Tietääkös joku, mistä voi ladata Movie Makerin Windows XP:lle?
Windows XP : Movie Maker
6
363
Vastaukset
- ..Jeppe...
Mikä vaikeus on laittaa hakusanat "Movie Maker XP" Googleen????? Jos sulla oma-aloiteisuus on noin vaatimatonta niin tuskin osaat edes käyttää tuota ohjelmaa.
Tuolta saa sen, pitääkö jonkun käydä se sulle lataamassa ja asentamassakin?
http://www.download.com/Windows-Movie-Maker/3000-2194_4-10187903.html
ja
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/moviemaker2.mspx
...lisääkin löytyy mutta kai nuo aluksi riittää?- Make.
Tässä kai uusin versio 2.6 Movie Makeristä
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=d6ba5972-328e-4df7-8f9d-068fc0f80cfc - XP -->
Make. kirjoitti:
Tässä kai uusin versio 2.6 Movie Makeristä
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=d6ba5972-328e-4df7-8f9d-068fc0f80cfcTuo on Vistalle nyt olikin kyse XP:stä!
"Movie Maker 2.6 edellyttää Microsoft Windows Vista -käyttöjärjestelmän version, jossa on jo Movie Makerin Vista-versio asennettuna." - että tämä palsta
on suunnattu aloitteleville jotka voivat saada apua ongelmiinsa hieman kokeneemmilta tietokoneen käyttäjiltä ja siksi palstan luonteeseen kuuluen täällä ei mun mielestä voi kysyäkään tyhmiä kysymyksiä. (jos siis ei tahallaan esitä asiattomia kysymyksiä)
Ja oikea vastaus olisi että Movie Maker kuuluu XP:n vakiovarustuksiin, jos se ei jostain syystä ole XP:n mukana niin sieltä käyttöjärjestelmä CD:ltä tai DVD:ltä se löytyy. No varmaan myös Microsoftin sivuilta.
Ja jos sinua häiritsee lukea aloittelijoiden kysymyksiä niin mene jollekin muulle palstalle. - .................
että tämä palsta kirjoitti:
on suunnattu aloitteleville jotka voivat saada apua ongelmiinsa hieman kokeneemmilta tietokoneen käyttäjiltä ja siksi palstan luonteeseen kuuluen täällä ei mun mielestä voi kysyäkään tyhmiä kysymyksiä. (jos siis ei tahallaan esitä asiattomia kysymyksiä)
Ja oikea vastaus olisi että Movie Maker kuuluu XP:n vakiovarustuksiin, jos se ei jostain syystä ole XP:n mukana niin sieltä käyttöjärjestelmä CD:ltä tai DVD:ltä se löytyy. No varmaan myös Microsoftin sivuilta.
Ja jos sinua häiritsee lukea aloittelijoiden kysymyksiä niin mene jollekin muulle palstalle.Suurin osa tietää hakukoneet ja niiden tarkoituksen. Jos osaa kirjoittaa tänne niin luultavasti kykenee myös itse etsimään tietoa. Mielenkiinnosta jo voi kokeilla "movie maker xp" ja katsoa mitä löytyy ja vaihtaa hakutulokset suomen kielelle. EI SAATANA VOI IHMINEN IHAN AVUTON OLLA!!! HAKUKONEEN KÄYTÖÖN EI TARVITA TITOKONEEN TUNTEMUSTA PELKKÄÄ MAALAISJÄRKEÄ!
Minä haluan lukea huutonetin sivuja, miten pääsen huutonetin sivuille???? En toki kokeile edes kirjoittaa hakukoneeseen huutonet... olenhan minä aloittelija.
Miten avaan Jaffapullon korkin, osaan avata vain Spritepullon korkin. Avataanko se samaan suuntaan kiertämällä.... täytyypä kysyä keskustelupalstalta. En tohdi olla oma-aloitteinen, olnehan minä ihan aloittelija Spritepullon kanssa.
- todellinen ihmelapsi
Eikös se ole XP:ssä vakiona?
Kaikki ohjelmat-Apuohjelmat-Windows Movie Maker
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265