saattaa olla siis se, että talossa on kuollut simi ja sen uurna on ilmestynyt sille laatalle. Vaikka uurnan siirtää pihalle hautakiveksi, jää siitä näkymätön jälki siihen lattiaan ja sen vuoksi sitä on ollut mahdoton poistaa. Toivottavasti tämä toimii. - vezzeli
vezzeli kirjoitti:
Törmäsin juuri seuraavaan hackiin:
http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,1609.0.html
En ole vielä itse tätä testannut, mutta mitä noita kommentteja luki tuosta, tämä saattaisi poistaa nuo yksinäiset lattianpalat.
Syy miksi ne jää leijumaan, saattaa olla siis se, että talossa on kuollut simi ja sen uurna on ilmestynyt sille laatalle. Vaikka uurnan siirtää pihalle hautakiveksi, jää siitä näkymätön jälki siihen lattiaan ja sen vuoksi sitä on ollut mahdoton poistaa. Toivottavasti tämä toimii.Lisätään vielä, että se on siis esine, eikä hack. Löytyy ostovalikossa sekalaiset>sekalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2033097- 1202043
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1861611- 1721529
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831440- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131