Kannattaa kokeilla einesten jatkamista vaikkapa perunoilla ja riisillä. Jos ostat vaikkapa valmista jauhelihakeittoa, voit keitellä perunoita ja täten virittää ja turvottaa annosta.
Siitä mahdollisesti riittää seuraavallekin päivälle tai ainakin saman päivän illaksi.
Einekset ja säästäjä
5
954
Vastaukset
- adasdasd
Eikö kannata tehdä alusta asti itse niin on ainakin neljäsosahinta kuin eines...
- mieltä eineksistä
Mitä järkeä on ostaa valmiina joku jauhelihakeitto ja kuitenkin sitten jatkaa sitä kuorimalla perunoita.
Maksalaatikko on mielestäni järkevä ostos kun siinä sentään energiaa,en edes tiedä lähipiiristä kuka itse alkaa tekeen maksalaatikkoa. - Kulman kova olutmies
mieltä eineksistä kirjoitti:
Mitä järkeä on ostaa valmiina joku jauhelihakeitto ja kuitenkin sitten jatkaa sitä kuorimalla perunoita.
Maksalaatikko on mielestäni järkevä ostos kun siinä sentään energiaa,en edes tiedä lähipiiristä kuka itse alkaa tekeen maksalaatikkoa.Ei toki kannatakaan ostaa valmista, mutta jos joskus sattuu silti ostamaan. Itse tehty on yleensä parempaakin.
- niin just
Kulman kova olutmies kirjoitti:
Ei toki kannatakaan ostaa valmista, mutta jos joskus sattuu silti ostamaan. Itse tehty on yleensä parempaakin.
Näin on jos joskus sattuu ostaan niin ehdotuksesi ihan ok.
Einesten ostaminen on minunkin mielestäni niin ja näin. Mutta osta niitä mielelläni, jos eineksen päiväys on vanhentumassa ja tästä syystä hinta on alennettu puoleen.
Tosin monet valmisruoat eivät silloinkaan ole edullisia kokoonsa nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820