HEi,
antenniverkon digiboksi, pitäisi olla oikein kytketty eli antennipiuha antennirasian ja boxin välissä, se yks johto digiboksin ja tv:n välissä ja pistokejohdot seinässä. Tv:ssä teksti No signal=0. Onkohan vika siis digiboxissa vai missä? boksi on antenniverkon, kuten tässä talossa kuuluukin olla.
No signal
6
2591
Vastaukset 6
- viesti ...
kuvaruudulla, mutta onneksi siitä huolimatta toosan saa aina taistelun jälkeen toimimaan, joskus nopeammin, joskus menee puolikin tuntia hukkaan. Ja kun on suoranaista energiantuhlausta, jos avaisi tv:n puolta tuntia ennen vain sen takia, että varmasti saisi sen päälle, eikä sitä aina ole kotonaan tekemässä sitä. Vaan tulee juuri viimeisellä minuutilla.
- Digiton
Tuleekohan tuo No Signal-teksti telkkarista vai digiboksista? Eli näkyykö ruudulla digiboksilta tulevaa kuvaa ollenkaan vai kertooko telkkari vain sen tosiasian, että analogista signaalia ei todellakaan enää ole.
- signal 0
HEi,
teksti telkkarin ruudulla ja en todellakaan tiedä, mistä viesti johtuu :) Mutta sitä en pois ainakaan siitä saa, vaikka painaisin mitä nappuloita. Ollaan sitten ilman tv:tä
- JärkiLähtee...!
Joo siis sama ongelma itselläkin... Boxi toimi kaverilla sama boxi toimi mut ku toin kotia sen, ni tuli vaan telkaan ilmotus "no signal". Kukaan ei oikeen osaa sanoa mistä vika johtuu...
- aloittaja
hei,
mulla vika oli loppujen lopuksi siinä kohdassa, mihin antennitöpseli laitetaan seinään. Huoltofirman kautta sain hepun korjaamaan sen ja nyt toimii. Hän testasi toimivuutta jollakin laitteella. Heppu sanoi, että scartliitinkin oli hieman huono. Viritti samalla kanavatkin!! Hieman harmitti, etten aiemmin tajunnut, että vika voi olla muuallakin kuin minussa...
- Anonyymi
Kyllä tv toimii päivällä,mutta olla kun on korkea paine niin ruutuun tule teksti ei singnal
Aivan outo juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052324Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421588Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381114- 1131110
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain57910- 82886
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,54810- 81801
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215774- 54771
- 93749
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31617- 39535
- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30502Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S26498